علمی و پزشکی

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان سرعت می گیرد

ترند روز/ خراسان شمالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در کمترین زمان ممکن تاکید کرد و اعلام کرد: با تامین 33 میلیارد تومان بدهی ملی از محل اعتبارات 1401 و 80 میلیارد تومانی استان. اعتبارات سفر استانی با 100 درصد تسریع در ساخت بیمارستان های 64 تختخوابی راز و جرگلان.

دکتر. بهرام عین اللهی بعدازظهر 11 تیر 1401 در شورای مدیریت راز و جرگلان، استفاده از عوامل جهادی در ساخت و ساز این بیمارستان را خواستار شد و افزود: نظارت کامل و مستمر باید در ساخت و ساز انجام شود. بیمارستان برای درمان مشکلات مردم این منطقه سریع برخیز.

وی با بیان اینکه تامین نیروهای ویژه از جاهای دیگر مشکلی را حل نمی کند، گفت: وزارتخانه آمادگی دارد نیروهای ویژه منطقه را مستقر کند و به این ترتیب به راز و جرگلان سهمیه ویژه بدهد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقاء نه تنها باید فیزیکی باشد بلکه برای ارتقای نیروی انسانی ضروری و ضروری است، خاطرنشان کرد: تنها فرزندان و نوادگان این شهرستان می توانند دانشمندان آینده منطقه و این مرز و بوم باشند.

وزیر بهداشت نیز در این نشست به بیمارستان نظامی اشاره کرد و اظهار داشت که با واگذاری مدیریت این مرکز به این وزارتخانه می‌توانیم این مکان را آراسته و محقق کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه راز و جرگلان دارای معلولیت های فراوانی است که در طول سالیان متمادی ایجاد شده است، اضافه کرد: وجود افرادی شجاع، مشتاق و مهربان و سرشار از تعهد یکی از جنبه های مثبت منطقه است که در کشور بسیار کم نظیر است. . .

در بخشی دیگر از سخنان خود دکتر. عین اللهی با اشاره به اینکه اکنون چهره ظلم تغییر کرده و ظالمان چهره ظالمانه را نشان نمی دهند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در 8 سال جنگ 43 سال در محاصره بوده است. و عذاب ناجوانمردانه. و ظلم هست، اما مردم ما مقاومت کرده اند و آن پیروزی به رهبری حضرت عالی محقق می شود.

وی پیروزی در میدان نبرد کرونا را مصداق بارز ثبات و شکوفایی کشور برشمرد و تصریح کرد: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری کووید 19 قابل مقایسه با دنیا نیست چرا که می توانیم آن را کنترل کنیم. بیماری قلبی.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مردم این کشور را مهمترین رکن قدرت می داند و ادامه داد: به این ترتیب مشکلات مردم را در آنجا می بینیم و در منطقه هستیم تا حل کنیم. مشکلات آنها.”

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور نیاز به راه حل اساسی است، گفت: در گذشته با کمک به واردکنندگان و کالاها به مصرف کنندگان به جای 80 میلیون نفر، به 400 میلیون نفر کمک کرده ایم. به دلیل اینکه کشورهای دیگر از آن استفاده می کردند، اما با تعدیل و شرایط اولیه کمک های مالی، قیمت ها نیز تعدیل شده است و با روند فعلی، اقتصاد کشور در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.

به گزارش ترند روز، آیت الله رییسی رئیس جمهور صبح امروز در قالب یک سفر استانی وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا