برترین های ترند روزعمومی

اگر رمز گوشی سامسونگ را فراموش کردیم چه کنیم

انواع مدل رمزنگاری در سامسونگ و اندرویدی

سیستم عامل اندروید برای رمزگذاری چند شیوه مختلف داره که رایج ترین این شیوه ها در اکثر گوشی ها استفاده از الگو (Pattern) و پین ( PIN ) هستش و مدل دیگه که خیلی کم استفاده میشه، پسورد (Password) هستش.

برای باز کردن رمز گوشی راه های بسیاری وجود داره که می توانیم با توجه به موقعیت خود از آن ها استفاده کنیم. در برخی روش ها برای ورود گوشی ما با پاک شدن کامل اطلاعات ریکاوری میشه.لذا استفاده از راهكارهايي كه باز كردن رمز گوشي سامسونگ را بدون حذف اطلاعات انجام بدیم. بسيار مهم داره. در ادامه به  شرح اين روش ها مي پردازيم. 

باز كردن قفل گوشي سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات

بهترین و اصولی‌ترین راه باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست رفتن اطلاعات، استفاده از برنامه Find My گوشی سامسونگ است؛ البته برای استفاده از این برنامه باید زمانی که گوشی را تهیه می‌کنید یا وقتی که رمز گوشی را فراموش نکرده‌اید آن را فعال کرده باشید. همچنین برای استفاده از برنامه Find My سامسونگ باید درون گوشی سیم کارت باشد یا به اینترنت WIFI متصل شده باشد. برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ به کمک برنامه Samsung Find My Mobile باید رمز و آیدی حساب کاربری سامسونگ خود را داشته باشید. قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود.

برای حذف قفل گوشی سامسونگ با کمک فایند مای سامسونگ طبق روش زیر عمل کنید:

باز کردن رمز گوشی سامسونگ

یکی از روش‌های تضمینی باز شدن قفل گوشی سامسونگ، استفاده از ریست فکتوری گوشی است؛ اما در این روش تمام اطلاعات گوشی که شامل رمز گوشی هم می‌شود پاک می‌شوند و انگار گوشی را نو خریداری کرده اید. کاملا خام و بدون هیچ برنامه‌ای به جز برنامه‌های پیش‌فرض گوشی که شامل دوربین، گالری، موسیقی و برنامه تماس‌ها می‌شود.

برای باز کردن رمز گوشی به کمک ریست فکتوری طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا به سایت Find My Phone گوگل بروید.
  • حالا باید با وارد کردن رمز و آیدی حساب گوگل، وارد اکانت خود شوید.
  • سپس گوشی مورد نظر که می خواهید آن را ریست فکتوری کنید انتخاب کنید.
  • درآخر هم گزینه Erase یعنی پاک کردن را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات گوشی‌ای که انتخاب کردید پاک شود.

حالا رمز یا هر سیستم محافظتی که روی گوشی تنظیم کرده بودید پاک شده و می‌توانید از ابتدا روی آن قفل بگذارید؛ اما اگر هرچند وقت یک بار از اطلاعات گوشی خود در گوگل درایو یا روی کامپیوتر بکاپ تهیه کنید، در این مواقع هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد و پس از ریست فکتوری می‌توانید تمام فایل‌ها و تنظیمات خود را به گوشی بازگردانید.

دکمه بازگشت به بالا