عمومی

بهترین نرم افزار CRM

اگر به دنبال بهترین نرم افزار CRM در ایران هستید، این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. امروزه نرم افزارهای CRM متعددی چه در ایران و چه خارج از ایران تولید شده اند که هرکدام دارای یکسری ویژگی های به خصوصی هستند. به همین علت انتخاب بهترین CRM کار دشواری شد است. اما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین نرم افزارهای CRM که از جهات مختلفی به عنوان بهترین نرم افزار انتخاب شده است، معرفی کنیم.

اهمیت انتخاب بهترین CRM

باید بدانید که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری سریع ترین رشد را در بین سایر نرم‌افزارهای موجود در بازار داشته است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما محیطی متمرکز می باشد که با استفاده از آن می توانید جزئیات و داده های مربوط به مشتریان خود را در اکثر بخش های شرکت سازماندهی و بررسی کنید. هر شخص که در شرکت شما توانایی دسترسی به نرم‌افزارCRM  رکاما را داشته باشد، این توانایی را خواهد داشت که با برند تجاری مربوطه یا محصولات شما با مشتری در تعامل باشد و پیگیری ها و مدیریت لازم را انجام دهد این نرم‌افزار CRM برای بخش های مختلفی است تجارت از جمله فناوری، خدمات بازرگانی، تولید، امنیت، تعاملات و رسانه ها کاربرد خواهد داشت.

CRM رکاما: اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM از این جهت می باشد که تمام داده های مربوط به مشتریان را ذخیره، سازماندهی و مدیریت خواهد کرد و این امکان را به شما می دهد تا خریدار را برای هر پیش زمینه یا مشتری که با او در تعامل می باشد، شناسایی و ردیابی کنید‌. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری رکاما شما را در جهت ارتقاء ارتباط با مشتریان، بهبود خدمات مشتری و مدیریت اطلاعات در بخش های فروش، بازاریابی و پشتیبانی کمک رسانی خواهد کرد.

در دنیای کنونی فرایند تیم های بازاریابی و فروش به منظور یک واحد یکپارچه بیشتر از هر زمان دیگری مهم می‌باشد و سیستم سی آر ام رکاما بهترین راه حل در جهت کمک به شرکت ها برای دستیابی به این هدف بزرگ می باشد در ادامه توضیحاتی در جهت اثبات نرم‌افزار راکاما و آشنایی با قابلیت های آن ارائه خواهیم کرد.

  1. سهولت و سازماندهی در رشد فرایند ها

زمانی که کسب و کار شما وارد مرحله توسعه  می شود، ممکن خواهد بود دیگر این توانایی را نداشته باشد آن گونه که ملزم است و شاید به پیش نیازهای قابل ارزش به دست آمده بپردازد بهبود و ارتقاء ، کارکرد و بهره وری شما در به دست آوردن اهداف سود دهی کسب و کارتان از اهمیت بالایی برخوردار می شود و تنها توسعه تجارت به صورت سازمان یافته و قابل کنترل می باشد که می تواند گسترش تجارت شما را به‌صورت مستحکم ضمانت کند. با استفاده و دسترسی به بهترین نرم افزار CRM یا همان نرم افزار رکاما دیگر نیازی نخواهید داشت تا کارشناسان فروش و کارکنان بازاریابی و خدمات شرکت زمانی طولانی را صرف بررسی و جستجو در ایمیل ها و تلاش برای اتصال تعامل با سایر کارکنان برای به دست آوردن اطلاعات صحیح و به روز در مورد وضعیت پیش نیازهای گوناگون صرف کنند.

 برای نمونه می توان گفت این نرم افزار با بررسی قرار تعاملات و کمک به کارشناسان و کارمندان برای جلوگیری از ایجاد مشکلات ثبت همزمان قرار های ملاقات کاری می‌تواند به راحتی تعداد مشتریان و پیش نیازهای شما را به صورت شخصی سازی شده و حرفه ای ارتقا دهید.

بهترین نرم افزار CRM هم چنین توانایی را خواهد داشت تا در مورد پیش نیازها در نقاط مختلف و خاص مشتری، پیگیری و به کارشناسان فروش یاد آوری کند و در نهایت سبب توسعه پیش نیازها و تبدیل مخاطبان به مشتری خواهد شد علاوه بر این با توسعه کسب و کار شما به احتمال بسیار زیاد می توانید این اطمینان را به دست آورید که تعاملات کارشناسان فروش با مخاطبان و مشتریان جدید ارتقا پیدا خواهد کرد. نرم افزار CRM رکاما به شما این کمک را خواهد کرد تا یک خط و شیوه ثابت تعاملاتی با مشتریان ایجاد و آن را حفظ و ادامه دهید.

  1. مدیریت فرصت های تیم های فروش و بازاریابی با بهترین CRM

در دنیای کنونی فرصت ‌های زیادی برای رسیدن و ارتباط با مشتریان بالقوه به صورت مجازی از طریق کانال های اجتماعی از طریق وب سایت ها و موارد دیگر وجود خواهد داشت البته این امکان برای تجارت ها به شدت مناسب می باشد اما وجود این همه تنوع در برقراری تماس، توانایی شما را برای شناسایی و نظارت بر تعاملات شرکت با مشتریان سخت و پیچیده خواهد کرد. نرم افزار CRM رکاما برای پاسخگویی به این فرصت ها از کارشناسان و تیم های دیگر استفاده خواهد کرد که با مشتریان تعاملات صحیحی برقرار می کند.

بهترین نرم افزار CRM قابلیت منظم سازی و ترکیب طیف عظیمی از کانال‌های ارتباطی مختلف را از طریق مشتریان با کسب و کار شما ایجاد می کند. در این صورت نظم در سازمان به شدت افزایش پیدا می کند. وجود این ویژگی این توانایی را برای کارشناسان ایجاد خواهد کرد تا بتوانند همه اطلاعات و ارتباطات را در یک محور مشخص متمرکز کرده و بررسی کنند و به این ترتیب با پیش نیازها و مشتریان به صورت موثرتر در ارتباط باشد علاوه بر این نرم افزار CRM رکاما این توانایی را خواهد داشت تا به صورت گروهی همکاری  انجام شود این ویژگی به زیرساخت های مختلف مانند بازاریابی، فروش، تبلیغات این امکان را می دهد تا منابع و اطلاعات مربوط به ارتباطات با مشتریان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از انجام کارهای بیهوده جلوگیری کند.

  1. بهینه سازی در زمان با گردش کاری با بهترین نرم افزار CRM

 نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رکاما با توانایی ایجاد یک گردش کاری در تمامی امور بازاریابی، فروش و همچنین تمام فرایندهای کسب و کار شما خدمات رسانی می کند به این صورت که نرم افزار CRM رکاما با اتوماسیون سازماندهی و اجرای امور خاص از انجام روند های پیچیده و همیشگی در حال تغییر در سازمان شما پشتیبانی خواهد کرد. نرم‌افزار CRM رکاما با سهولت و استفاده موثرتر از زمان و پاک کردن بسیاری از کارهای تکراری بهره‌وری تیم فروش را افزایش خواهد داد.

بهترین نرم ‌افزار CRM یا همان نرم افزار رکاما با تنظیم روندهای کاری مناسب و دقیق این توانایی را خواهد داشت تا فرآیند بازاریابی و فروش و تعاملات با مشتری به صورت اتوماتیک انجام شده و در عملکرد تیم های مختلف نظم خاصی را ایجاد کند شما این توانایی را خواهید تا گردش های کاری بر اساس مخاطبان و یا پیش نیازها اعلام قیمت یا هر گردش کاری دیگر را متناسب با نیازهای کسب و کاری خودتان در نظر داشته باشید.

  1. خودکار سازی فعالیت ها با CRM رکاما

 نرم افزار CRM اتوماتیک سازی فعالیت‌های روزانه ، وظایف تیم های فروش و پشتیبانی خدمات و بازاریابی را با سرعت بیشتری انجام می دهد و فرایند هایی که این توانایی را دارند تا با استفاده از نرم افزار CRM  رکاما  که شامل انتقال داده ها، تنظیم و مرتب سازی ایمیل ها، ثبت ارتباطات با مشتری، اتوماتیک سازی وظایف پشتیبانی مشتریان و بسیاری از امور دیگر را شامل خواهد شد، قابل اجرا می باشد. این نوع روند به کارشناسان شرکت این اجازه را می دهد تا قبل از برقراری تعامل مجدد با مشتریان شناسنامه تماس را بررسی کرده و روابط خود با مشتریان را به ساده ترین شکل ممکن مدیریت کنند.

  1. تهیه گزارش از فرایند ها

بهترین نرم افزارCRM که CRM رکاما می باشد، این توانایی را خواهد داشت تا بتواند گزارش، تجزیه و تحلیل فعالیت های مختلف را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد از ویژگی‌های گزارش گیری موجود در نرم افزار رکاما یک شکل کلی از فرآیند های فروش و بازاریابی شما می باشد تا با توجه به آن بخش های مختلف بتوانند فعالیت خود را بهینه سازی کند پس شما می توانید یک تجربه خوب و صحیح برای مشتریان خود ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا