علمی و پزشکی

این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

ماست پروبیوتیک از دو منظر شگفت انگیز است و استقبال شهروندان از این محصول نشان داده است که این محصولات همیشه در یخچال در خانواده ها جایگاهی داشته اند.

این نتیجه از نظر مسئولیت اجتماعی مارک های اصلی مانند کاله و ادغام آن با توسعه جهانی صنعت غذای ایران و پیشرفت استانداردها اهمیت دارد.

محبوب ترین محصولی که برای این منظور عرضه شد ، غنی از پروبیوتیک الکازی ، و پیشتاز همه محصولات موجود در بازار است ، ماست کم چرب است که بسته بندی های عالی تولید شده و با رنگ سبز تزئین شده است. مشتریان مردم و با قیمت مناسب. و آزاد شد.

تولید و عرضه ماست پروبیوتیک در اندازه های مختلف و غنی سازی آنها ، با وجود استقبال شهروندان از ابتدا ، بر خلاف سایر رقبا و تولیدکنندگان ، هیچ افزایش قیمتی وجود نداشت ، این یک محصول جدید و خلاقانه است.

حقیقت این است که سطح فزاینده آگاهی عمومی در مورد محصولات نهایی و ظاهر و قیمت آنها آنقدر زیاد شده است که مارک ها و شرکت های بزرگ زیر ذره بین مصرف کننده قرار گرفته اند و دیگر نمی توان تبلیغات را برای تبدیل بازار به کالاهایی گسترش داد. ارزش واقعی نداشته باشید؛ اما تکیه بر بازاریابی و برندسازی پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند از جمله کانال هایی هستند که ماهیت مارک ها و تولیدکنندگان مواد غذایی را به شهروندان در ایالات متحده منتقل می کنند. کوتاه ترین زمان.

بنابراین ، می توان گفت که عصر دیجیتال محیط امن تری را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و اثربخشی برندها ، به ویژه در زمینه محصولات مصرفی ، به سرعت در حال بالغ شدن است. یک محصول رایج و بسیار مصرف کننده که ارتباط مستقیمی با رشد مشتری دارد.

بنابراین ، باید توجه داشت که منتقدان و مروج برندهای مختلف ، به ویژه مارک های غذایی ، فقط افراد و مصرف کنندگان هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد که آیا از موفقیت برند ترجیحی خود راضی هستند یا خیر.

رضایت مشتریان جهانی کاله از گروه محصولات Sun با مکانیک مشابهی ایجاد شده است و مدیران این برند احساس می کنند که مردم از موفقیت کاله قدردانی می کنند ، به ویژه در زمینه محصولات Sun که بر سلامت و البته موضوع تمرکز می کنند. از عدم تورم

این دماسنج کارآمد در هفته اول زمانی که تولید و توزیع ماست پروبیوتیک کم چرب آغاز شد ، واکنش طرفداران مارک محبوب Kaleh را نشان داد. پذیرایی که موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و خیریه را نشان داد.

در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه چیزی را نمی دانیم؟

در یکی دو سال گذشته ، اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست غنی شده توسط رسانه های جمعی منتشر شده است. پاسخ به این اطلاعات ناگهانی این بود که پروبیوتیک ها بسیار محبوب شدند. زیرا اکنون خانواده از خواص و مزایای این محصولات آگاهی کامل دارند. اما آنچه بسیاری از مردم احتمالاً نمی دانند این است که عمر پروبیوتیک های ماست بین 7 تا 10 روز است.

بنابراین ، خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید تاریخ تولید و تاریخ انقضای بسته بندی این محصول را به دقت در نظر بگیرند.

با این حال ، خوردن ماست قدیمی ممکن است عوارض جانبی نداشته باشد و حتی بسیار خوشمزه باشد. اما تاریخ انقضای ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کنندگان به جای ماست پروبیوتیک غیر ضروری ، ماست معمولی مصرف می کنند.

خلاقیت مورد استفاده در تولید ماست کم چرب کلم پیچ و گروه تولید شده توسط محصول ، که دارای چربی بسیار کم و حدود 5 درصد است ، باعث شده است افراد به خوردن ماست پرچرب مشابه طعم ماست سالم محدود شده و مفید باشند. این مورد با سازمان رنگ سبز مشخص می شود (منظور گروه محصولات در گروه محصولات کاملاً سالم طبق نظر سازمان غذا و دارو است).

این محصول ، که در مقیاس کاله نادر است ، به طور فزاینده ای در همه فروشگاه های کشور و برخی از کشورها یافت می شود.

از سوی دیگر ، ماست کلم پیچ کم چرب دارای مزیت مضاعفی برای کسانی است که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند.

باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصولات و فرآیند تولید خاص در تولید آنها به مصرف کنندگان عدم تحمل لاکتوز اجازه می دهد ماست را بدون هیچ نگرانی و فایده ای از مزایا و خواص موجود در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنند.

با خوردن ماست ، روده ها بهتر کار می کنند ، غذا راحت تر هضم می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اندام های اصلی بدن در برابر بیماری های مختلف مقاوم هستند.

بنابراین ، عادت خوردن ماست کم چرب باید در دوران کودکی شروع شود تا برخی از عوارضی که در طول زمان و بعد از کودکی ایجاد می شود را از بین ببرد.

از آنجایی که ماست سرشار از پروبیوتیک کلم پیچ است و حتی کتابهای زیادی در مورد آن قابل نوشتن است ، در زیر لیستی از عوارض جانبی که خوردن ماست کلم پیچ کم چرب باعث مقاومت بدن در برابر آنها می شود آورده شده است:

  • بهبود دهنده بیماریهای مختلف مربوط به معده و روده ها مانند نفخ ، اسهال ، یبوست و …
  • تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • از بیماریهای مختلف قلب جلوگیری می کند.
  • استخوان های بدن را تقویت کرده و از دندان درد و التهاب به دلیل داشتن کلسیم زیاد جلوگیری می کند.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • تحقیقات معتدل تأثیر درمان ماست کم چرب و باکتری های مورد استفاده برای تولید آن را در بیماری هایی مانند سرطان ، بیماری و آسم نشان می دهد.
  • باکتری های مفید موجود در ماست باعث هضم غذای مناسب می شوند و کسانی که دارای اختلالات گوارشی هستند باید به طور مرتب ماست بخورند.
  • ماست علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه و به راحتی قابل هضم است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کاله کم چرب به دلیل داشتن فسفر بالا ، حافظه را تقویت کرده و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که با کنترل میکروبیوتای روده ، درمان علائم اضطراب مثر است.
  • دکتر. بنیامین مولیش از کالج امپریال لندن معتقد است که خوردن روزانه پروبیوتیک ها به ویژه برای افراد دارای اضافه وزن ، چاق و سالخورده مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد با استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات سلامتی کمتری را تجربه کردند.

همه این مزایا و خواص ، که توسط دانشمندان مختلف ادعا شد ، یک سال پیش به طور رسمی منجر به نام تجاری Calais شد که “تا آگاهی بیشتر و حتی کنترل بیماریهای ناشی از” سیستم تنفسی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان ، باکتری پروبیوتیک L. Casei “ماست کم چرب را اضافه می کند.”

همانطور که اشاره شد ، این حرکت به موقع ، مطابق با حقوق مصرف کننده بود ، که با این باور آغاز شد که “حقوق مصرف کننده همیشه برقرار است” از طریق رسانه ها رایج شده است. اخبار شفاهی. ماست کاله تا حد ممکن چرب است و مدیران کاله تشویق و تشویق شده اند.

این رویداد به یک رویداد ملی تبدیل شد و بدون تبلیغات از کاله گسترش یافت.

این بدان معناست که انجام صحیح در عمل و کیفیت محصول و یک جامعه رو به رشد موفق ، کلید اعتماد مشتری است.

اکنون ، همانطور که در ابتدای این گزارش اشاره شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای یک محصول استراتژیک هستند که به گفته کارشناس رسانه در صنایع غذایی ، L-Casei (یکی از مهمترین پروبیوتیک های اثبات شده و مورد مطالعه در سیستم ایمنی) ، ثروتمند.

رفتار مارک کاله در زمان مناسب بهبود امید به زندگی شهروندان و ایجاد شرایطی است که به آنها اجازه می دهد “زندگی مطلوب” داشته باشند.

رضا الوانی ، متخصص تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می گوید: “کلمه پروبیوتیک از لاتین و یونانی گرفته شده است و به معنی” در زندگی مشتاق است “است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا