علمی و پزشکی

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به مفقود شدن 2500 کیلوگرم البسه بیماران مجوزدار و تکذیب این موضوع، گفت: نزدیک به یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت می کنیم. پاسخی به ما نداده است، خانم زهره زرین کلاه بود که وزارت بهداشت پاسخ او را اعلام کرد، اما در مقابل اعضای کمیته بهداشت نتوانستند شماره لباس را بگویند.

وی گفت: من می گویم 2500 کیلو لباس خراب است، اگر اشتباه می کنم در دادگاه از من شکایت می کنند و من به طور مشخص می گویم که 2500 کیلو لباس مفقود یا پراکنده شده است. “از طریق Ebay. خانه یا خارج.” از طریق وزارت بهداشت، اگر از خانه eBay بیرون بیایند، من را پاسخگو می‌کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت باشد، مسئول هستند.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این لباس ها وجود ندارد، اعلام کنند 2500 کیلو کجاست و در چه انباری قرار دارد و ماندگاری آن چقدر است؟ اگر در پایان سال 1400 از من دعوت شود که بیایم و این لباس ها را تحویل بگیرم، تاریخ مصرف آنها گذشته یا در شرف انقضا است، برای بیمار هیچ فایده ای ندارد. تنها جایی که باید نگاه کرد خانه eBay است. حداقل باید به ما بگویند چند لباس و تاریخ انقضا را بگویند تا ما آماده شویم.

وی پاسخ وزارت بهداشت را تکذیب کرد و گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را برای رسیدگی تعیین کردند و از انبار ما بازدید کردند و من توضیح دادم. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیرعامل خانه eBay گفت: یونیسف 2500 کیلوگرم پوشاک به بیماران غیرمجاز اهدا کرد و از دادگاه خواست تا در این پرونده مداخله کند که تکذیب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا