اقتصادیبرترین های ترند روز

لوازم یدکی تیگو 5 را در ایران چطور تهیه کنیم؟

بنابراین، هر کجا که در ایران هستید، می‌توانید این قطعات را از وب‌ سایت لوازم یدکی مدیران تیم خریداری کنید و در کمتر از 24 ساعت آن‌ها را در اختیار داشته باشید. همچنین کاربران تهرانی می‌توانند سفارشات خود را در کمتر از 2 ساعت دریافت کنند، که با این حساب هیچ چالشی برای خرید لوازم یدکی تیگو 7 و تیگو 5 باقی نمیماند.البته برای افراد حساسیت بالا در تهیه قطعات اصلی و با کیفیت برای خودروهای تیگو 7 و تیگو 5، لازم است تا چند نکته مهم را مرور کنند. در ادامه، نکات جذابی که در خرید این قطعات به آن‌ها کمک می‌کند، بیان می‌شود. با ما همراه باشید.شما می‌توانید انواع قطعات یدکی خودروهای چری تیگو 7 و چری تیگو 7 اکسلنت را از فروشگاه آنلاین ما  خریداری کنید.

خرید انواع قطعات و لوازم یدکی تیگو 7 و تیگو 5 از فروشگاه مدیران تیم

فروشگاه آنلاین ما نه تنها با قطعات ارزان قیمت، بلکه با تحویل سریع سفارش شما را ارسال خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی مدیران تیم دارای تمامی قطعات ماشین چری تیگو 7 است، و شما قطعاتی را برای انجام هر قسمت از ماشین که به تعمیر نیاز دارد، پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال فیلتر روغن، آینه‌ها، دستگیره درها، لنت ترمز، دیسک‌ های کلاچ و حتی تخصصی‌ترین قطعاتی هستید که وسیله نقلیه شما به آن نیاز دارد، می‌توانید در مدیران تیم آن را پیدا کنید که تعمیر خودروی شما را راحت‌ تر می‌کند. برای خرید لوازم یدکی با متخصصین فروش قطعات یدکی ام وی ام در ارتباط باشید.

در اکثر موارد، قطعات و لوازم یدکی چری تیگو 7 که ما ارائه می‌دهیم، ارزان‌تر از قطعاتی هستند که می‌توانید از نمایندگی‌ ها تهیه کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که این قطعات بی‌کیفیت هستند؛ بلکه دلیل آن این است که مدیران تیم مستقیماً با تامین‌ کنندگان تجهیزات اصلی چری سروکار دارد.انواع قطعات یدکی خودرو های چری تیگو 7 IE و چری تیگو 7 اکسلنت که در فروشگاه آنلاین مدیران تیم به فروش می‌رسد، همان قطعاتی است که توسط نمایندگی‌های اختصاصی چری ارائه می‌شود، اما با قیمت‌های پایین‌تر.

در دسته‌بندی‌های فروشگاه آنلاین مدیران تیم جستجو کنید و قطعه‌ای که برای خودروی خود لازم دارید را پیدا کنید و آن را بدون واسطه و مستقیم از فروشنده خریداری کنید.نیازی به تاخیر در تعمیرات ساده نیست؛ فقط آنچه را که نیاز دارید، از فروشگاه ما سفارش دهید تا خودروی شما در کمترین زمان به شرایط اوج خود بازگردد.هر قطعه‌ای که برای افزایش قدرت عملکرد یا زیباتر شدن ظاهر خودروی خود به آن نیاز دارید، در مدیران تیم پیدا خواهید کرد.

درباره چری تیگو 7

تیگو 7 ابتدا به عنوان یک خودروی کانسپت در سال 2012 توسط شرکت خودروسازی چری معرفی شد و چهار سال بعد، به طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی پکن به جلوه رسید. نام آشنا در واردات خودروهای ام وی ام و چری، در سال 1396 تیگو 7 را به بازار ایران عرضه کرد.

طراحی زیبای تیگو 7، سواری قابل قبول و امکانات ایمنی و رفاهی آن موفق شد نظر خریداران را به خود جلب کند. به همین دلیل، شرکت مدیران خودرو در سال 1397 نسخه‌ی IE تیگو 7 را نیز وارد بازار کرد. این نسخه تیپ IE همان موتور تیپ اکسلنت را داشت و ظاهر خارجی خودرو تغییر چندانی نکرد، به استثنای رینگ‌ها که از نوع 5 پره‌ای به 10 پره‌ای تغییر کردند.

بارزترین تفاوت بین تیپ IE با اکسلنت، تغییرات چشمگیر در کابین خودرو بود. این تغییرات شامل بهبود سیستم صوتی، بهبود صدای موتور، حذف ترمز دستی و اضافه‌شدن ترمز پارک برقی، روکش جدید صندلی‌ها، بالای داشبورد و رودری‌ها، طراحی جدید کنسول وسط و جادستی کنسول، انتقال دکمه‌ سنسور پارک و دکمه دوربین 360 درجه به روی کنسول و بسیاری موارد دیگر بود.در سال 1400، مدیران خودرو تیپ جدید دیگری از تیگو 7 با نام IE Sport که به رکاب برقی مجهز بود را نیز وارد بازار کردند.

لوازم یدکی خودروی تیگو 5

نگهداری و تعمیر مناسب می‌تواند خودروی شما را در شرایط مناسبی نگه دارد. در فروشگاه اینترنتی مدیران تیم شما می‌توانید مجموعه‌ای از قطعات خودرو، ابزارآلات خودرو و لوازم جانبی خودروهای چری تیگو 5 IE، چری تیگو ۵ IL، چری تیگو 5 TE توربو، چری تیگو 5 اکسلنت، چری تیگو ۵ فیس لیفت و چری تیگو ۵ لاکچری را بیابید.مدیران تیم جستجو و خرید انواع لوازم تیگو 5 را از تامین‌ کنندگان آن آسان کرده است.

شما می‌توانید انواع قطعات یدکی خودروهای چری تیگو 5 IE، چری تیگو ۵ IL، چری تیگو 5 TE توربو، چری تیگو 5 اکسلنت، چری تیگو 5 فیس لیفت و چری تیگو ۵ لاکچری را از وب سایت مدیران تیم خریداری کنید. فروشگاه آنلاین ما نه تنها با قطعات ارزان قیمت بلکه با تحویل سریع سفارش شما را ارسال خواهد کرد.فروشگاه اینترنتی مدیران تیم دارای تمامی قطعات ماشین چری تیگو 5 است و شما قطعاتی را برای انجام هر قسمت از ماشین که به تعمیر نیاز دارد، پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال فیلتر روغن، آینه‌ها، دستگیره درها، لنت ترمز، دیسک‌ های کلاچ و حتی تخصصی‌ ترین قطعاتی هستید که وسیله نقلیه شما به آن نیاز دارد، می‌توانید در مدیران تیم آن را پیدا کنید که تعمیر خودروی شما را راحت‌ تر می‌کند.در فروشگاه اینترنتی مدیران تیم، فیلترهای روغن، کابین، سوخت و هوا، شمع‌ها، دیسک‌ های ترمز، لنت‌ ها، شیلنگ‌ ها و کالیپر ها، اتصالات توپ و سایر لوازم یدکی خودروهای همه برندها و مدل‌ها، از جمله چری تیگو 5 را خواهید یافت.

فروشگاه اینترنتی مدیران تیم یک بستر مطمئن برای معاملات لوازم یدکی خودرو است که به ذی‌نفعان این حوزه کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، با صرف کمترین انرژی و هزینه، محصولات و مشتریان مورد نظر خود را بیابند.اگر به دنبال قطعات چری تیگو 5 هستید، خرسندیم که محصولات آن را با کیفیت بالا و با قیمت رقابتی به شما عرضه کنیم.

درباره تیگو 5

شرکت خودروسازی چری در سال 2013 از تیگو 5 که بر اساس پلتفرم و تجهیزات فنی X33 ساخته شده بود، رونمایی کرد. این خودرو در سال ١٣٩۴ از طریق شرکت مدیران خودرو وارد بازار ایران شد، در سال 1395 فیس‌ لیفت ظاهری آن تغییر کرد و در سال 1397 چند آپشن مانند مانیتور 10 اینچی عمودی و سنسور باران به لیست امکانات آن اضافه شد.تیگو ۵ مونتاژ مدیران خودرو دارای ۶ تیپ اکسلنت، لاکچری، لاکچری اسپرت، IE، IL و TE است.این خودرو به دلیل طراحی قابل قبول داخلی و بیرونی، فضای برند تولید کننده   MVM مدل خودرو   Tiggo 5

برند تولید کننده   MVM مدل خودرو   Tiggo 5

خرید لوازم یدکی‌ام وی‌امtiggo5 به دلیل حساسیت‌هایی که در مورد لوازم یدکی خودرو وجود دارد گاهی دردسرساز است. لوازم یدکی در زمره قطعاتی قرار دارد که می‌توانند در عملکرد خودرو تأثیر داشته باشند. اهمیت بالای این قطعات در واقع به دلیل تأثیرات قطعی آن در کاهش و افزایش عمر مفید خودرو است؛ از همین رو تهیه لوازم یدکی مرغوب از دغدغه‌های رانندگان خودرو به حساب می‌آید؛ زیرا در صورت استفاده از قطعات نامرغوب و بی‌کیفیت مشکل آن قطعات به دیگر اجزای خودرو سرایت خواهد یافت. به همین دلیل بهتر است هنگام خرید لوازم یدکی خودرو به اعتبار فروشگاه و کیفیت اجناس توجه داشته باشید.

معرفیmvm tiggo5

چری یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید خودرو در جهان است. این شرکت چینی فعالیت خود را در ژانویه سال ۱۹۹۷ آغاز کرد. ۲۵ سال برای چری زمان کافی بود تا مجموعه‌ای از بهترین خودرو‌های چینی را وارد بازار خودرو جهان کند. از بهترین تولیدات این شرکت می‌توان به آریزو 6 و تیگو اشاره کرد. این خودرو‌ها با توجه به عملکردی خوبی که داشته‌اند در رده خودرو‌های پرطرفدار چری قرار دارند.

شرکت خودروسازی چری در تولید خودرو‌های خود از بروزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. دقت بالای این شرکت در تولید خودرو، چری را در رتبه هفتم بهترین شرکت‌های تولید‌کننده خودرو در چین قرار داده است. عملکرد خوب چری در تولید خودرو‌های با کیفیت باعث شده بسیاری از مشتریان با تکیه بر اعتبار نام چری خودرو‌های این شرکت را خریداری کنند. محصولات این شرکت چینی در ایران با پشتیبانی مدیران خودرو و با نام اختصاری MVM به بازار عرضه می‌گردد.

MVM TIGGO 5 از تولیدات شرکت خودروسازی چری است. چری در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار از این محصول خود رونمایی کرد. حدود یکسال بعد در سال ۲۰۱۵ شرکت مدیران خودرو تیگو 5 را وارد ایران کرد و عرضه این ماشین در بازار خودرو ایران آغاز شد. کراس اوور تیگو 5 یکسال پس از ورود به ایران دچار تغییرات ظاهری شد. از جمله این تغییرات می‌توان به فیس لیفت این کراس اور در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد.

تغییرات این خودرو به ظاهر آن محدود نماند و در سال ۱۳۹۷ به امکاناتی نظیر ‌مانیتور ده اینچ عمودی، سنسور باران و… مجهز شد. تیگو 5 ظاهری شبیه به شاسی بلند دارد اما از نظر ساختاری دیفرانسیل جلو و عقب ندارد. به همین دلیل از نظر فنی مناسب مسافرت‌های خارج از جاده نیست. با این حال افرادی که به خودرو‌های شاسی بلند علاقه‌مند هستند می‌توانند خودرویی با ظاهر شاسی بلند اما قیمتی مناسب برای نقل و انتقالات داخل شهری خریداری کنند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا