برترین های ترند روزعمومی

بالابر پله رو ایمن و با قیمت مناسب چگونه تهیه کنیم؟

بالابر پله رو یک صندلی موتوردار و متحرک است که امکان جابجایی افراد ناتوان و سالمند و افرادی که دارای مشکلات جسمی و حرکتی هستند خصوصا معلولین عزیز و جانبازان گرامی را در بین طبقات مختلف فراهم کرده و به راحتی و ایمنی بسیار زیاد امکان پیمایش بین پله ها را برای این افراد مهیا می کند. پله پیماها دارای یک موتور قدرتمند گیربکسی کوچک هستند که نیروی لازم برای جابجایی افراد را فراهم می کند. همچنین دارای ریلی است که با پیچ و مهره و بسیار محکم و ایمن بر روی پله ها و نرده ها نصب شده و فرد بر روی آن ریل ها جابجا می شود.

همچنین وجود یک صندلی راحت و تاشو که کمربند ایمنی را نیز به همراه دارد و فرد هنگامی که بر روی آن می نشیند احساس امنیت و آرامش می کند. این صندلی را از آن جهت تاشو طراحی می کنند که در صورتی که استفاده ای از آن نمی شود، تا شود و فضای کمی را اشغال کرده و برای تردد افراد از پله ها مشکلی ایجاد نکند.

بالابر پله از کجا بخریم؟

شرکت ما متشکل از متخصصان و نخبگان علمی کشور و با بهره گیری از آخرین یافته های علمی و تکنولوژی پیشرفته موفق به طراحی و تولید انواع بالابر پله رو و سایر وسایل توان بخشی از جمله انواع ویلچر تاشو بسیار باکیفیت شده است. از آنجایی که همیار مکانیک  یک شرکت دانش بنیان می باشد بسیاری از این وسایل به نام این شرکت ثبت اختراع شده و انحصاری در اختیار آن است. قیمت پله پیما در این شرکت اقتصادی است و با توجه به کیفیت منحصر به فرد این محصولات خرید بالابر پله بسیار هوشمندانه خواهد بود.

مشخصات بالابر پله

عموما برای صندلی پله پیما یا پله رو ها ریموت کنترل طراحی می کنند تا به راحتی قابل کنترل باشند. همچنین وجود کمربند ایمنی باعث می شود تا فرد سالمند یا ناتوان در هنگام انتقال از پله سقوط نکند. پله پیما به گونه ای طراحی شده که به نرمی و با سرعت کم و مناسب فرد را انتقال دهد تا با فرد دیگری برخوردی صورت نگیرد.

انواع بالابر پله

بر اساس طراحی و شکل ساخت پله هایی که قصد دارید بر روی آن بالابر پله رو نصب نمایید نوع پله پیما مشخص می شود. برای پله هایی که به صورت مستقیم و بدون چرخش و انحنا باشد پله پیمای مستقیم استفاده می شود که غالبا برای فضای پله مابین دو طبقه است. اما برخی پله ها در طبقات مختلف به صورت منحنی یا مارپیچ طراحی شده اند و دارای یک یا چند پاگرد هستند. برای این نوع پله ها پله پیمای گردشی استفاده می شود تا فرد را بتواند در این پاگردها نیز انتقال داده و طبقات مختلف را بپیماید. موتور و مکانیسم حرکتی این نوع پله پیما از پله پیمای مستقیم پیچیده تر و پیشرفته است.

بالابر پله را از کجا تهیه کنیم؟

بالابر پله یا پله پیما در ابتدا توسط چند شرکت از خارج از کشور وارد شد که به دلیل هزینه تمام شده بسیار بالای آن برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نبود و امکان بهره گیری از آن را پیدا نکردند. تا آنکه در دهه 90 با مهندسی معکوس، نمونه های ساخت داخل این محصولات به تولید رسید و با توجه به دانش فنی و استعداد بی نظیر نخبگان و متخصصان ایرانی پله روهای سیار با کیفیتی به تولید رسید و در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

یکی از شرکت های موفق در زمینه ساخت انواع بالا بر پله رو از جمله پله رو مستقیم و پله رو گردشی توانست بسیار موفق عمل کند، شرکت ما  است که در سال 1395 شروع به فعالیت نمود و توانست قدم بزرگی در مسیر رفع نیازهای سالمندان، معلولین و جانبازان بردارد و مطابق استانداردهای بین المللی انواع بالابر پله رو و بالابر ویلچربر را طراحی و به تولید برساند و به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده این گونه از محصولات در خاورمیانه شناخته شود.

قیمت بالابر پله و سایر محصولات این شرکت دانش بنیان بسیار مقرون به صرفه و رقابتی بوده و از سایر رقبای این شرکت متمایز است. برای خرید صندلی پله پیما، محصولات شرکت دانش بنیان همیار مکانیک انتخابی متفکرانه و هوشمندانه است چرا که این شرکت خلاق و دانش بنیان همواره کیفیت، ایمنی و رضایت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده و گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شما می توانید بدون نگرانی از ارسال و نصب پله رو و صندلی پله پیما آن را خریداری نمایید چرا که شرکت ما آن را به صورت رایگان برای شما ارسال و نصب خواهد کرد. همیار مکانیک، همیاری مطمئن و وفادار برای شما است.

عوامل موثر در قیمت آسانسورها

عوامل زیادی در فراز و فرود قیمت های انواع  آسانسور دخالت دارند که از جمله آنها می توان به: تعداد طبقه ساختمان، ظرفیت نفرات و سرعت در آسانسور، نوع آسانسور (کششی یا هیدرولیک)، استفاده از قطعات ساخت داخل یا خارج و از همه مهمتر نرخ روز ارز اشاره نمود. در ادامه به تفصیل عوامل موثر بر قیمت انواع آسانسور را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

 اول: قیمت آسانسور بر اساس سایز

اندازه آسانسور مستقیماً بر هزینه پروژه تأثیر می گذارد. قوانین ساختمانی در اکثر مناطق، اندازه آسانسور مسکونی را به 18 فوت مربع محدود می کند. آسانسورهای هیدرولیک که در خانه شما تعبیه شده است، ممکن است پشت در یا قفسه کتاب پنهان شوند، و بیشتر آنها تزئین شده یا تمام شده اند تا طوری به نظر برسند که انگار همیشه بخشی از خانه بوده اند.

 دوم: قیمت آسانسور  بر اساس نوع

در نهایت، پنج نوع آسانسور  امروزه در دسترس هستند. بسته به سازنده، ممکن است تغییراتی در این انواع وجود داشته باشد، اما مکانیک اصلی یکسان است. از این پنج مورد، هیدرولیک و پنوماتیک بیشتر در خانه ها یافت می شود.  در عکس زیر شمای فنی انواع مدل آسانسور را می توانید مشاهده نمایید.

صندلی پله رو آرین برج هخامنش

صندلی پله پیما همان طور که اشاره کردیم یک راه امن و مقرون به صرفه برای سالمندان با تحرک محدود است تا بین سطوح مختلف طبقات ساختمان حرکت کنند. این محصول راحتی را فراهم می کند و می تواند استقلال را برای کسانی که از پله ها استفاده نمی کنند بازگرداند.
برای کمک به شما در درک بهتر نحوه کار صندلی پله پیمای شرکت  ما، برخی از ویژگی‌ های آنها را نام می بریم و اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد شان ارائه می‌ دهیم.

١-استفاده از صندلی پله پیمای شرکت ما آسان است
در حالی که تفاوت‌ هایی بین ساخت و مدل ‌ها وجود دارد، اکثر صندلی پله پیماهای شرکت ما دارای کنترل ‌های ساده و شرایط ایمنی قوی هستند. تمام این دستگاه ها، دارای یک ریموت کنترل ساده هستند که حرکت آنها را کنترل می کند. وقتی استفاده کننده دکمه ریموت کنترل را فشار داد، پله نورد از پله ها به سمت بالا یا پایین حرکت می کند.

صندلی یک بار بوق می ‌زند و زمانی که به انتهای مسیر رسید، به‌ طور خودکار متوقف می ‌شود. در هر نقطه از مسیر میتوانید دکمه توقف روی ریموت کنترل را فشار دهید تا صندلی پله رو بلافاصله متوقف شود.

٢- صندلی پله رو آسانسور ما کاملا ایمن و استاندارد هست.
تمامی بالابرهای پله ای که توسط شرکت ما عرضه و نصب می شود مجهز به کمربند ایمنی و سنسور های تشخیص مانع هستند تا اگر وسیله ای جلوی حرکت صندلی پله پیما باشد، صندلی به طور خودکار متوقف شود.

٣-بالابر پله شرکت ما بسیار لوکس و چشم نواز است.
یکی از مواردی که برای مشتریان بسیار مهم است، زیبایی و لوکس بودن صندلی پله پیما هست. شرکت آسانسور ، به این نکته مهم بسیار توجه کرده و تمامی آسانسورهای پله عرضه شده، زیبا و چشم نواز است.

دکمه بازگشت به بالا