اقتصادی

سهم آورده متقاضیان مسکن آنلاین پرند از سوی دولت پرداخت می‌شود

به گفته مدیرعامل توسعه شهر پرند جدید: بخشی از متقاضیان مسکن آنلاین پرند توسط نمایندگی کارفرما توسط شرکت توسعه شهر به تصرف شما می رسد.

محسن وطن خواهی ، مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند جدید با استناد به کمک های دولت برای تکمیل ساختمان آنلاین ، اخیراً گفت: “من باید از وزیر بخاطر کمکش تشکر کنم.” همه چیز در منابع وزارتخانه به سرعت انجام می شود و تاکنون وزیر هر کاری را که گفته است انجام داده است.

میهن پرستی پرداخت غیرقانونی کمکهای مالی به متقاضیان را عامل اصلی تأخیر در تکمیل پروژه آنلاین دانست و افزود: یکی از مشکلات این است که ما تجهیزات لازم را نداریم وادار كردن متقاضیان به مشاركت كامل. ” این امر به نبود بودجه پایدار برای ساخت خانه های آنلاین منجر شده است.

وی ادامه داد: برای اجاره خانه در آنلاین سه مکان وجود دارد: یکی توسط متقاضی آورده شده است. یکی وام دهنده بدهی است که توسط متقاضی بازپرداخت می شود. مورد دیگر ، کمک دولت در احیای زمین است. کمک زیرساختی وجود داشت. این پولی است که بیشتر وام بانکی و بخش کوچکی از آن باقی مانده است که بانک خانه را مجبور به پرداخت ما می کند. در نتیجه ، بیشتر مبالغ پرداخت نشده به دلیل تقاضا است.

مدیرعامل توسعه شهر جدید پرند گفت: امسال اجازه داده است پول را برای خانه آنلاین خرج کند و به خط B ماده 8 قانون بودجه اختصاص دهد. دولت. بازسازی شهر جدید پرند توسط متقاضی به نام شرکت به عنوان حقوق و دستمزد تأسیس شد.

وی افزود: روز یکشنبه صددرصد بقایای پروژه از بقیه و سرویس های بهداشتی اهدا می شود. بودجه این کمک مالی بین 600 تا 700 میلیارد دلار است.

میهنیان در مورد چگونگی پرداخت این کمک مالی ، گفت: “با تعهد کارآفرینان برای خرید ، به سازندگان منابع یا زمین خود ، بسته به موقعیت مکانی ، کمک خواهیم کرد. خرید “

وی افزود: این پروژه از این پس باید در دو تحول و سه تولید فعال باشد. تنها حیاط مسکونی آنلاین منبع درآمد است و یک مقصد تعطیل برای رقبا باقی نخواهد ماند. به همین دلیل با اطمینان می توانم امسال بگویم مسکن آنلاین تنها با قول وزیر تکمیل خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به نوسانات قیمت و بالا رفتن قیمت ، تمام تلاش خود را برای کمک به کار خواهیم کرد و حتی در شدیدترین موارد ، کسانی که تصمیم می گیرند ایده هایی در مورد چگونگی به روزرسانی آن. “

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند همچنین در مورد چگونگی بازپرداخت این کمک گفت: سهم بخشی از این کمک ها بخشی از متقاضی است. به عنوان مثال ، در یکی از پروژه ها ، سهم متقاضیان 220 میلیارد سود است. این 220 میلیارد دلار در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و ممکن است توسط متقاضی تسویه شود. البته اگر متقاضی قادر به پرداخت کلیه کمکهای مالی نباشد ، می تواند به صورت قانونی به عنوان بخشی از آن دسترسی در نظر گرفته شود.

وی افزود: حتی در روبناها. به عنوان مثال ، به دلیل افزایش قیمت آب و برق ، شرکت ها مبلغی را برای آن پرداخت کرده اند.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا