علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی دوباره مدارس در آمریکا همزمان با افزایشی شدن موارد ابتلا به کرونا

NBC News گزارش داد که در کشورهایی که بیماری قلبی در حال افزایش است، مقامات محلی و مدارس در حال بررسی اقدامات پیشگیرانه تری برای محدود کردن شیوع این بیماری در کلاس درس هستند، از جمله احتیاط، ما می توانیم مردم را به پوشیدن ماسک تشویق کنیم و در برخی موارد. نزدیک به مدرسه

بر اساس این گزارش، باربارا فرر، مدیر بهداشت عمومی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در گفتگو با خبرنگاران به پارک گفت: “در لس آنجلس، تعداد موارد بیماری قلبی در بین دانش آموزان فعال وجود دارد.” تعداد دبیرستان ها از 27 مارس تا 24 آوریل چهار برابر شد.

این پس از لغو ممنوعیت استفاده از ماسک در مدارس در 12 مارس بود. وی گفت: با این افزایش، در حال حاضر نیز مانند بهمن ماه موارد بیماری شدید قلبی در بین دانشجویان و کارکنان بیشتر شده است.

او همچنین گفت که مدارس را تشویق می‌کند تا در خانه‌هایی که تعداد زیادی دانش‌آموز و مردم در آن حضور دارند، ماسک بپوشند. همچنین به دنبال تشویق مدارس به “تست” و جستجوی علائم بیماری قلبی قبل و بعد از رویدادهای دسته جمعی، و بهبود تهویه و حمل و نقل داخلی است.

مدرسه آمریکایی

از عید پاک و تعطیلات بهاری، بروز بیماری قلبی در چندین بخش از ایالات متحده افزایش یافته است. طبق گزارش NBC، بیمارستان ها در بسیاری از مناطق ایالات متحده در دو هفته گذشته رشد کرده اند. به گفته وزارت آموزش ایالات متحده، تنها در ایالت مین، هفته گذشته هشت مدرسه بیماری عروق بیماری کرونا قلب را گزارش کردند که شامل 1000 مورد بود. یکی از این مدارس مدرسه ابتدایی رامفورد بود که پس از قبولی 29 دانش آموز و 16 کارمند در آزمون پذیرش تعطیل شد. مدارس دولتی بروکلین نیز پس از اینکه 30 درصد مدارس دچار حمله قلبی شده اند، آموزش خود را مجازی کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا