علمی و پزشکی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی با آن روبرو هستند. یکی از ساده ترین راه های جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست سر است که باعث تقویت فولیکول های مو می شود. فولیکول مو دارای یک چرخه رشد است که می تواند توسط هورمون ها ، داروها ، رژیم غذایی ، بیماری و بسیاری از عوامل دیگر تغییر کند.

تحقیقات نشان می دهد که سلامت مو ، پوست سر و چربی زیرین به مواد مغذی و مراقبت از مو بستگی دارد ، که می تواند در رشد ، ضخامت مو نقش مهمی داشته باشد مو ، نشاط و رشد طبیعی. عملکرد سلول ها را در پوشش پوست سر بهبود می بخشد و فولیکول مو رشد مو را بهبود می بخشد.

تأثیر سلامت سر بر کیفیت مو

پوست سر سالم و طبیعی با PH طبیعی و ضخامت طبیعی و درم باعث افزایش رشد مو و یا کاهش ریزش مو می شود. بنابراین ، داشتن موهای سالم و بدون مشکل مانند ریزش مو ، بهترین راه تقویت بستر است تا فولیکول مو رشد سالم داشته و در برابر عوامل مضر مانند آلودگی ، استرس ، بیماری مقاومت کند. و غیره از بین نخواهد رفت. . این بستر ، پوست سر که دارای لایه های مختلف است ، هرچه غشا cell سلول سالم و متعادل باشد ، بستر مناسب تری برای نگهداری فولیکول مو و رشد مو سالم است.

علاوه بر یک رژیم غذایی مغذی و حفظ سلامت بدن که مستقیماً بر سلامت پوست و مو تأثیر می گذارد ، استفاده از محصولاتی که برای این منظور طراحی شده اند روند داشتن مو و پوست سر را کامل می کند.

شامپو پاک کن استفاده از فناوری بیوبستر باعث تغذیه پوست سر می شود و با ترمیم و تقویت سلول های موجود در پوست سر باعث زیبایی و زیبایی مو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا