اقتصادی

ثبت های حسابداری فعالیت کشاورزی

از قرن شانزدهم تا اوایل قرن نوزدهم تحول بنیادی در حسابداری بوجود نیامد، تنها تغییر اساسی تئوری جدیدی بود که توسط استوین ( Simon Stevin ) هلندی در اواخر قرن شانزدهم عنوان شد. در گروه دوم، تمام مصاحبهشوندگان در بخش عمومی مشغول فعالیت بودهاند، اما 26 درصد آنها پس از تغییر شغل به بخش خصوصی کوچ کردهاند. مدرک گرفتن از داننشگاه خیلی هم خوب است اما این نباید باعث شود که شما 4 سال از عمر خود را بگذارید و فقط چند مطلب به صورت آکادمیک آموزش ببینید، مطالبی که سال هاست منسوخ شده اند و دیگر در هیچ کجای دنیا به شما آموزش نمی دهند. بسیاری از تولیدکنندگان نرم افزار، خدمات پس از فروش را فقط نصب نرم افزار برای مشتری میدانند، اما واقعیت فراتر از این موضوع است؛ شرکتی که نرم افزار حسابداری ارائه میدهد باید خیال حسابداران را بابت پاسخگویی به مسائلشان راحت کند، خریداران نرمافزار باید اطمینان داشته باشند که متناسب با نیازشان هر لحظه که بخواهند میتوانند مسائلشان را برطرف کنند و کارشناسان پشتیبانی آن نرم افزار، باید پاسخگویی و رفع مسائل مشتری را مهمترین مسوولیتشان بدانند. پیشرفتهای فنی و علمی در زمینه حسابداری ازیکطرف و رشد شتابان اقتصادی از طرف دیگر این نیاز را به وجود آورده است که حرفه حسابداری بهسرعت خود را با شرایط تطبیق دهد و بهعنوان یک دانش تخصصی مطرح گردد، این تحولات ناشی از تغییراتی است که در نیازهای جامعه به وجود آمده و پاسخ ندادن بهموقع به تغییراتی که در نیازهای جامعه به وجود میآید نتایج مخربی را به دنبال خواهد داشت.

اگر نرم افزاری انتخاب شود که صرفا پاسخگوی وضعیت فعلی کسبوکار باشد، در آیندهی نزدیک این نرم افزار بهدلیل ناسازگاری با رشد کسب و کار، کنار گذاشته میشود. شرکت طرفه نگار نرم از نرم افزار حسابداری خود در سال ۱۳۷۷ با نام هلو وارد بازار نرم افزار های حسابداری شد، با برندینگ قوی توانست به یکی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی و کسب و کار های کوچک شده است. یکی از اساسی ترین نقاط ضعف برای یک کسب و کار تازه کار این موضوع می باشد که کسب و کارهای تازه کار در ابتدای کار خود بودجه و سرمایه ناچیزی برای استخدام تیم حسابداری و راه اندازی واحد حسابداری یا حتی یک حسابدار با مهارت و متخصص دارند در واقع می توان این موضوع را به عنوان یکی از مهم ترین تفاوت هایی دانست که حسابداری کسب و کارهای به بلوغ رسیده به کسب و کارهای تازه کار دارد. گروه نرم افزاری قیاس معتقد است ارایه خدمات تخصصی و فنی هزینهبر میباشد و لازمهی ارایه ابزار نرم افزاری در بازارهای متوسط و كوچك را سادگی و كاربردی بودن نرم افزار میداند كه بر این اساس از ابتدای سال 94 محصول نرم افزاری قیاس خود را با اصول و قواعد UX (User experience) باز طراحی و در قالب نسل جدید ارایه نموده است.

اکثر تحقیقات صورت گرفته در ایران در حوزه مدیریت سود بر اقلام تعهد غیراختیاری تأکیدداشته است (حجازی و همکاران، ۱۳۹۵، ۷۴). و در ضمن شما می توانید نرم افزار حسابداری فروشگاهی سام ورز را به صورت کاملا رایگان در اختیار داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید. گزارشهایی که در قالب تصویری مناسبی به مدیران ارائه میشوند، میتوانند به درک شفافتر از وضعیت کسبوکار کمک کنند و در نتیجه آن ، ارتباط بین حسابداران و مدیران مالی با مدیران عالی سازمان تسهیل میشود. پس باید تولیدکنندهی نرم افزاری را انتخاب کرد که با سبد محصولی مناسب، پاسخگوی سازمان شما در گذر زمان باشد و حسابداران با گسترش کسبوکار نگرانی تغییر نرم افزار نداشته باشند. از آنجا که این برنامه ها می توانند داده های واقعی موسسه مالی شما را نگهداری کنند، زمان شما در ورود اطلاعات هدر نمیرود و پرونده های دقیق تری دارید. در کارگاههای آموزش حسابداری مکانیزه در کنار تمامی نرم افزار ها و مباحث بیان شده در این کلاسها نرم افزار همکاران سیستم ( سپیدار ) نیز آموزش داده خواهد شد.

منبع : www.accniaz.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا