علمی و پزشکی

کرونا و چالش بازگشایی مدارس در آمریکا

شروع یک سال تحصیلی جدید در ایالات متحده با کنترل پرونده جدید Covid-19 در سراسر کشور ، چالش جدیدی در کنترل شیوع تاج ویروس ایجاد کرد.

ترند روز گفت ، چگونگی افتتاح مدارس در ایالات متحده در هفته های اخیر پاییز امسال به موضوع داغ تبدیل شده است. در حالی که برخی سیاستمداران سعی در بازگشایی سریع مدارس داشته اند ، بسیاری از خانواده ها از نگرانی فرزندانشان برای بازگشت به مدرسه جلوگیری می کنند.

بسیاری از دانشگاه ها موارد جدیدی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب را یافته اند. در اوایل این هفته ، دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل ، یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالات متحده که دانشجویان را به دانشگاه فرستاد و شروع به تدریس کرد ، اعلام کرد که تدریس در خدمات دانشجویان کارشناسی ارشد فقط یک هفته پس از افتتاح موکول می شود. هدایت کردن. دانشگاه نوتردام پس از گزارش موارد جدید ، به کلاس های آنلاین نیز روی آورد.

رئیس دانشگاه جان هاپکینز گفت: “تجزیه و تحلیل مسیرهای ارتباطی آنها نشان می دهد که بیشتر عفونت ها از طریق کنفرانس های دانشگاه منتقل می شوند.” دانشجویان درگیر در این برخوردها بیماری را به دیگران منتقل می کنند.

Los Angeles Unified ، دومین سیستم بزرگ آموزشی در ایالات متحده ، در نظر دارد بطور دوره ای صدها هزار دانش آموز و کارمند را برای محافظت از کروناویر غربال کند.

رئیس سیستم مدارس دولتی کشور گفت: اقدامات اضطراری نیاز به اقدامات ویژه دارد و حتی آزمایش و تلاش برای برقراری ارتباط با بیمارانی که قبلاً آنها را ندیده اند لازم و مناسب هستند.

از آنجا که پرونده جدید Covid-19 در یک مرکز آموزشی باز گزارش شده است ، بسیاری دیگر با تصمیم دشوار در مورد بازگشت به کلاس روبرو هستند.

کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که با گذشت سالها دانش آموزان و معلمان ممکن است با خیال راحت به چهره به چهره و چهره به چهره ، سفرهای اجتماعی و سایر اقدامات احتیاطی برگردند. بیماری قلبی.

آخرین گزارشی که توسط آکادمی کودکان کودکان و انجمن بیمارستانهای ایالات متحده منتشر شده است. 75.755 مورد جدید از بیماری قلبی عروق ویروس کرونا در کودکان را از 30 ژوئیه تا 13 آگوست نشان می دهد ، افزایش در 24٪ در دو مورد در دو هفته. این نشان می دهد.

در حالی که تنها 91 درصد از کودکان در ایالات متحده مبتلا به Covid-19 هستند ، بیش از 406000 کودک از ابتدای بیماری عروق ویروس کرونا با موفقیت برای آزمایش کوروویروس آزمایش کرده اند.

ژانگ زوفنگ ، استاد اپیدمیولوژی و استاد تحقیقات دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس ، می گوید که افزایش شیوع کودکان ممکن است مربوط به مواردی که بسیاری از جوانان در طی بیماری قلبی قلب به مدرسه و دانشگاه برمی گردند و برمی گردند.

با این حال ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC) ، بار دیگر بر اهمیت بازگشت به مدرسه تأکید کردند و بهترین شواهد می گوید که بیماری Covid-19 کمتر احتمال دارد. از بچه های مدرسه میزان مرگ و میر در کودکان مدرسه بسیار پایین تر از بزرگسالان است. با این وجود نگرانی هایی در مورد انتقال احتمالی ویروس در کودکان به بزرگسالان وجود دارد.

به گفته شین هوا ، طبق این توضیحات ، در آن زمان ، خسارات ناشی از تعطیلی مدارس بر سلامت اجتماعی ، عاطفی و اخلاقی ، بهداشت اقتصادی و عملکرد دانشگاهی کودکان ، کوتاه مدت یا بلند مدت.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا