علمی و پزشکی

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در جلسه مجلس نمایندگان سرخ گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا 10 آبان ماه هر هفته 15 میلیون واکسن به کشور وارد می شود که از این تعداد 60 میلیون واحد واکسن کرونا وارد می شود. امید است با این تلاش ها و معرفی واکسن برای همه مردم ، اقدامات قابل توجهی برای بسیج کشور در برابر این بیماری انجام شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل تسریع واردات واکسن ، کمک معاون اول رئیس جمهور است که با جلسات منظم و حضور همه طرفین ، به سرعت موافقت می کند. هلال احمر ، به لطف همکاری داخلی و روابط بین المللی ، به وعده خود عمل کرده و همچنان تلاش می کند تا واکسیناسیون به موقع را در کشور معرفی کند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با توجه به میزان ورود واکسن ها به کشور ، برای مشارکت در واکسن ها به همه ارگان ها و نهادهایی که دارای عناصری به نام سلامت و دارو هستند نیاز است و در این زمینه ارتش. و هلال احمر آنها آمادگی خود را اعلام کرده اند و می توانند بار وزارت بهداشت را برطرف کرده و اجرای واکسیناسیون را در سراسر جهان تسریع کنند.

همتی با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ادامه داد: خدمات در نجف و کربلا مانند سالهای گذشته به عشایر سرخ ارائه می شود. در این راستا تا جایی که امکان دارد از ظرفیت بیمارستان نوساز نجف برای ارائه خدمات درمانی و درمانی به زائران استفاده خواهیم کرد.

به گفته یک منبع از جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر در مورد مشکل در بخش مالی بیشتر توضیح داد: بخشی از مبلغ هزینه ثبت نام خودرو در دفتر متعلق به هلال احمر است زیرا یکی از منابع is موسسه ، طبق قانون ، حق ثبت نام در دفاتر را دارد. همانطور که مقامات ذیصلاح می گویند نیازی به ثبت نام صاحبان خودرو در دفتر نیست ، بنابراین بودجه هلال احمر کاهش می یابد و با این کار ، از مجلس می خواهیم منابع پایدار برای ساکنان هلال احمر مشخص کند. با مشکل فوری روبرو نشوید از سوی دیگر ، به دلیل واکنش جدی هلال احمر به شیوع کرونا در کشور ، هزینه های زیادی در این منطقه هزینه شده است که نیاز هلال احمر به منابع را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا