برترین های ترند روزعمومی

بعد از خراب شدن دستگیره پنجره دوجداره چه کنیم؟

دستگیره های پنجره دوجداره یکی از مهمترین قسمت های پنجره دوجداره است. دستگیره ها در واقع به عنوان کرکره پنجره عمل می کنند تا عایق صدا و حرارت به طور کامل انجام شود. دستگیره های دو پنجره اغلب در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل استفاده نادرست یا کیفیت پایین این دستگیره ها ممکن است آسیب ببینند. در این حالت در اکثر موارد به گونه ای آسیب می بینند که نیاز به تعویض دستگیره های پنجره های دوجداره می باشد. از آنجایی که تعمیر این دسته ها به صرفه و منطقی نیست، معمولاً دستگیره ها را تعویض می کنند.

نحوه تعویض دستگیره پنجره

دستگیره ها در انواع و طرح های مختلف و همچنین در رنگ های مختلف تولید می شوند که بیشتر آنها از مواد خود پروفیل در قسمت بالایی ساخته شده اند و با آلیاژی پایدار در داخل فلز کار می کنند بنابراین از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. برای تعویض دستگیره پنجره دوجداره باید سیستم قفل را جدا کرد. وجود دستگیره بر روی مکانیزم جابجایی درب و پنجره شرط بسیار مهمی است زیرا در صورت عدم کارکرد نمی توان آن را ثابت یا در پروفیل فریم قفل کرد که این امر بر عایق صوتی و حرارتی UPVC تاثیر می گذارد. و پنجره دوبل آلومینیومی.. خرابی جدی می شود.

برای تعویض دستگیره پنجره دوجداره ابتدا دستگیره را با زاویه 90 درجه (باز شدن پنجره) قرار می دهیم. سپس روکش (که در عکس با رنگ سبز نشان داده شده است) را به سمت خود می کشیم و آن را به چپ یا راست می چرخانیم. با این عمل روکش برداشته می شود و پیچ هایی را می بینیم که دسته را به پروفیل پنجره متصل می کنند. با استفاده از مربع یا پیچ گوشتی، پیچ ها را باز کرده و پیچ ها را کاملا جدا می کنیم.

دسته را نیز با کمی فشار به سمت خود می کشیم. بیایید روکش دسته جدید را تعویض کنیم و دسته دسته را با زاویه 90 درجه قرار دهیم. سپس دستگیره را در سوراخ مربوطه قرار می دهیم و پیچ ها را محکم می کنیم.

نکاتی که باید هنگام تغییر پیوندها رعایت کنید

این دسته ها مقاومت بالایی دارند و به راحتی نمی شکنند.

جنس دسته و قفل سفارشی باید از بالاترین کیفیت و ساخت شرکت های معتبر باشد.

برای تعویض آن نیاز به همکاری کارشناس می باشد زیرا ممکن است ایراداتی در آیین نامه پنجره وجود داشته باشد.

ابزارهای فنی مانند آچار آلن، پیچ گوشتی، پیچ گوشتی شارژی، انبردست و همچنین انبردست و پیچ گوشتی در هنگام تعمیر ضروری است.

مراحل بستن دستگیره دو پنجره

در تصویر زیر نحوه چرخش روکش پنجره را مشاهده می کنید. با چرخاندن درب، سوراخ های پیچ نمایان می شوند و قابل برش هستند. در زیر دسته و داخل پروفیل Espagnolette قرار دارد، جایی که دستگیره توسط پنجره بازشو باز و بسته می‌شود.

تعویض قفل دستگیره پنجره دوبل upvc با قفل

پنجره های دوجداره در صورت استفاده صحیح عمر طولانی دارند و احتمال خرابی آنها بسیار محدود است اما در صورت وقوع باید با گیت تعمیر پنجره دوجداره تماس بگیرید. معمولاً پس از خرابی قفل پنجره upvc باید تعویض شود و قفل جدید تعویض شود و در برخی موارد ممکن است با استفاده از توپی مناسب که کاملاً با جامک مطابقت ندارد، مشکل ایجاد شود. حرکت کردن زماک یا قفل پنجره را اضافه یا جایگزین کنید. upvc داره

معمولا تعویض قفل پنجره upvc کاری آسان و متداول است و افراد خودشان شروع به انجام این کار می کنند و از آچار استفاده می کنند اما می توانید تا حد امکان آسیب را به پنجره دوجداره به حداقل برسانید و منجر به حذف درب می شود. . ترتیب که یک هزینه اضافی است.

بنابراین تاکید می کنیم که تعویض یا تعمیر قفل در پنجره های دوجداره یک کار بسیار فنی است، زیرا اسپانیل قسمت طولی لبه قاب را از بالا به پایین می پوشاند و پیچ ها و دسته قفل را باز می کند. شما واقعا اسپانیل را جابجا کرده اید که تنظیم توپ و زماک را نیز به هم می زند و در مواردی که زیر شیشه جابجا شده است نیز مشاهده می شود.

تعمیر دستگیره پنجره دوجداره

تعمیر دستگیره پنجره دوجداره

قفل دوبل باعث خرابی پنجره می شود

دستگیره پنجره دو لنگه آسیب دیده است

یک قفل حشره دار که در یک دوره زمانی از کار می افتد.

عدم دانش فنی و تلاش برای تعمیر قفل درب دوجداره با پنجره upvc.

عوامل انسانی مانند فشار مضاعف به قفل و دستگیره، آویزان شدن، عدم رعایت قوانین باز و بسته شدن.

خارج شدن از تعویض درب و پنجره دوجداره و عدم تعویض به موقع لولا روی قاب و در نتیجه از کار افتادن قفل upvc.

منبع: خرید درب و پنجره دوجداره در کرج

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا