اقتصادی

کاسه صبر آذرابی ها لبریز شد/تجمع اعتراضی کارگران مقابل کارخانه

ترند روز/ مرکز رئیس شورای اسلامی شرکت آذرآب گفت: کارگران این شرکت از صبح امروز برای رسیدگی به مشکلات شرکت دست به اعتراض زدند.

داوود عسگری در گفت وگو با ترند روز، درباره اعتراضات کنونی کارگران گفت: تلاش های زیادی برای کنترل کارگران انجام شده است، اما متاسفانه عمق مشکل زیاد است به طوری که کار برای آنها سخت شده است. خرس. “

وی افزود: خواسته اصلی کارگران در اعتراضات خود مشخص کردن نقش مدیریت در شرکت است، آذرآب باید به دولت برگردد زیرا همه چیز متعلق به دولت است، کارآفرینان ما و آذرآب شایسته نیست که تنها بایست.»

عسگری افزود: خصوصی سازی آذرب تاکنون ثمربخش نبوده و کارگران در سال گذشته تقریباً بیکار بودند و در حال حاضر حتی یک پوند کار در بخش تولیدی وجود ندارد و حمایت و بی توجهی به اقدامات آذرب منجر به تجمعات بیشتر خواهد شد. و اعتراضات کارگران

به گزارش ترند روز؛ پیش از این دو گزارش منتشر شده بود، «صدای پاییز در آذربایجان» در 25 بهمن 1393 و «داستان آذرب داستان مرگ و زندگی است؛ نه توافقی، نه پولی اینجا» در 30 فروردین 1414 مشکلات را بیان می کرد. و خواسته های کارکنان در این گزارش ها همچنین احتمال تجمع کارگری که امروز توسط رئیس شورای کار برگزار شد، پیش بینی شده بود و کارگران اعلام کردند که نسبت به بی توجهی به کمپ اعتراض کرده اند، این در کشور صنعتی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا