علمی و پزشکی

چقدر پول برای نجات زمین لازم است؟

گاردین با طرحی برای آمپول دلار به جای دارو ، این سوال را مطرح کرده است که آیا یک میلیارد دلار قادر به درمان همه بیماری ها در سراسر جهان است؟

به گزارش ترند روز ، طرح جدید گاردین از آمپولی حاوی یک دلار به جای دارو استفاده می شود. کمک به سیاره زمین. طرح نگهبان گتی با عنوان “تزریق انتقاد”.

س isال این است: آیا همه بیماری های جهان با میلیاردها دلار قابل درمان است؟ گفته می شود که چنین پولی می تواند اپیدمی ویروس کرونا را متوقف کند. یک میلیارد دلار در سال زندگی در زمین را تغییر می دهد. هر دو شرکت بزرگ مایکروسافت و آمازون در جهان چنین سرمایه ای دارند. اپل 2 تریلیون دلار درآمد دارد. دو میلیون نفر تحت تأثیر تاج در انتظار جهانیان قرار گرفته اند.

گزارشگر پیشکسوت رادیو ، آلبرت کوچویی با تجزیه و تحلیل عناوین و عناوین مهمترین اخبار جهان را گزارش می کند.

اخبار امروز (3 فوریه) به شرح زیر است:

_ آسوشیتدپرس و خبرگزاری جمهوری لهر هند به دلیل اعتراضات کشاورزان ، شماره اینترنت همراه را در مناطق آشفته قطع کرده است. کشاورزان با قانون جدید پیشنهادی دولت هند برای فروش محصولات خود مخالف هستند. این اعتراض با اعتصاب غذا همراه بود.

_ د ولت در آلمان ارتش میانمار اعلام کرده است که مطابق قانون مسئولیت حفظ قانون را بر عهده خواهد گرفت. در همین حال ، ترس از کودتای نظامی بیش از هر زمان دیگری در این کشور احساس می شود. ارتش میانمار می گوید از آن سو mis تعبیر شده است. هیچ تداخلی در عملکرد سیستم وجود ندارد. فقط در طی ده سال ، میانمار طی 50 سال گذشته از حکومت نظامی مبرا بوده است.

روزنامه فرانسوی Le Figaro وی نوشت: “امانوئل مکرون نمی خواهد بی ثباتی در کشور ایجاد کند.” به همین دلیل او گفت که فروشگاه روز یکشنبه تعطیل می شود. بیش از 25000 فروشگاه در بیش از 400 فروشگاه خرده فروشی تعطیل خواهند شد. ترس از گسترش تاج منجر به این محدودیت ها در فرانسه شد.

لوموند ، روزنامه فرانسوی دیگر وی گفت: “احساس نگاه دقیق تر به هوا در سراسر جهان گسترش یافته است.” سو Sus ظن در افزایش دما این نگرانی را افزایش داده است.

از سوی دیگر ، روزنامه های فرانسوی گزارش دادند که آلمان همسایه در مقابله با موج اول ویروس کرونا بهتر از فرانسه عمل کرده است. مطمئناً از نظر اقتصادی نتیجه خوبی خواهد داشت.

ال موندو ، روزنامه اسپانیایی ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه توافق نامه ای را برای عدم پراکندگی بیشتر ایالات متحده در آخرین لحظه امضا کرد. در اوایل هفته جاری ، رئیس جمهور پیمان هسته ای روسیه ، که در ماه جاری منقضی می شود ، با جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا صحبت کرد. یک هفته تا پایان قرارداد باقی مانده است.

روزنامه El Pais ، روزنامه اسپانیایی دیگر وی نوشت: “انگلیس برای شهروندان هنگ کنگی ویزای ویژه صادر می کند.” چه چیزی می تواند چین را از این نظر ناراحت کند؟ پس از شورش ها و اعتراضات در هنگ کنگ ، تصمیم انگلیس مخالفت با چین را برانگیخت. اکنون بیش از 600،000 نفر در هنگ کنگ این ویزا را دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا