علمی و پزشکی

ضرورت تدوین طرح جامع امداد و نجات در کشور / تداوم واکسیناسیون و پایش کرونا در مرزها

رئیس جمعیت هلال احمر از سازمان امداد و نجات بازدید و با امدادگران دیدار کرد.تهیه نقشه کشور برای این طرح.

به گزارش ترند روز؛ دکتر. پیرحسین کولیوند در دیدار با مسئولان سازمان امداد و نجات، این سازمان را یکی از مهم ترین و پربارترین سازمان هلال احمر خواند و افزود: تا جایی که توفیق خدمت در این سازمان انجام می شود، نتیجه آن است. تلاش تک تک امدادگران و کارکنان.»بنابراین مهم است که به عنوان ساکن هلال احمر کار کنیم و از انحصار دور بمانیم.با همکاری تیمی می‌توانیم در جهت دستیابی و پیشبرد اهداف عالی گام برداریم. هلال احمر.

«برنامه کامل رستگاری که ژنرال‌ها اکنون برای آن آماده‌اند، باید با کمک متخصصان و معلمان طراحی شود و برای تحقق این امر باید از همه توانایی‌های خود استفاده کنیم. یا مهارت های درونی و یا مهارت های بیرونی و انتقادی. ما با استفاده از این مهارت ها و بهره گیری از توان تیم مشاور خود قادر به تدوین طرح بازخرید کامل در قالب نرم افزار یا سخت افزار و بهبود کیفیت خدمات و بهبود عملکرد مشتریان خود هستیم.

وی عزم پرسنل و فضا و تجهیزات مورد نیاز، هدف از اجرای طرح، ارتقای منزلت اجتماعی و نشاط، نگرش جهادی و اهتمام امدادگران را برای تدوین طرح اضطراری بررسی و تاکید کرد: حفظ و تقویت روحیه داوطلبی ما آن را در اولویت مردم قرار داده ایم، در عین حال باید با ارائه آموزش های تخصصی بر روحیه امید، فداکاری، ایثار و تعهد به کارکنان پشتیبانی تاکید کنیم، زیرا هلال احمر پتانسیل های خود را دارد.

کولیوند درباره برنامه ریزی و نظارت مستمر برای بهبود خدمات و فعالیت ها در هلال احمر افزود: تلاش اصلی مردم خدمت به مردم است. در خدمت به مردم باید درد را کم کنیم و باری را که از دوش آنها می‌کشد برداریم. این خدمت ارزشمند است و مردم سیل زده، زلزله و… ابتدا به خدا و سپس به دست امدادگران توکل می کنند.

پیش بینی آن و پیشگیری از بلایا نوعی امداد است

وی با تاکید بر لزوم تهیه نقشه ملی بلایای طبیعی در طرح جامع امداد و نجات افزود: اولین کار ما مقابله و پیشگیری از بلایا و حوادث است و این کار نوعی کار اضطراری است. با آماده سازی و ثبت خطرات رایج، اطلاعات، آگاهی و آمادگی نیز بهبود می یابد.

تقویت تداوم طرح واکسیناسیون و کنترل مرزها

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: کار هلال احمر در کنترل مرزها و واکسیناسیون شهروندان در برابر این معضل با جدیت بیشتری نسبت به گذشته ادامه دارد، ویروس کرونا گزارش این خدمات را به رئیس جمهور و ریاست جمهوری ارسال می کند. وزیر کشور و وزیر. سلامتی.» سوابق هلال احمر مورد نیاز است تا مردم ببینند با این جمعیت چه می شود.

بیش از 60 درصد آمادگی در برابر بلایا

کولیوند همچنین با تاکید بر لزوم آمادگی بیش از 60 درصدی هلال احمر برای مقابله با حوادث و سوانح، گفت: برای تعیین تعداد کمپ، آمبولانس و … باید کار علمی و شاخص های استاندارد داشته باشید و آن برای یک برنامه کامل ضروری است.» نجات باید نظارت شود. ابزارهای نظارتی بر فعالیت ها و خدمات ما بر اساس شاخص های معمول و از پیش تعریف شده نظارت می کنند.

وی افزود: ارتقای سیستم‌های فناوری اطلاعات و استفاده از آخرین فناوری روز دنیا برای امدادرسانی ضروری است و باید دارای نرم‌افزار مانیتورینگ منازل، آمبولانس‌ها و … باشد. مرکز کنترل و هماهنگی صلیب سرخ نیز باید در اسرع وقت نظارت، اقدام و گزارش دهد تا مردم مطمئن شوند که تیم امداد سیل از خواب بیدار شده و در صورت نیاز به کمک آنها می آید.

ایجاد نظام اقتصادی داخلی در هلال احمر ضروری است

رئیس اتحادیه طلای سرخ همچنین از تلاش برای افزایش بودجه امسال جمعیت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بخشی از بودجه طلای سرخ از سوی دولت وجود دارد، اما این را نباید دست کم گرفت. ادغام داخلی منابع اقتصادی محلی نیز نیاز به کنترل بیشتری دارد.

کولیوند ادامه داد: نظارت ها برای رسیدگی به موضوع جذب ایثارگران ادامه دارد. این استخدام؛ محدودیت هایی از سوی اداره اشتغال و انجمن برنامه و بودجه وجود داشت و جلسات ما با این تشکل ها نتایج مثبتی داشت. شورای ملی و اعضای شورای عالی نیز به حل مشکل کمک می کنند و تلاش ما برای ارتقای سطح زندگی همکاران است. بسیار مهم و نظارت است که امدادگران برای تضمین بقای بیشتر از مراکز درمانی استفاده کنند، به طور جدی به دنبال بیمه درمانی و بیمه برای امدادگران و صدور گواهی کار داوطلبانه باشند.

وی گفت: ما یک خانواده هستیم بنابراین باید مشکلات درون خانواده را حل کنیم. اگر خانواده سالم، مستحکم و جهادگر باشد و بتواند با روحیه انقلابی و با توجه به رهنمودها و رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت کند، مردم از خدمت بهره بیشتری خواهند برد. کمیته ای در خصوص مسائل رفاهی کارکنان نیز تشکیل شده است و سعی می کنیم در زمان مناسب به کارکنان کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا