برترین های ترند روزعلمی و پزشکی

گن حجم دهنده زنانه

گن حجم دهنده ران و باسن یک شورت بغل پروتزدار است که برای پر کردن گودی بغل ران و همچنین حجم دهی به باسن بسیار عالی کاربرد دارد و شما با پوشیدن این گن فرم دهنده فوق العاده می توانید فرم ناحیه باسن خود را (هم از پشت و هم بغل) به شکل بسیار طبیعی بزرگتر و برجسته تر نشان دهید.گن لاغری مردانه از کجا بخریم ؟ شما باید از فروشگاه های معتبر گن را تهیه کنید

طرز کار گن حجم دهنده ران و باسن اصل:

شرت پروتز دار حجم دهنده ران دارای پروتز های بسیار با کیفیت در ناحیه پشت باسن و بغل ران می باشد که به صورت متحرک هستند و قسمت بالای پروتز آزاد است و دوخت ندارد.
بنابراین به راحتی می توانید پروتز ها را جابجا کنید تا در نقطه دلخواه شما قرار بگیرند و همچنین می توانید موقع شستن گن پروتز ها را کلا در بیاورید که مشکلی برای آنها پیش نیاید.
یک مزیت دیگر که متحرک بودن پروتز ها دارد این است که پروتز های پشت را کلا می توانید در بیاورید و فقط از پروتز های بغل ران استفاده کنید یا برعکس.

کاربرد گن حجم دهنده بغل ران:

گن حجم دهنده بغل ران و بزرگ کننده باسن یک گن عالی و فوق العاده برای پر کردن گودی بغل ران است و از بهترین و پرطرفدارترین مدل های گن فرم دهی باسن می باشد. افرادی که از فرم ناحیه باسن خود ناراضی هستند و می خواهند قسمت باسنشان بزرگ تر و حجیم تر و خوش فرم تر دیده شود می توانند از این محصول بی نظیر برای فرم دهی باسن استفاده کنند. از شورت بغل پروتز دار می توان در مجالس و مهمانی ها و از زیر انواع لباس مجلسی و .. استفاده کرد.

اگر می خواهید در میهمانی ها و مجالس خوش اندام تر از آنچه که هستید دیده شوید استفاده از شرت پروتز گودی بغل ران به شدت توصیه می شود. گن پروتز ران در دو رنگ مشکی و کرم موجود می باشد و شما می توانید موقع ثبت سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. گن پروتز بغل را می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق تهیه کنید.

راهنمای سایزبندی گن پروتز بغل

گن پروتز بغل ران در سایزبندی متنوع و از اسمال تا سه ایکس لارج موجود می باشد و تمامی سایزها را پوشش می دهد.

برای اینکه در انتخاب سایز گن لاغری چربی سوز و باسن پروتز دار دچار مشکل نشوید بهترین کار این است که سایز دور باسن خود را با متر اندازه بگیرید و موقع سفارش در قسمت توضیحات فرم سفارش خود یادداشت کنید. بدین ترتیب ما مناسب ترین سایز گن حجم دهنده ران و باسن را برای شما ارسال خواهیم کرد که به هیچ وجه دچار مشکل نشوید.

گن پروتزدار بلند اسلیپ لیزری زنانه مشکی

اکثر خانم ها دوست دارند باسن های خوش فرم و برجسته داشته باشند , در کنار ورزش و فعالیت های مرتبط , پوشیدن شورت پروتز باسن به این امر کمک بسزایی می کند . علاوه بر این افرادی که دچار لاغری هستند و یا اینکه عضلات قسمت باسن نرم و یا شل شدگی دارد می توانند از شورت پروتز دار استفاده کنند . پوشیدن شورت پروتز دار اسلیپ به این افراد کمک می کند تا هنگام خوابیدن و یا نشستن بر روی سطح صاف و سفت احساس درد نکنند و راحت تر بنشینند و یا دراز بکشند.

شورت پروتز باسن برای افرادی که دوست دارند باسن خوش فرم داشته باشند مناسب می باشد . این شورت پروتز باسن لیزری را می توانید به راحتی زیر لباس های مجلسی و یا شلوار خود به تن کنید .

این مدل شورت پروتز باسن علاوه بر فرم دهی به باسن و خوش فرم نشان دادن باسن , به دلیل داشتن لبه های بلند چربی های قسمت پهلو و شکم را نیز تحت کنترل قرار  داده و باعث فرم گرفتن کمر و پهلو می شود .

خرید انواع گن زنانه، شورت گنی زنانه و گن ساعت شنی

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد.

شورت گنی

استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است.

برندهای معروف تولید کننده گن زنانه

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت‌های طولانی کار کند و سالم باقی بماند، بهتر است آن را از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. در این زمینه می‌توان گن زنانه اسلیم لیفت، گن زنانه کاسمارا و گن زنانه تریومف را نام برد. شما می‌توانید انواع گن زنانه و گن لاغری زنانه ارزان را از فروشگاه آنلاین ما تهیه کنید. این محصول علاوه بر خانم‌ها، مدل‌های مردانه نیز دارد و در تناسب اندام آنها تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

دکمه بازگشت به بالا