علمی و پزشکی

اخبار آنلاین – تصاویر گزینه های شگفت انگیز هیوندای الانترا 2021


معرفی Hyundai Elantra 2021 با بسیاری از ویژگی های جدید

Hyundai Elantra 2021 جدید چند هفته پیش با طراحی کاملاً جدید و مجزا ، فناوری و فناوری پیشرفته و برای اولین بار در نسبت های ترکیبی معرفی شد. این سدان جدید دارای ویژگی های متفاوتی از سوناتا 2020 و کمی بیشتر از آن است.
معرفی هیوندای الانترا 2021

حتی با وجود بسیاری از مشتریانی که کراس اوورهای جمع و جور مانند Venue را ترجیح می دهند ، هیوندای هنوز گرانترین سدان را ارائه می دهد. هیوندای ویژگی های اضافی مانند Android Auto ، Carplay را برای اتومبیل های ارزان قیمت و مشهور به آن اضافه می کند و یکی از مهمترین ویژگی های جدید این خودرو ظاهر بی نظیر آن است.

معرفی هیوندای الانترا 2021

مدل 2020 ظاهراً قیمت آن را کند کرده است. بنابراین این بار هیوندای الانترا چهره جدیدی به بازار می بخشد. این شرکت با از بین بردن ظاهر عجیب و افزودن زیبایی و زیبایی با الهام از سوناتا ، کار خوبی را برای ترمیم طراحی خود انجام داده است. به گفته هیوندای ، زیبایی الانترا جدید به اندازه یک کوپه چهار درب زیبا است. سیمان هوای اضافی ، خطوط جدید و چراغهای جلو بهبود یافته همه بر زیبایی این خودرو می افزاید.

معرفی هیوندای الانترا 2021

شاید بزرگترین جهش به Elantra فناوری آن باشد. مدل های پایه و استاندارد از صفحه نمایش 8 اینچی با ویژگی های Apple Carplay و ویژگی های Android Auto برخوردار هستند. برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی هستند که قابلیت اتصال دو گوشی به طور همزمان از طریق بلوتوث را دارند که در زیر یک تکه شیشه قرار دارند.

معرفی هیوندای الانترا 2021

علاوه بر تغییرات در محتوا ، می توانیم در مورد فن آوری های رانندگی آن مانند سیستم های مدیریت اضطراری خودکار ، نگه داشتن خط و سیستم های هشدار دهنده راننده صحبت کنیم یکی دیگر از ویژگی های Elantra ، کلید دیجیتالی است که در سوناتا نیز موجود است. ، و بسیاری از عملکردهای ماشین را می توان با استفاده از تلفن همراه کنترل کرد.

مدل اتومبیل هیبریدی از یک موتور 1.6 لیتری زوج با موتور الکتریکی تولید 139 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن متر استفاده می کرد. هیوندای پیش بینی کرده است که الانترا 50 مایل در هر گالن را با سوخت ترکیبی طی می کند.

motor1.com


کلیه محتوای این سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی ترند روز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا