اقتصادی

افزایش ظرفیت تولید محلول ضدعفونی کننده با تسهیلات کرونایی صندوق نوآوری/”الکل” چالش تولیدکنندگان

با جمع آوری کمک های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی ، یکی از شرکتهای استان استانی توانسته ظرفیت تولید دست ها را افزایش داده و ویروس ها را از 10 هزار بطری در روز به یک روز آزاد کند. حداکثر 75000 بطری در روز.

الیاس کوهزادی ، نایب رئیس شرکت دانشبونیان ، در مصاحبه با ترند روز وی گفت: “با ارائه خط زباله صفر ، در دو تحول ، 75 هزار و 240 بطری تمام روز را برای عموم و 1300 20 گالن برای بهداشت و مراقبت بیمارستان تولید کرده ایم.” به او. این درحالی است که هزینه تولید 10،000 لیتر در روز است.

وی کمبود الکل را چالشی برای تولید بیماری های خود ایمنی عنوان کرد و گفت: اگر الکل لازم را تهیه کنیم می توانیم توانایی صنعت تولید را در کاهش نگرانی ها درباره کمبود ویروس های کشور تضعیف کنیم. .

کوهزادی به کاربردهای زیادی از این محلول اشاره کرد و گفت: راه حل برای عفونت دست و زغال سنگ حاصل از آن الکل و لبهای آن “الکل اتیل” و “ایزوپروپیل الکل” است و نتیجه کشتار دست هاست. و تمام فولاد ، شیشه و پلاستیک.

فعالان این پروژه خاطرنشان كردند كه این راه حل بر میكروبها ، باكتریها ، قارچها و ویروسها تأثیر می گذارد و آنها را در مدت كوتاهی كشته است. وی گفت: “زیرا ویروس در سطح زمین پخش می شود و انتقال با دستی بسیار آسان است.” استفاده از این محلول در جلوگیری از انتقال کروناویروس و سایر عفونت های ویروسی بسیار مؤثر است. در مواردی که دسترسی به آب وجود ندارد بهترین راه حل استفاده از ژل و محلول های ضد عفونی کننده است و این نوع محصولات می توانند در صابون دست و آب و همینطور تأثیر یکسانی داشته باشند. آنها را تمیز و کاملاً تمیز کنید.

کوهزادی با اشاره به ماهیت ویروس آلوده به مواد ضد عفونی کننده و خاک گیاهان ، گفت: این محلول قابلیت های بسیاری دارد که بیشتر آنها شامل عفونت های باکتریایی ، قارچی و باکتریایی است. “پوست خشک اما خشک نیست ، برای جلوگیری از بیماری موثر است.” این ویروس است و بدون نیاز به شستشو ، دست و سطوح خود را پخش می کند.

وی با اظهارنظر درباره درخواست تاج برای پیش پرداخت پول اظهار داشت: این تسهیلات برای شرکت ما 20 میلیون دلار مصوب شده است که ما برای خرید مواد اولیه مانند الکل هزینه کرده ایم. درمجموع 12 تا 15 میلیارد الکل خریداری شد و ما 6 میلیارد پوند الکل سفارش داده ایم.

کوهزادی در رابطه با برنامه های شرکت برای به حداکثر بهره وری ، گفت: اگر وزارت بهداشت خواهان راه حل بدون ویروس باشد ، تولید ادامه خواهد یافت. در حال حاضر ، ما شاهد کاهش تصادفات رانندگی و مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس هستیم که یکی از دلایل افزایش آگاهی عمومی و کاهش ترافیک در شهرها است. با شروع فصل سرماي پاييز ، انتظار مي رود كه با موج ديگر بيماري هايي روبرو شويم كه بايد قبل از بحران براي آنها آماده شويم.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا