علمی و پزشکی

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

نسخه واتس اپ برای ویندوز بالاخره پس از سال ها در ماه اوت منتشر شد. پلت فرم پیام رسانی متا اکنون ویژگی های جدیدی از جمله میانبرها، نمایش وضعیت آنلاین، نظرسنجی و موارد دیگر را برای کاربران بومی ویندوز ارائه می دهد.

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی را برای آزمایش‌کنندگان بتا اپلیکیشن بومی ویندوز منتشر کرده است که از فروشگاه مایکروسافت در دسترس است که ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. اولین ویژگی این است که کاربران می توانند زمان آنلاین خود را مدیریت کنند.

تصویر قابلیت جدید واتس اپ کار را برای رقبا سخت کرده است!

کاربران می توانند وضعیت نمایش آنلاین آخرین بازدید و اشتراک گذاری آنلاین را در بخش حریم خصوصی تنظیمات مدیریت کنند. در این قسمت می توانید یکی از چهار گزینه Everyone، My Contacts، Only My Contacts و None را انتخاب کنید.

اگر اخبار قبلی مربوط به پرطرفدارترین ماموریت جهان را دنبال کرده باشید، شاید بدانید که برخی از کاربران نسخه بتا iOS و اندروید این اپلیکیشن فرصت ایجاد یک ایده آزمایشی را پیدا کردند. اکنون امکان ایجاد و مشاهده نظرسنجی در نسخه ویندوز واتس اپ وجود دارد.

امکان ایجاد نظرسنجی فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است، اما همه کاربران می توانند نظرسنجی های ایجاد شده را مشاهده کرده و در آن شرکت کنند. همچنین اگر در گوشی خود به این قابلیت دسترسی دارید، می توانید نظرسنجی های انجام شده در گوشی خود را از طریق نسخه ویندوز نیز مشاهده کنید.

تصویر قابلیت جدید واتس اپ کار را برای رقبا سخت کرده است!

سایر ویژگی‌های جزئی مانند بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی عکس‌های اشتراک‌گذاری شده در چت‌های واتس‌اپ و دریافت اعلان‌ها در حین تماس نیز در نسخه بتا این برنامه اضافه شده‌اند. علاوه بر این، لیستی از میانبرهای صفحه کلید برای عملکردهایی مانند باز کردن بخش گیف و ایموجی، شروع یک چت جدید و موارد دیگر به پنجره واتس اپ اضافه شده است که در جدول بالا مشاهده می کنید.

تصویر قابلیت جدید واتس اپ کار را برای رقبا سخت کرده است!

همانطور که گفتیم، این ویژگی ها برای همه کاربران در دسترس نیست و در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است.

5858

دکمه بازگشت به بالا