علمی و پزشکی

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی ارتش در دوران کرونا/ ۱۲ بیمارستان دائمی در کشور راه‌اندازی شد

ترند روز/ اصفهان فرمانده قرارگاه تخلیه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای رفع کمبودها و کنترل بیماری کووید 19 در کشور 500 میلیارد تومان برای بحران کرونا هزینه کرده است.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی امروز (شنبه 13 آذرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید در عرصه دفاع مقدس تقدیم کرده و بهترین فرزندان این مرز و بوم را تقدیم کرده است. و ملت برای ملت از هر طرف.

وی افزود: نیروی هوایی در طول 8 سال دفاع مقدس 500 هزار ساعت عملیات هوایی و پروازی داشت.

به گزارش ترند روز، فرمانده دانشکده هوانیروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برقراری نظم و امنیت را بالاترین اولویت ارتش اعلام کرد و گفت: اقدامات لازم برای ارتش در عرصه نظامی بها داده شد. تعهد. ، اخلاص و رفتار.

وی ادامه داد: ارتش همیشه با مردم و مردمی که با دشمن سرسخت و با مردم بسیار مهربان هستند درگیر بوده است.

وی حضور نیروهای نظامی در مواجهه با بلایای طبیعی در سراسر کشور را برجسته کرد و گفت: ارتش در شرایط خاص بخشی از ماموریت خود را با مردم انجام می دهد.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه ارتش همواره با بلایای طبیعی و غیرمترقبه در مقابل کانون بحران حضور دارد، خاطرنشان کرد: ارتش بخشی از توان خود را برای کمک به مردم و کمک به مردم در این شرایط قرار داده است – نکته ویژه به دلیل کمبود یک وظیفه شرعی است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید کردند.

فرمانده دانشکده هوانیروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان عملکرد ارتش در دوران کرونا و مبارزه با این ویروس، خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستان های نظامی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند. بیشتر. بیش از 500 میلیارد تومان در دو سال گذشته.

وی همچنین گفت: در این راستا 12 بیمارستان دائمی در کشور راه اندازی شده و 1300 تخت در سراسر کشور به دلیل امور نظامی اضافه شده است.

به گفته فرمانده دانشکده نیروی هوایی، ارتش بیمارستان های صحرایی را در مناطق محروم ساخته است.

وی به سوال ترند روز پاسخ داد وی در خصوص اتفاقات مهم در حوزه سوء تغذیه تصریح کرد: یک بیمارستان در قم در 7 روز ساخته شد و در این مدت 24 هزار ساعت به اتمام رسید. 2 بیمارستان در سیستان، بیمارستان های لاهیجان، تهران، گیلان، شهرکرد و اصفهان و… یکی دیگر از عملیات نظامی بزرگ است.

فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح بیمارستان ارتش در اصفهان گفت: این بیمارستان در مجاورت اورژانس بیمارستان الزهرا(س) واقع شده و دارای خانه خوبی است. این بیمارستان 80 تختخوابی دارد و حدود 10 میلیارد دلار برای ساخت آن هزینه شده است.

ارتش با اشاره به 300 هزار تزریق واکسن کرونا افزود: در این راستا علاوه بر ساخت بیمارستان، خدمات تکمیلی نیز انجام داده ایم.

فرمانده دانشکده هوافضای ارتش به بیمارستان در حال ساخت در نقطه صفر مرزی ایران در شهرهای راز و جرگلان در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: از هفته آینده این بیمارستان آغاز به کار می کند. آبرسانی در شهرستان خاش نیز انجام شد و در راس پنجمین کرونا، ارتش عملیات ارزشمندی را در سیستان انجام داد.

وی آبرسانی شهرهای خاش، زابل، خوزستان و 2 را در دستور کار قرار داد و افزود: برخی از این طرح ها هم اکنون اجرا شده و برخی نیز در حال انجام است.

رحمانی ادامه داد: رسانه ها باید به اقدامات ارتش توجه بیشتری داشته باشند و زمان بیشتری را صرف پوشش خدمات ارتش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا