علمی و پزشکی

از سویه جدید ویروس کرونا چه می‌دانیم؟ / “لامبدا” مسری‌تر از آلفا و گاما

به گفته شفاف ، سوی از آن زمان ، این کشور آمریکای جنوبی قویتر شده است و بیش از 80٪ بیماری های جدید مسئول آن است.

این تنوع اکنون حداقل در 26 کشور از جمله انگلستان به رسمیت شناخته شده است و سازمان بهداشت جهانی در 14 ژوئن آن را سویه لامبدا نامید.

آژانس بهداشت عمومی انگلستان اعلام کرد که این گونه را به دلیل تغییر در مقدار پروتئین موجود در آن آزمایش کرده است که باعث می شود ویروس به سلول های انسانی متصل شود.

بزرگترین نگرانی دانشمندان این است که می تواند با جلوگیری از انسداد آنتی بادی ها ، گسترش آن را افزایش داده و مقاومت در برابر ویروس را افزایش دهد ، این بدان معنی است که می تواند سریعتر گسترش یابد و مقاومت بیشتری در برابر واکسن ها و واکسن ها داشته باشد.

با این حال ، سرویس بهداشت عمومی انگلستان گفت که در حال حاضر هیچ مدرکی در مورد تشدید بیماری یا کاهش اثر واکسن وجود ندارد.

آخرین تحقیقات چه می گوید؟

به گزارش ایندیپندنت ، مطالعه جدیدی که توسط سایر دانشمندان بررسی نشده است و بر اساس نمونه هایی از پزشکان شیلی است گفته است که گونه های لامبدا از گونه های آلفا و گاما (برزیلی) قابل انتقال هستند.

این مطالعات همچنین نشان می دهد بند ناف لامبدا در مقایسه با علائم آلفا یا گاما در پاسخ به مقاومت آنتی بادی ناشی از بیماران واکسینه شده ، ایمنی کمتری دارد. تاج ساخت چینی. با این حال ، پیش نویس این مطالعه ، که در اول ژوئیه منتشر شد ، هنوز واکسن های دیگر را در نظر نگرفته است.

طبق آخرین گزارش در تاریخ 2 ژوئیه ، هشت مورد از این گونه در انگلیس شناسایی شده است که ممکن است کمتر از تعداد واقعی باشد.

سرویس بهداشت عمومی انگلستان در اولین گزارش خود در تاریخ 25 ژوئن ، جزئیات بیشتری را در مورد شش مورد اول شناسایی شده از طریق نمونه های ژنتیکی ارائه داد. با این حال ، هیچ یک از این موارد 28 روز پس از نتیجه آزمایش مثبت به مرگ ختم نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا