علمی و پزشکی

ابتلای ۲۲ یاسوجی به کرونا در یک مراسم خاکسپاری!

اخبار آفتاب:

دکتر. پرویز یزدان پناه با بیان اینکه در حال حاضر 3 بیمار در بخش آی سی یو در بیمارستان کرونا قرار دارند ، افزود: تعداد بیماران در استان تا دو هفته افزایش یافته است. پیش از این ، تعداد درمان های کامل بیماری کورونا افزایش یافته است. 811 مورد وجود داشته است.

وی اعلام کرد: امروز 236 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شده است که روندهای بالایی را نشان می دهد ، مانند روزهای گذشته. بیشتر پرونده های نمونه خوب در روز یکشنبه اول ژوئیه توسط کمیسیون چارم و گچساران گزارش شده است.

یاسوجی به کرونا در مراسم خاکسپاری!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری عروق بیماری کرونا و وضعیت سرخ شهر چارام ، بویراحمد و گچساران نیز مورد احترام هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه یكی از اصلی ترین دلایل افزایش تعداد بیماران در استان در هفته های اخیر شیوع افراد بدون در نظر گرفتن اصل فاصله است برای جشن و عزاداری از تجهیزات محافظ شخصی ، به ویژه ماسک استفاده نکنید. ” طبق شواهد اولیه ، در یکی از شهرهای کوچک استان 22 نفر پس از دفن آلوده شدند.

سرانجام ، دبیر مرکز استان کرونا تأکید کرد: مهمترین توصیه ای که مردم در مورد پوشیدن ماسک ، پیروی از عناصر ، پیروی از دستورالعمل های بهداشتی انجام می دهند ، شرکت نکردن در راهپیمایی ها ، هرگز از خانه خارج نشوید ، مگر در موارد نیاز فوری ، اغلب بدون شستن دست. ” فروشگاه ها از فروشگاه های مرکزی و مرکزی هستند که از دستورالعمل های بهداشتی پیروی نمی کنند.

وی در اظهارات عمومی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: امیدواریم مردم استان با رعایت توصیه های بهداشتی مانع از گردشگری در استان ها نشوند با هشدارهایی سرخ شده و پذیرای مهمان نوازی از دیگر نقاط کشور نخواهید بود. ” به سلامتی و سلامتی دیگران آسیب نرسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا