علمی و پزشکی

وضعیت متفاوت کرونا در استان‌های جنوبی / پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای کنکور

رئیس دانشگاه علوم بهداشتی ایران اعلام کرد که تأخیر در معرفی دوز دوم واکسن کرونا گفت که این برنامه ادامه خواهد یافت. ”

در مصاحبه ای با ترند روز ، دکتر جلیل کوهپایه زاده “البته ، هنوز شاخص کاملی از بیمارستان ها و کلینیک ها وجود دارد و ما در حال رسیدن به بالای سه ماهه چهارم هستیم ، اما امیدواریم که نگران” تعداد بعدی افراد برتر “نباشیم.” او گفت.

وی درباره واکسن کرونا گفت: “اگر این هفته واکسن توزیع شود ، گروه های سنی را که اکنون اعلام شده واکسینه می کنیم.” به تعویق انداختن واکسیناسیون تأیید شد. تزریق هر واکسن ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد و بسته به نوع واکسنی که تزریق می کنیم ، هنوز وقت تزریق دوز دوم داریم. انشاlahالله ، ما پروژه خود را با توزیع واکسن های جدید ادامه خواهیم داد و تزریق واکسن کویران برکت را آغاز خواهیم کرد.

کوهپایه زاده با توجه به جلسات چند روز گذشته برخی از اوضاع در کرونا در روزهای آینده اظهار داشت: با توجه به آماده سازی های انجام شده ، هیچ تغییر اقلیمی وجود ندارد ، ما متفاوت هستیم. گزارش ها در سطح ملی نیز به مراقبت های بهداشتی در بیشتر مراکز رای دهی اشاره داشت ، اما ممکن است ازدحام در مناطق شلوغ افزایش یابد. پیش بینی آن بسیار دشوار است و ما باید رفتار ویروس را مشاهده کنیم.

وی افزود: بیشتر نگرانی های ما در مورد ویروس جهش یافته هند است که در مناطق جنوبی کشور و حتی در پایتخت مشاهده می شود. تغییرات در آفریقای جنوبی در بین ما گسترش چندانی نداشته است. اگر قله پنجم وجود داشته باشد ، محتمل ترین قله نوع جهش یافته است که در آن ممکن است ایمنی جامعه یکسان نباشد یا واکسن کاملاً مثر نباشد. محققان گفتند افرادی که واکسینه شده اند به ویروس آلوده نخواهند شد اما جهش در ویروس می تواند خطرناک باشد. در حال حاضر ما تهدیدی در استان تهران نمی بینیم ، اما وضعیت در کل کشور به ویژه در استان های جنوبی متفاوت است و ما باید مراقب باشیم.

در همین حال ، رئیس دانشگاه پزشکی ایران با ابراز نگرانی از سفر تابستانی ، گفت: “با اتمام امتحانات دانشجویان ، شروع … برخی سفرها و مجاورت کنکورهای سراسری فعالیت اجتماعی را افزایش داده است خطر شیوع بیماری را دارد و ما بیشتر نگران هستیم. “ما در حال انتشار ویروس هستیم.

وی همچنین درباره برگزاری کنکور سراسری گفت: هماهنگی های لازم برای انجام کنکور و آماده سازی مراکز و مناطق برای آزمون همکاران ما از طریق سازمان سنجش انجام شده است تا بتوانیم از پروتکل خوب و دقیق جلوگیری کنیم. و ما می توانیم کنکور را به خوبی مدیریت کنیم. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا