برترین های ترند روزعمومی

روکش صندلی پراید قدیم را چگونه تمیز کنیم؟

اگر صندلی ماشین شما پر از کثیفی و کثیفی است و به دنبال راهی برای تمیز کردن صندلی ماشین هستید، ما یک روش ساده و موثر برای تمیز کردن صندلی ماشین به شما پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند کار در خانه را آسان کنید. ماشین خود را تمیز و ارتقا دهید و موتور مانند نو خواهد شد. برای تمیز کردن روکش صندلی پراید قدیم خود، ادامه مطلب را بخوانید. همچنین اگر می خواهید صندلی پراید خود را روکش بگیرید می توانید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.

همیشه همه چیز آنطور که ما فکر می کنیم دشوار نیست، مانند روشی که برای حل مشکل کمربند ایمنی ماشین ذکر کردم، تمیز کردن صندلی کودک کار سختی نیست اگر راه درست را بدانید و مقداری لکه قیر را برای سرعت بخشیدن به ماشین پاک کنید. با گذشت زمان، تمیز کردن آسان تر می شود.

ابزاری ضروری برای تمیز کردن صندلی ماشین با ماشین لباسشویی

تو قلم

افشانا

مایع ظرفشویی

سرکه

آب گرم

ماشین تمیز کردن

پارچه نخی سفید

توجه: برس انتخابی شما نباید خیلی زبر باشد زیرا به پارچه صندلی آسیب می رساند.

مراحل تمیز کردن روکش صندلی پراید

1- اولین مرحله برای تمیز کردن روکش پارچه ای به شرح زیر است: ابتدا روکش و درزها را با برس خشک بشویید.

2- پس از آن با استفاده از پاک کننده صندلی گرد و غبار و سایر مواد را به طور کامل از روی صندلی پاک کنید.

دو مرحله بالا تمیز کردن صندلی ماشین را آسان تر و حرفه ای تر می کند. زیرا اگر روی صندلی کثیفی باشد و آن را اسپری کنید باعث بدتر شدن آن می شود و تلاش شما را دو چندان می کند.

3- در مرحله بعد برس را داخل سرکه بریزید و روی نشیمنگاه بمالید تا لکه ها و روغن از روی نشیمنگاه پاک شود. سپس صندلی را با یک پارچه نخی تمیز پاک کنید تا روغن و کثیفی پاک شود.

4- حالا به مرحله بزرگ می رویم: سرنگ را با یک قسمت آب شستشو و ده قسمت آب داغ پر کنید. توجه داشته باشید که آب باید گرم باشد. آب داغ برای از بین بردن لکه ها و تمیز کردن بهتر صندلی های پارچه ای بسیار مفید است.

روی کاغذ اسپری کنید و با یک برس تمیز کاغذ را پاک کنید.

5- سپس دستگاه نظافت را آماده کنید. در این مرحله نباید از سر خالی مانند برس برای تمیز کردن صندلی استفاده کنید. اگر دوچرخه برقی شما مانند تصویر زیر صاف و بدون برس است، باید از یک قطعه لوله استفاده کنید، آن را به آن وصل کنید.

قبل از تمیز کردن صندلی ماشین با جاروبرقی، حتما سر را با یک پارچه پاک کنید یک صندلی جلوی پنجره بگیرید و بنشینید

6- اگر بعد از تمیز کردن، لکه هایی روی صندلی پیدا کردید، یک بار دیگر آن را اسپری کنید و دوباره آن قسمت ها را عوض کرده و از دست بدهید. ممکن است لازم باشد این مرحله را 3 یا 4 بار امتحان کنید تا دیسک را به طور کامل تمیز کنید

7- پس از پاک کردن تمام لکه ها و شستشوی نهایی صندلی، درب ماشین را یک شب تا صبح بدون نشستن روی صندلی باز بگذارید تا کاملا خشک شود.

تمیز کردن صندلی های پارچه ای خودرو به راحتی در 30 دقیقه تا یک ساعت با هزینه بسیار کم انجام می شود. در حین مطالعه نیازی به شستن صندلی ماشین یا شامپو کردن فرش نیست

البته قوطی های اسپری مخصوص نظافت صندلی ماشین در بازار وجود دارد. می توانید از آنها استفاده کنید. روش کار مانند بالا است، با این تفاوت: شما به جای اسپری خانگی که ما ساختیم، از اسپری تمیز کننده صندلی ماشین استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا