برترین های ترند روزعمومی

چاپ جزوه به صورت افست به صرفه از نظر اقتصادی

 چاپ جزوه به صورت افست

اگر می‌خواهید چاپ جزوه به صورت افست باشد فاکتور اصلی برای این روش تعداد بالای تیراژ چاپی آن است . افست روشی برای چاپ انبوه بوده و این روش به عنوان ارزان‌ترین روش چاپی نیز شناخته می‌شود. برای بررسی نوع چاپ جزوه به صورت افست بهتر است با چیستی چاپ افست آشنا شوید.

ر ملی پرینت تمام سعی ما بر رضایت مشتری است استفاده از کاغذهای 80 گرم کاملا سفید و پرینت با کیفیت و پررنگ با قیمت کاملا اقتصادی در پرینت ارزان دانشجویی شیراز میتونه حس خوب یک سفارش آنلاین پرینت رو براتون به ارمغان بیاره

 چاپ افست چیست

چاپ افست قدیمی‌ترین روش چاپی است که به دلیل مزایا و کاربردی بودنش همچنان دارای محبوبیت است. چاپ افست به روش‌های مختلفی تصویر و نوشته را بر روی سطوح مختلف انتقال می‌دهد‌. در چاپ افست برای جزوه‌های درسی کاغذ هیچ نوع تماسی با پیلت چاپی ندارد. یعنی با عبور کاغذ از میان استوانه‌هایی که مطالب چاپی را به خود گرفته‌اند چاپ جزوه صورت می‌گیرد، به همین سبب به چاپ غیر تماسی در چاپخانه‌ها معروف است. برای چاپ جزوه به صورت افست بعد از بررسی‌های لازم و گرفتن مجوز متون برای چاپ به سمت ماشین چاپ هدایت می‌شوند. ماشین دستورات و تنظیمات وارد شده را انجام می‌دهد‌ و به سرعت جزوه ها به با روش افست چاپ می‌شوند.

 کیفیت چاپ جزوه به صورت افست

اگر ماشین چاپی به روز باشد و دارای طراحی پیشرفته، کیفیت مطلوب‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. در غیر این صورت چا‌پ برگه‌ها اول با برگه‌های آخر دچار تفاوت می‌شود‌ و امکان تغییر رنگ نوشته‌های چاپی زیاد است.

 انواع چاپ افست

همان طور که اشاره کردیم چاپ افست از قدیم‌ترین روش‌های چاپی است که تکنولوژی کمک کرده است تا معایب قبلی آن برطرف شود و توانسته چاپ افست را به دو نوع تقسیم کند.

 • چاپ افست سنتی

در این روش نیروی انسانی بیشترین کار را انجام می‌دهد و فرآیند آماده‌سازی محصول زمان‌بر‌تر است. در روش‌های سنتی چاپ افست از روش تضاد آب و روغن استفاده می‌شود به این صورت که قسمت‌های که قرار است چاپ شود آغشته به ماده چربی  و قسمت‌های که چاپ  نمی‌شود آغشته به مواد جاذب آب می‌شود. قیمت محصولات چاپی با این روش به دلیل اینکه نیروی انسانی بیشترین کار را انجام می‌دهد بالاتر است.

 • چاپ افست مدرن

در چاپ افست مدرن تجهیزات کامپیوتری نقش اصلی را ایفا می‌کنند و به نیروی انسانی مانند روش سنتی احتیاج نیست. سرعت چاپ در این روش بسیار بالا است. کیفیت چاپ با این روش بهتر بوده و هزینه منصفانه‌تری دارد. صفحات چاپ یا پلیت‌ها را در مسیر رنگ‌ها و سپس در ریل چاپ قرار می‌دهند‌. برای چاپ جزوه به صورت افست از روش‌های مدرن استفاده می‌شود و روش سنتی هیچ کاربردی ندارد.

 مزایای چاپ افست

از جمله مزایای چاپ جزوه به صورت افست به شرح زیر است:
• قیمت این روش چاپی از چاپ دیجیتال ارزان‌تر است.
• برای چاپ با تیراژهای بالا مناسب‌اند‌.
• کیفیت تصاویر در چاپ افست مطلوب است.
• در چاپ افست این امکان وجود دارد که جریان جوهر را کنترل کند و از این طریق رنگ تصاویر زیباتر می‌شود.
• خروجی محصول چاپی تمیز و مرتب است.
چاپ جزوه به صورت افست در مجتمع چاپ کهن
اگر به دنبال چاپ جزوه به صورت افست هستید ما در مجتمع چاپ کهن در کوتاه‌ترین زمان با ماشین‌های چاپی به روز انواع جزوه‌ها را برای شما چاپ می کنیم.

چاپ افست به صرفه ترین نوع چاپ

چاپ افست هنگامی که شما به دنبال چاپ کردن 1000 نسخه و یا بیشتر هستید کاربرد دارد . برای چاپ کردن تعداد کمتر از آن ، معمولا از چاپ افست استفاده نمی کنند زیرا در این صورت دیگر چاپ افست از نظر صرفه جویی در هزینه ها کاربردی ندارد . در واقع چاپ افست عملا برای چاپ کردن در تعداد بالا به صرفه است و در تعداد پایین دیگر انواع چاپ می توانند جایگزین مناسب تری برای چاپ افست باشند . البته هیچ گونه از انواع چاپ ها نمی توانند از نظر کیفیت با چاپ افست رقابت کنند . چاپ افست همواره بهترین گزینه چاپی از نظر کیفیت و همچنین به صرفه ترین نوع چاپ از نظر قیمت و اقتصادی بودن در تعداد های بالای چاپی می باشد . ما کار های چاپی شما را که با رنگ هایی تمیز ، روشن و یکنواخت ، چاپ می کنیم . فرآیند چاپ افست ما کار با کیفیتی را در قیمت های مقرون به صرفه تحویل مشتری می دهد . بروشورها ، پوشه ها ، جزوه ها ، سخنرانی ها و موارد دیگر از گزینه های چاپی مناسب برای چاپ افست هستند .

شما میتوانید در سایت مرکز کپی فایل های خود را آپلود کنید و بصورت خودکار تعداد برگ و نوع چاپ تشخیص داده میشود و فقط تعداد نسخه و نوع صحافی را انتخاب کره و پس از چاپ در کمترین زمان به آدرس ارسالی شما فرستاده خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا