برترین های ترند روزعمومی

چراباید دوره های فشرده زبان انگلیسی را بگذرانیم؟

یادگیری زبان انگلیسی جالب است و می توانید هر روز از آن لذت ببرید، اما گاهی اوقات از پیشرفت خود ناامید می شوید. “چرا زودتر یاد نگرفتم؟” همچنین ممکن است با خود فکر کنید: “چرا نمی توانم روان صحبت کنم؟”

بعد از این سوالات می توانید دوره های زبان انگلیسی را انتخاب کنید. دوره هایی که تضمین می کند انگلیسی را سریع و کارآمد یاد بگیرید.

حال سوالی که پیش می آید این است که آیا این دوره ها باعث می شود بلافاصله و در مدت زمان کوتاهی به زبان انگلیسی روان و راحت صحبت کنید؟ باید بگوییم بله و نه!

“دوره های فشرده به شما کمک می کند انگلیسی خود را با سرعت قابل توجهی بهبود بخشید.”

با این حال، هر مهارتی مانند یادگیری زبان انگلیسی زمان زیادی می برد. درست مانند ورزش های حرفه ای، باید هر روز تمرین کنید و سخت کار کنید تا به نتایج دلخواه خود برسید. همچنین باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و مسیر مناسب را انتخاب کنید.

این مقاله به شما کمک می کند راه و روش را به خوبی یاد بگیرید.

دوره فشرده انگلیسی چیست و چرا باید آن را بگذرانید؟

شرکت در دوره های فشرده انگلیسی با یادگیری زبان از طریق یک موضوع در مدرسه متفاوت است. دوره های فشرده معمولا کوتاه مدت هستند اما ماهیت کلاس ها مستمر است. به عبارت دیگر، دوره های فشرده ممکن است فقط چند ماه طول بکشد، نه یک سال تحصیلی. اما با این دوره ها باید هفت روز در هفته سر کلاس باشید. با پیوستن به دوره های فشرده، تقریباً هر روز به کلاس می روید که می تواند یک یا دو ساعت یا بیشتر طول بکشد.

در مقایسه، به دانش آموزان دبیرستانی یا کالج فقط چند ساعت در هفته انگلیسی آموزش داده می شود. معمولاً در این حالت هیچ فشاری به دانش آموز وارد نمی شود و نیازی به یادگیری بسیاری از دروس در مدت زمان کوتاه و تسلط بر همه آنها نیست، فقط باید برای پایان کار آماده شوید.

دوره های فشرده زبان انگلیسی دارای مزایای زیر است که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

دوره های فشرده انگلیسی با انجام آن به شما کمک می کند تا یک زبان را یاد بگیرید

به این ترتیب شما انگلیسی یا هر زبان دیگری را طبق برنامه روزانه خود یاد می گیرید و تمرین می کنید، در زمان کوتاهی بر یادگیری زبان تمرکز می کنید و با دستور زبان و آداب و رسوم آن زبان ارتباط برقرار می کنید. یادگیری و فعال بودن بهترین راه برای یادگیری زبان است، زیرا قرن هاست که افراد بومی هر زبانی از این روش در دوران کودکی و بعدها برای تربیت فرزندان خود استفاده می کنند.

با توجه به محدودیت های برنامه، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای جالب تری پیدا کند و به سرعت به سطح بالاتری برسد

وقتی اغلب از جملات ساده برای معرفی خود و اعضای خانواده خود استفاده می کنید، مکالمه به زبان دوم یا خارجی می تواند به سرعت خسته کننده و تکراری شود. توانایی بحث در مورد موضوعات پیچیده تر با سرعت بیشتر منجر به تعامل بیشتر با مردم و روابط دوستانه تر می شود. در این صورت می توانید متوجه شوید که از چه چیزهایی لذت می برید یا بیشتر دارید و این مشکل می تواند انگیزه بزرگی برای تقویت زبان انگلیسی باشد.

کسانی که دوره های فشرده انگلیسی را انتخاب می کنند با تمرین و تکرار روزانه به سرعت پیشرفت خواهند کرد

تمرین در مدت زمان کوتاه به شما کمک می کند کلمات، عبارات و عبارات جدید را بهتر و راحت تر به خاطر بسپارید. تمرین روزانه روند فراگیری زبان را سرعت می بخشد.

استراتژی های موفقیت در دوره های فشرده انگلیسی

اهداف روشنی دارند

مهم است که اهداف خود را قبل از شروع هر دوره مشخص کنید. دوره های فشرده انگلیسی معمولاً کوتاه هستند و مطمئناً نمی خواهید آنها را بدون یادگیری چیزی به پایان برسانید. البته اهداف شما به خود دوره بستگی دارد. با این حال، خوب است قبل از گذراندن دوره فشرده انگلیسی، اهداف روشنی داشته باشید. به عنوان مثال اکثر شرکت کنندگان در دوره های فشرده آموزشگاه زبان تهران زبان کسانی هستند که خود را برای آزمون خاصی مانند آیلتس یا تافل آماده می کنند و یا تصمیم به خروج از کشور برای مهاجرت گرفته اند. در ابتدای دوره اهداف مشخصی را تعیین کنید و در طول دوره آنها را دنبال کنید. این اهداف باید معقول، مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و مرتبط با دوره باشند.

یکی از اهداف شما ممکن است گسترش دایره لغات خود با یادگیری 10 کلمه در روز در طول درس باشد تا بتوانید معنی و کاربرد آنها را سریع و کارآمد به خاطر بسپارید. ممکن است بخواهید از این تعداد تجاوز کنید، اما باید تصمیم بگیرید که با توجه به سرعت یادگیری شما و زمانی که در این دوره دشوار دارید، تعداد کلمات بیشتر منصفانه و معقول است یا خیر.

در مورد زمانی که در اختیار دارید واقع بین باشید

اگر بتوانید یک ماه کامل در طول تابستان را به یک دوره فشرده انگلیسی اختصاص دهید، عالی است! اما اگر تعهدات دیگری مانند کار، برنامه سفر یا سایر مطالعات دارید، باید قبل از شروع دوره به آنها توجه کنید. دریابید که چه تعداد تعهد و فعالیت دیگر وقت شما را می خورند، سپس واقع بین باشید. مثل بقیه، فقط 24 ساعت در روز وجود دارد.

به یادگیری و تمرین ادامه دهید

دوره های فشرده می توانند زبان انگلیسی شما را در یک یا دو ماه به سطح بالاتری برسانند، اما بدون تمرین هرگز این اتفاق نمی افتد. حتی اگر زمان یا منابع لازم برای گذراندن یک دوره خصوصی فشرده را نداشته باشید، می توانید با تمرین روزانه و ابزارهای موجود، زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید.

اهمیت دوره فشرده زبان انگلیسی

کلاس های آموزش مکالمه صمیمی برای کلاس های زیر مناسب است:

افرادی که قصد جابجایی دارند

دانش آموزان عزیز

کارگران و کارمندان

داوطلبان آزمون آیلتس

شرکت کننده در آزمون تافل

افرادی که مایل به قبولی در انواع آزمون های زبان انگلیسی هستند

به طور کلی، همه طرفداران آن زمان مهم است

این دوره ها کاملا متنوع هستند و در هر زمانی از روز برگزار می شوند.

تداوم و تداوم کلاس ها یکی از نکات بسیار خوب این دوره هاست

این دوره ها نیز با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می شوند

و در کمترین زمان ممکن شما را به مقصد نهایی می رساند.

معرفی کتاب ها و متد کلاس ها

در واقع این دوره ها دارای جدیدترین و جدیدترین متدهای بین المللی می باشند.

طبق آخرین رویه ها تا سال 2022 اجرا خواهد شد.

تاکید زیادی بر مهارت های مکالمه است.

و بسیار موثر و مثمر ثمر خواهد بود.

همین کافی است، شما می خواهید این یادگیری اتفاق بیفتد.

ما تمام گزینه ها را فهرست کرده ایم تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهیم.

فایل های انگلیسی آمریکایی (نسخه دوم)

واژگان مورد استفاده

گرامر در حال استفاده

این درس ها تحت کتاب های درسی انگلیسی آمریکایی اجرا می شوند.

و از کتاب های کمک آموزشی و واژگان این بوز و دستور زبان این یوز استفاده کنید.

Wik مجموعه ای جامع از دستور زبان عملی است

این یک مکالمه حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

مزایای کلاس های تهران زبان

این دوره ها مزایای قابل توجهی دارند.

که می تواند جالب و خواندنی باشد.

ویژگی هایی که این کلاس ها را با تمامی کلاس های مکالمه انگلیسی کاملا متفاوت می کند.

با نتایج و خروجی بسیار چشمگیر،

می تواند به شما در بهبود زبان انگلیسی کمک کند.

در ادامه به مواردی از این مزایا می پردازیم.

بکارگیری اساتید مجرب با حداقل مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی.

همکاری با معلمان شاغل در دانشگاه های برتر سراسر کشور

حداکثر تعداد افراد را در این کلاس های 14 نفره تنظیم کنید.

ایجاد کلاس در زمان های مختلف و در تمام سطوح.

برگزاری دوره های بدون وقفه و متوالی به مدت 3 ماه.

دوره های فشرده برای بزرگسالان

دوره های فشرده یا نیمه فشرده بزرگسالان از نظر محتوا و مدت زمان هر جلسه تفاوتی با دوره های حرارتی ندارد. این دروس فقط در نحوه تدریس با هم تفاوت دارند و تعداد دروس در هفته بیشتر است اما سرفصل های تدریس شده یکسان است.

این دوره ها با سرعت بیشتری طراحی می شوند و تمرکز کامل بر یادگیری سریع زبان است.

در دوره معمولاً هیچ فشاری به دانش آموز وارد نمی شود و نیازی به یادگیری تعداد زیادی دروس در زمان کوتاه و تسلط بر تمامی مباحث نیست. این دوره یک تا دو سال طول می کشد تا دانش آموزان از سطح مقدماتی به پیشرفته بروند.

برای کسانی که می خواهند دوره را در مدت زمان کوتاهی بگذرانند و یا به دلیل مشغله کاری، محدودیت زمانی یا مسافت (زندگی در شهرهای دیگر) نمی توانند از دوره های حضوری استفاده کنند، دوره های آنلاین گزینه خوبی است. ارزشش را دارد.

مدارس آنلاین انگلیسی می توانند تاثیر بسزایی در استفاده بهینه از زمان شما داشته باشند. علاوه بر این، کلاس های فشرده و نیمه فشرده را با برنامه زمانی انعطاف پذیرتر برگزار کنید.

دوره فشرده انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

برای کسانی که قصد ادامه تحصیل یا زندگی در یک کشور خارجی را دارند و زمان زیادی برای شرکت در آزمون های آیلتس، تافل یا دولینگو ندارند.

برای افرادی که قصد کار در خارج از کشور را دارند و نیاز به بهبود سریع سطح زبان خود دارند.

برای افرادی که به جنبه های مالی اهمیتی نمی دهند و می خواهند هر چه زودتر سطح زبان خود را ارتقا دهند.

دکمه بازگشت به بالا