اقتصادی

صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی از بازگشت ارز معاف شد

ترند روز / خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: بازرگانان ایرانی که در سال های 1398 و 1399 در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و خدمات فنی تخصصی فعالیت می کردند ، علاوه بر مالیات غیر مستقیم ، نمی توانستند پول خود را پس دهند.

شهلا عموری در گفت وگو با ترند روز ، اظهار داشت: طبق دستورالعمل معاون حقوقی و فنی شرکت گمرک ، اعمال نرخ مالیات صفر بر درآمد حاصل از صادرات و خدمات منوط به بازگشت ارز به عنوان مرکز است. بانک اعلام کرده است که این چرخه اقتصادی در کشور است.

وی ادامه داد: اعمال نرخ مالیات صفر بر ماده 141 قانون مالیات مستقیم درآمد حاصل از صادرات کالا و خدمات برای اجرای سال های 1397 تا 1399 منوط به استرداد ارز است ، مطابق قانون اعلام شده توسط مرکز بانک ها در چرخه اقتصاد ملی هستند.

دبیر شورای مشاغل بخش خصوصی خوزستان اظهار داشت: بازرگانان ایرانی در سالهای 1398 و 1399 در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و خدمات مهندسی تخصصی فعالیت می کنند ، علاوه بر پرداخت مالیات ، در نتایج ارز نیز لحاظ نمی شود ، : صادرات بخش کشاورزی و خدمات فنی این یک مجازات است و شما مجبور به پرداخت مالیات و بازپرداخت نیستید.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز اعلام کرد: اجرای پرداخت مالیات طبق بند (ب) ماده 45 قانون برنامه توسعه پایدار کشور از اختلاف نرخ ارز برای صادرات 1397 تا 1399 پشتیبانی می کند ، بسته به بازگشت ارز صادراتی مطابق با قوانین بانک مرکزی است. تا چرخه اقتصادی کشور مطابق با قانون نصب شده.

وی ادامه داد: صادرات خدمات فنی و مهندسی و مهندسی برای موفقیت سالهای 1398 و 1399 مشمول این مجازات نبوده و مشمول مالیات و استرداد نمی شود.

آموری خاطرنشان می کند: اعمال سایر تبعیض ها یا نرخ های مالیات صفر ، از جمله مواد 81 و 132 قانون مالیات مستقیم ، ماده 13 قانون مالیات مدیریت خرده فروشی منطقه صنعتی آزاد و نجات در دانش و باغبانی و فناوری. ، موضوع قانون حمایت از شرکتها و م Instسسات دانش بنیان است. تجارت محصولات جدید و نوآوری ها ، صرف نظر از بازگشت سرمایه حاصل از صادرات آنها ، مطابق با قوانین وضع شده امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا