اقتصادی

رونمایی جدیدترین محصولات تبلت و رایانه اپل+تصاویر

اپل جدیدترین مدل های iPad Pro و iMac و سایر محصولات جدید را در اولین رویداد واقعیت مجازی شرکت در سال جاری در مقر خود در کوپرتینو ، کالیفرنیا ، رونمایی کرد.

به گزارش ترند روز ، گفته شده است که بسیاری از مجموعه های محصولات مانند iPad Pro و iMac که اپل در رویدادهای ویژه ای که در آن شرکت کرده بود ، آنها را ساخته و جای تعجب ندارد.

آیپدهای جدید مانند مدل های قبلی در اندازه های 11 و 12.9 اینچی هستند و اولین محصولات آیپد هستند که با استفاده از تراشه M1 اپل ساخته شده اند. پیش فروش هر دو دستگاه در تاریخ 30 آوریل انجام می شود و مدل 11 اینچی از 799 دلار و مدل 12.9 اینچی از 1099 دلار شروع می شود.

اپل گفت که پردازنده جدید در iPad Pro 50٪ بیشتر از iPad Pro قبلی و 75 برابر سریعتر از iPad اصلی مصرف خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که ظرفیت ذخیره سازی iPad Pro نیز به روز شده و دو برابر مدل سال گذشته است.

آیپد پرو بزرگتر از فناوری نمایشگر جدیدی به نام Retina XDR Liquid با نرخ کنتراست یک میلیون به یک بهره می برد. اپل برای این صفحه از یک سری کوچک LED استفاده کرده است که 120 برابر کوچکتر از LED های قبلی است که در iPad Pro استفاده شده است. این شرکت اعلام کرد که iPad Pro 12.9 اینچی اکنون 10 هزار LED کوچک دارد ، در حالی که iPad Pro 72 ساله.

اپل همچنین پورت USB C سازگار با Thunderbolt را برای iPad Pro اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد نمایشگر ثانویه را با وضوح 6K به iPad متصل کنند. یک کابل USB استاندارد هنوز هم می تواند با این رایانه لوحی کار کند ، اما کاربران همچنان به یک کابل Thunderbolt برای انتقال داده با سرعت بالا احتیاج دارند. فناوری ارتباطات بی سیم 5G نیز به مدل های جدید iPad Pro اضافه شده است.

دوربین جلو جدیدترین آیپد پرو 12 مگاپیکسلی با نمای 128 درجه است. این دوربین عملکرد جدیدی به نام Center Stage دارد که به دوربین اجازه می دهد شخص را هنگام حرکت در اتاق دنبال کند.

خط تولید iPad از گرایش یادگیری از راه دور و ارتباطات پس از همه گیری طاعون طاعون بهره مند شده است. فروش محصولات اپل آیپد برای سال 2020 بالغ بر 23.7 میلیارد دلار با درآمد 274 میلیارد دلار در مقایسه با 21.2 میلیارد دلار در سال 2019 بوده است. این شرکت گزارش کرده است که فروش آیپد برای سه ماهه اول سال جاری 8.4 میلیارد دلار بوده است ، در حالی که 5.9 میلیارد دلار در سال بود. سه ماهه اول سال 2020

اپل همچنین AirTag جدید 29 دلاری را در این مراسم معرفی کرد که به ردیابی کالاهای گمشده کمک می کند. این ابزار به صورت بی سیم به آیفون یا سایر دستگاه های شما مانند جاکلیدی و کیف متصل می شود و به شما کمک می کند تا در صورت گم شدن به راحتی آن را پیدا کنید.

لپ تاپ های کوچکتر iMac اپل که از باند پردازنده این شرکت استفاده می کنند ، در هفت رنگ شامل بنفش و سبز ارائه می شوند و قیمت آن از 1،299 دلار شروع می شود. iMac با صفحه نمایش 24 اینچی 11.5 میلی متر ضخامت دارد.

در پاسخ به شکایات مشتری در مورد کیفیت دوربین های iMac در طی شیوع فراخوانی ویدیو ، اپل مدل جدید iMac را با دوربین جلوی بالا و میکروفون معرفی کرده است.

این شرکت همچنین سرویس اشتراک پادکست را اعلام کرده است که با Spotify رقابت خواهد کرد. قیمت اشتراک توسط سازنده داخلی تعیین می شود و به صورت ماهانه محاسبه می شود. اپل سالانه 19.99 دلار از سازندگان محتوا برای برنامه پادکست دریافت می کند.

اپل همچنین جعبه تنظیمات تلویزیون اپل را با نمایش بهتر رنگ و تراشه پردازنده سریعتر به روز کرده است. تلویزیون جدید 4k اپل همچنین از سنسور نور آیفون استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد تصاویر بهتری از تلویزیون دریافت کنند.

سهام اپل در سال گذشته بیش از 95 درصد رشد کرد ، به لطف فروش بیش از 274 میلیون دلار در بودجه سال 2020 ، زیرا تقاضای مصرف کننده برای محصولات الکترونیکی در طی همه گیری افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا