اقتصادی

چگونه خودرو را ضدعفونی کنیم؟

در این گزارش از ضد عفونی و ضد عفونی سطوح مختلف داخل اتومبیل برای رانندگان و دارندگان خودرو یاد شده است.

به گزارش ترند روز ، به دلیل شیوع ویروس خطرناک و کشنده تاج در ماههای اخیر ، بسیاری از شهروندان از احتمال انتقال و شیوع ویروس در هنگام تماس با سطوح مختلف از جمله اتومبیل ابراز نگرانی کرده اند.

براساس گزارشی در وب سایت nbcsandiego ، به رانندگان خودرو و مسافران مشاوره بهداشتی درباره چگونگی جلوگیری از شیوع تاجی و خاموش کردن زنجیره انتقال و توزیع در جامعه داده شده است که مهمترین آنها در ذیل مورد بحث قرار می گیرد.

براساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، ضد عفونی کننده های الکل می توانند حداقل 70 درصد کروավիրویروس را در تقریباً در تمام سطوح از بین ببرند. آنها همچنین به شهروندان گفتند در صورت عدم دسترسی به الکل و مواد ضد عفونی کننده استاندارد ، می توانند از صابون و آب برای ضدعفونی سطوح مختلفی مانند اتومبیل استفاده کنند.

البته نکته مهم در اینجا این است که رانندگان باید توجه داشته باشند که سطوح داخلی داخلی خودرو نسبت به بعضی از مواد شوینده و ضد عفونی کننده های قوی بسیار حساس است ، بنابراین می توان به راحتی آسیب دید و ترک خورد. شکنندگی جدی وجود خواهد داشت.

رانندگان همچنین باید به تمامی سطوح مختلف خودرویی که هنگام رانندگی با آن روبرو هستند ، توجه داشته باشند از جمله فرمان ، دستگیره درها ، چرخ دنده ها ، دکمه های صفحه پنجره ، چراغهای جلو و بوق ، کمربند ، ضبط صوت و ضد عفونی صفحه نمایش روی کنسول مرکزی با محلول ضد عفونی کننده استاندارد بعد از هر بار استفاده و جداسازی اتومبیل برای کاهش خطر انتقال ویروس به مسافران خودرو و کاهش آن به صفر می رسد.

کارشناسان همچنین توصیه می کنند اگر ماشین شما مجهز به صفحه لمسی و لمسی باشد ، از محلول های ضد عفونی کننده حاوی آمونیاک استفاده نشود ، زیرا ممکن است سنسور اثر انگشت و شفافیت صفحه از بین برود.

یکی دیگر از نکاتی که دارندگان خودرو باید از آن آگاه باشند این است که بدون ایجاد فشار بر روی آنها ، باید سطوح مختلفی را با یک پارچه میکروفیبر نرم و نرم تمیز و ضد عفونی کنند.

بسیاری از کارشناسان این مؤسسه همچنین نشان می دهند که رانندگان و مسافران بلافاصله پس از ورود به اتومبیل ، دست خود را با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده ژل و ضد عفونی کننده تمیز می کنند تا از انتقال و انتشار ویروس های احتمالی از طریق دست جلوگیری کنند. از سطح سایر وسایل نقلیه خودداری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا