اقتصادی

چرا بحران کرونا فرصت مهمی برای تجدیدپذیرهاست؟

صنعت جهانی انرژی و جهانگردی یکی از بدترین آسیب های ناشی از شیوع Coronavirus بوده و بازار انرژی از زمان جنگ جهانی دوم بیشترین شوک را تجربه کرده است.

به گزارش ترند روز ، رشد شدید منجر به کاهش تقاضای انرژی شده که بدتر از کندی بحران مالی سال 2008 است.

آژانس بین المللی انرژی (IEA) در گزارشی جدید ، با تجزیه و تحلیل آمار 100 روزه ، گفت كه جزئیات انرژی جهانی امسال شش درصد كاهش می یابد ، مشابه با از دست دادن تقاضا از انرژی هند است.

اما بحران Quaid یک مزیت داشت. 19 اقتصاد جهانی با بیشترین کاهش انتشار دی اکسید روبرو است و نوآوری نقش عمده ای در سبد انرژی مورد استفاده در تولید برق دارد.

تقاضای نفت با بیشترین کاهش در همه منابع اصلی انرژی روبرو است. پیش بینی های صورت گرفته در این رابطه بستگی به سرعت حرکت اقتصاد جهانی دارد. Gild Science اخیراً برای Covid 19 از سازمان غذا و داروی ایالات متحده چراغ سبز دریافت کرد و روز جمعه ، سورنتو تراپتیک اعلام کرد که آنتی ژن هایی را کشف کرده است که نه تنها کاملاً از Covid 19 جلوگیری می کند بلکه همچنین. به مدت چهار روز ، ویروس از بین می رود ، جهان نفس خود را نگه می دارد و منتظر است.

در گزارشی ، وب سایت قیمت نفت بخش های عمده گزارش آژانس بین المللی انرژی را مورد بررسی قرار داد:

1. تقاضای انرژی جهانی را شش درصد کاهش دهید

گارد انرژی سه مدار مجزا ایجاد کرده است ، از جمله محدودیت های ادغام ، کوانتوم کوارتین و کوانتوم کامل برای فرآیند انرژی جهانی.

تقاضای جهانی برای سه ماهه اول سال جاری 3.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است ، اما احتمال افزایش وجود دارد سرانجام در سه ماهه دوم که اکثر نقاط جهان در فصل باقی مانده اند. آژانس بین المللی انرژی انتظار دارد که وابستگی به انرژی جهانی در ماه های آینده شش درصد کاهش یابد زیرا روند احیای مجدد همه نقاط جهان ادامه می یابد و محدودیت ها ادامه می یابد در قرنطینه. در نگاه اول این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما باید توجه داشت که بیشترین معاملات در 70 سال گذشته هفت برابر کاهش رکورد در آخرین بحران مالی بوده است. با این حال ، آژانس بین المللی انرژی یادآوری می کند که اگر Coronavirus به خوبی تنظیم شود و اقتصاد سریع باز شود ، تقاضای جهانی انرژی می تواند 4 درصد کاهش یابد.

2- تاریخ تصرف کربن کم شده است

طبق آژانس بین المللی انرژی ، کاهش تقاضای انرژی برای محیط زیست در کوتاه مدت خوب است زیرا انتظار می رود انتشار کربن کاهش یابد. در حقیقت ، سفارت اعلام می کند که انتشار دی اکسید کربن نه تنها بالاترین میزان کاهش است ، بلکه دو برابر کاهش آلودگی در جنگ جهانی دوم نیز است. میزان انتشار گازهای کربن جهانی در سه ماهه اول 8 درصد به دلیل کاهش 8 درصدی تولید گازهای گلخانه ای ، کاهش 4 درصدی آلودگی نفت و کاهش آلودگی نفت 8 درصد افزایش یافته است. 2 درصد از آلودگی گازهای طبیعی ، و آژانس بین المللی انتشار آن را پیش بینی می کند. دی اکسید کربن تا سال 2020 حدود هشت درصد کمتر از سال 2019 خواهد بود ، شش سال کاهش در سال 2009 که ثبت شده است. ایالات متحده ، چین و اتحادیه اروپا سهم دارند مهم ترین در کاهش انتشار دی اکسید کربن است.

3- جنبش اصلاحات در طرف مقابل بخش انرژی

درعوض ، به نظر می رسد به جای سرمایه گذاری در منابع تجدید پذیر ، دولت آمریكا آمادگی بیشتری برای پس انداز صنعت نفت خام دارد و به عنوان مثال دولت فدرال ، طرح توسعه مجدد 750 میلیارد دلاری را پیشنهاد كرده است كه از آن سود می برد. از هزاران شرکت درگیر. صدها شرکت در زمینه های زغال سنگ و نفت درگیر هستند ، اما تاکنون بخش اصلاحات پایه اصلی بحران فعلی بوده است.

در حقیقت ، مصرف انرژی تجدیدپذیر جهانی در سال اول 1.5 در سال افزایش یافته و تولید انرژی حاصل از انرژی تجدیدپذیر و پروژه های جدید فتوولتائیک 3 درصد افزایش یافته است. سال به سال تجدید پذیرهای تجدیدپذیر نسبت به سایر منابع انرژی ارزانتر از نیاز انرژی پایین هستند زیرا منبع اصلی انرژی مصرفی به دلیل مقررات مناسب و کم هزینه هستند. براساس آژانس بین المللی انرژی ، سهم منابع تجدیدپذیر در نیروگاه جهانی در دوره اول 28 درصد در مقایسه با 26 درصد در سه ماهه اول افزایش یافته است. تا پایان سال 2019 ، عمدتا به دلیل کاهش مصرف زغال سنگ و گاز. آژانس بین المللی انرژی تخمین می زند که استفاده جهانی از انرژی های تجدید پذیر تا سال 2020 1 درصد افزایش می یابد و توسعه باد ، خورشیدی و برق به افزایش تولید انرژی کمک می کند. پنج درصد باقی مانده است

4- بزرگترین کاهش در نیازهای نفتی

طبق آژانس بین المللی انرژی ، تمام نفت به غیر از تجدیدپذیر با بیشترین کاهش روبرو خواهند بود ، در حالی که نفت بیشترین کاهش در منابع انرژی را شاهد خواهد بود. همه با کاهش 9 درصدی تقاضای جهانی. کاهش تقاضای جهانی نفت قابل لمس است و 60 درصد از تقاضای نفت در بخش حمل و نقل وجود دارد. ترافیک جاده ای در سه ماهه اول 50 درصد کاهش یافت زیرا به دلیل گسترش کوانتومی و سفر هوایی 90 درصد در برخی کشورها و 60 درصد در سراسر جهان.

اتحادیه بین المللی اعلام کرده است که تقاضای جهانی برای نفت خام به مدت یک سال 9.4 میلیون بشکه در روز کمتر از سال گذشته خواهد بود ، زیرا شرایط جنگ در 187 کشور بسیار کاهش یافته و تقریباً حمل و نقل در سراسر جهان متوقف شده است. تقاضای نفت در ماه آوریل 29 میلیون بشکه در روز کاهش یافت و پیش بینی می شود در سه ماهه دوم با شروع سال آینده 23.1 میلیون بشکه در روز کاهش یابد. با این حال ، تقاضای نفت به تدریج در ماه های آینده بهبود می یابد و در آخرین ماه سال به 2.9 میلیون بشکه در روز می رسد.

تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی ، از آنجا که کوانتوم به سرعت در حال افزایش است و اقتصاد در حال بهبود است ، تقاضای نفت می تواند 6.5 میلیارد بشکه در روز کاهش یابد.

5- تولید برق توسط گاز طبیعی

بنزین طبیعی به عنوان سوخت مورد علاقه نیروگاه تبدیل شده است زیرا به عنوان پلی بین زغال سنگ و نفت خام مشاهده می شود. علاوه بر این ، گاز طبیعی فرار کمتر است زیرا نیاز به شوک جذب شده توسط روغنهای حمل و نقل مانند گاز و روغن دارد. این در حالی است که بازار گاز طبیعی به دلیل کاهش تقاضای برق و این واقعیت که بازار شمالی قبل از شروع Quaid 19 به دلیل فروپاشی صنعتی در حال سقوط است ، وضعیت خوبی ندارد. رس و گرم شدن

تقاضای نفت در سه ماهه اول 3 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود 5 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد ، بیشترین میزان مصرف سالانه از نیمه دوم بحران نیمه دوم نفت است. این کاهش به دلیل کاهش 7 درصدی مصرف نفت برای تولید برق بود که 60 درصد از کاهش تقاضای جهانی را به خود اختصاص داد. این کاهش مطابق با کاهش 5 درصدی مصرف برق تا سال 2020 است. بنابراین ، اگر اقتصاد جهانی موفقیت آمیز باشد ، به سرعت بهبود می یابد.

6- دسترسی به روزرسانی ها

اگرچه به روزرسانی های وی برندگان مهم این گزارش را مشخص کرده است ، اما شایان ذکر است که این دیدگاه طبقه متوسط ​​تقریباً لرزان است. رشد اخیر صنعت بر پروژه نهایی تأثیر گذاشته است. آژانس پیشین انرژی پیش از این هشدار داده بود که بحران Quaid 19 می تواند میلیارد دلار برای سرمایه گذاری خالص هزینه کند. نرخ رشد ثبت شده در این صنعت گرچه قابل توجه است اما پایین تر از تخمین های قبلی است. با این حال پیش بینی می شود که فروش اتومبیل های برقی امسال 43 درصد کاهش یابد ، پیش بینی می شود که وال استریت کاهش رشد هوا ، خورشیدی و باتری در آمریکا را کاهش دهد. 2020. بخش انرژی پاک ممکن است از یک بحران جهانی بهداشت و سلامت و جهانی بهتر از صنعت نفت باشد.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا