علمی و پزشکی

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

ترند روز/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تصمیم دولت برای بیمه زنان باردار گفت: تمام هزینه های بارداری و زایمان را رایگان می کنیم.

دکتر. بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد استان گلستان شده و از سوی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین وی به عنوان نماینده و هیئت دولت در شهرستان های آزادشهر و رامیان منصوب شده بود، در بدو ورود گلزار شهدا حضور داشتند. برای شهید بزرگوار

وی سپس با حضور در جلسه مشترک شورای شهر آزادشهر و رامیان در این جلسه به مشکلات و دغدغه های ساکنان این شهرها به دلیل از دست دادن مسئولین و مدیران رسیدگی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار خاطرنشان کرد: با تلاش و جانفشانی کادر درمانی و مدعیان سلامت و البته همراهی و تسلیت بزرگواران ایران و همراهی رهبران و مردم. دولت قادر به مقابله با بیماری عروق بیماری کرونا قلب مطلوب به نظر می رسد.

دکتر. بهرام عین اللهی با بیان اینکه امروز همه سازمان های بین المللی به موفقیت ایران در جلوگیری از کرونا پی بردند، خاطرنشان کرد: این پیروزی بی شک همدلی همه اقشار مردم و البته رعایت شرایط بهداشتی کشور است. است.

وی از تزریق نوبت اول واکسن کرونا به 91 درصد مردم کشور خبر داد و گفت: 85 درصد مردم دوز دوم واکسن را نیز تزریق کرده اند و از الان 35 درصد مردم آن را تزریق کرده اند. دوز سوم واکسن را تزریق کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مشکل محل دفن زباله آزادشهر باید هر چه سریعتر برطرف شود، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق نیفتد شاهد شیوع بسیاری از بیماری ها در این منطقه خواهیم بود که این امر ضروری است. شوراهای بهداشت رامیان و آزادشهر باید راه اندازی شود تا بخشی از برنامه پیشگیری از این بیماری ها باشد.

عین اللهی درباره بیمه زنان باردار در کابینه افزود: طبق مصوبه هیأت وزیران کلیه هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان باشد و از این رو زنان نیز دولتی بدون بیمه هستند.

به گزارش ترند روز، وی در نهایت با تعدادی از مردم به صورت چهره به چهره دیدار خواهد کرد و از برخی پروژه ها در پایتخت نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا