اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

ترند روز / خوزستان مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه شرکت نیشکر هفت تپه و کارکنان آن آخرین وضعیت را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد آخرین مسائل و عوارض شرکت نیشکر هفت تپه به خبرنگاران گفت: به دنبال مشکلاتی که در شرکت نیشکر هفت تپه به وجود آمد و درگیری بسیاری از کارمندان با مدیر عامل و اعلام اما شرکت نیشکر هفت تپه به تعدادی از کارکنان نیازی ندارد و ارسال پرونده به اداره کار ، به دلیل اهمیت مسئله هفت تپه و جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی دشمن و مخالفان ، مقامات استانی بلافاصله برای بررسی موضوع آمدند.

به گزارش ترند روز ، با اشاره به اینکه موضوعات اشتغال باید به درستی بررسی و بحث برانگیز نباشد ، اظهار داشت: کارگران نیز اخراج شدند و بدین ترتیب حقوق و مزایای کارگران به طور کامل پرداخت شد. .

مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: سازمان این شرکت ورود آنها را روی کاغذ برای شناسایی وضعیت کارگران و دفاتر کارگران را ممنوع کرد. کارگران شهرستان شوش مایل به تسریع در شکایت کارگران هستند.

غمگین افزود: “به طور کلی ، چشم انداز دولت ، به ویژه وزارت تعاون ، اشتغال و رفاه اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و رونق تولید و نگهداری قوانینی برای همه ، کارفرمایان و کارمندان “. قوانین ، مقررات و رفتار سازمان برای ادامه روند تولید در هر شرکت یا بنگاه اقتصادی مهم و ضروری است.

وی در مورد نظرات برخی از اعضای مجلس شورای اسلامی درباره وقایع اخیر در شرکت نیشکر هفت تپه گفت: “به نظر می رسد این امر در مورد حفظ ثبات و روند تولید باشد. و بزرگترین مشکل شغل گرفتن است ، بهتر است از نظرات غیر ماهر دور باشید. ” سیاسی کاری نکنید و امنیت یک شرکت را کاملاً سیاسی کنید تا به دشمن آسیب نرسانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا