اقتصادی

معاون سازمان هواپیمایی : پس از ممنوعیت یک مسافر هم از انگلیس نداشتیم

پس از تأیید ورود وزیر بهداشت انگلیس به این کشور ، انتقادهایی در مورد عدم کنترل صحیح پروازها و ورود مسافران وجود داشت زیرا این امر منشا این امر بود. این یک ویروس جدید است ، اما توسط معاون سازمان هواپیمایی کشوری رد شده است.

به گزارش ترند روز ، سعید نمکی – وزیر بهداشت ، پزشکی و آموزش بهداشت – دیروز اعلام کرد: “ما اولین مورد از 19 مورد انتقال انگلیسی Covid به یک شهروند از انگلستان و پس از یک معاینه طولانی را دیده ایم. ” وی در یک بیمارستان خصوصی بستری شد و پس از آزمایش های مکرر ، آزمایش جهش Covid 19 وی تأیید شد.
در چنین شرایطی برخی از افراد در هوا می گویند عدم کنترل صحیح پروازها و ورود مسافران عبوری از این کشور تاج جدیدی را به افق آورده است. ایران و مسئولان باید پاسخگو باشند.
ابوالقاسم جلالی ، معاون وزیر فرودگاه و امور فرودگاه های ملی به ترند روز گفت: “اگرچه ورود ویروس کرونا انگلیس به ایران برای وزارت بهداشت تأیید شده است ، اما نه این مسئله مربوط به خطوط هوایی و هواپیمایی است زیرا در روز وزارت بهداشت “پروازها به انگلستان متوقف شد و از آن زمان هیچ مسافری اجازه ورود به کشور را نداشت.” آن روز “.

پس از ممنوعیت حتی یک مسافر از انگلیس هم نداشتیم

وی افزود: از آن تاریخ به بعد ، ما همه خطوط هوایی محلی و انگلیس را به این کشور ممنوع کرده ایم و به راحتی می توانیم بگوییم که اجازه ورود کسی را به این کشور نداریم. از طریق انگلیس. “
وی خاطرنشان کرد که از روز اول ، وزارت بهداشت قبل از اعلام این ممنوعیت در جستجوی لیست افرادی بود که از طریق انگلستان وارد ایران می شدند ، معاون هواپیمایی کشوری گفت: همه آنها به این دلیل است که سلامت انسان برای ما مهم است ، اما ما نمی دانیم که این مسافر چگونه وارد کشور شده است.
البته وزیر بهداشت روز گذشته نیز در اظهارات خود این واقعیت را مورد تأیید قرار داد که هیچ گونه تخلفی در ورود این مسافر صورت نگرفته است ، وی در این باره گفت: “این فرد از نظر سلامتی و خوش شانس است زیرا هوشیار است و او از روز اول هوشیار بود. حتی اگر آنها از طریق PCR بد وارد کشور شدند ، آنها کاملا بین دوستان و خانواده خود جدا شده بودند و هیچ سو susp ظنی در هیچ کجا وجود نداشت. و خانواده های آنها را ندیدیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا