اقتصادی

هپکو نماد ناکارآمدی در خصوصی‌سازی/زنگ پایان ریخت‌وپاش در شرکت‌های دارای حقوق معوق زده شود

ترند روز/ مرکز استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تامین یکسری ارکان از جمله عدالت، مراقبت و امنیت بر عهده دستگاه ها و ادارات است و به این ترتیب استانداری مرکزی را به عنوان پشتیبان عدالت، نظم و رفاه مردم استان برچیده می کنیم. ”

فرزاد مخلص الائمه روز شنبه ششم آذرماه در جلسه هیئت رئیسه حزب کارگری پرسمان اسلامی با انجمن کارگری و کارفرمایی استان مرکزی گفت: فقط مربوط به اراک نیست و همه استان ها را در بر می گیرد. در برخی از شهرهای استان با کمبود کارگر مواجه هستیم. در مرحله خصوصی سازی است و موضوع باید عمیقا بررسی شود.

وی افزود: صنایع استانی و صنایع عمده ای که به شاخصه صنایع استان تبدیل شده اند، هرکدام معیارهای خاص خود را دارند و باید به مشکلاتی که به وجود می آورند به صورت ویژه رسیدگی شود. مشکلات اقتصادی به موقع حل نمی شود، اینجا در کشور و استان ها، بنابراین مشکل انباشته می شود و بعداً دیگر نمی توان به صورت جمعی مشکل را حل کرد، بنابراین کشور در حوزه تحریم در داخل به این وضعیت می رسد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر خصوصی سازی در کشور به حدی فسادآور شده که بخش بزرگی از مدیریت کشور در این مرحله به مرحله ناامیدی و پشیمانی رسیده است، راه حل وجود دارد و این مشکلات همچنان قابل حل است. با یک مقاله در زمینه کارت می توانید میدان و زمین را از خصوصی سازی دور کنید
تجارت، فسادی که بر اقتصاد ملی حاکم شده است، می تواند از طریق تصمیمات نیمه خودسرانه در حوزه قانون و مقررات در داخل دولت مقابله شود.

مخلص الائمه به سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با دولت گفت: امیدواریم هشداری برای شرکت‌های با تاخیر پرداخت شود که در استانداری نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: در استان مرکزی هر کاری که بتوان انجام داد اگر وارد کشور شود واقعاً با زور و استفاده از ابزار و وسایل قانونی در کشور جفا می شود.ماده 23 قانون حمایت از کالای ایرانی و ما تعقیب قضایی را به تاخیر نمی اندازیم.» در مورد هپکو هم ما همین کار را کردیم. من بیش از 22 سال است که با هپکو در تماس هستم. هپکو آماده اقدام است و نیازمند اصلاحات مدیریتی و پاسخگویی و مقابله با رانت های فساد است. -جستجو کردن.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تاسیس شرکت های 4 یا 5 هزار نفری در اقتصاد ایران ممنوع است و این گونه شرکت ها تاسیس نمی شود. مشکلات بانک ها، جریمه ها و… به کمتر از 2000 نفر رسیده است.

مخلص الائمه گفت: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان راه حل اقتصادی و مدیریتی دارد و نیازی به راه حل امنیتی و سیاسی ندارد و شورای مدیریت و مدیریت مسئولیت تامین تعدادی از ارکان از جمله عدالت رفاه و نظم

وی افزود: تولید آند در منطقه کار برای رفع موانع در این راه از جمله مسائل زیست محیطی و احتمالی پشت صحنه در حال پیگیری است و در منطقه صنعتی توصیه می کنیم به دنبال بازار اقتصادی باشیم. به زودی دیپلماسی اقتصادی را در این زمینه فعال خواهیم کرد. استان مرکزی و تصویب سامانه ای که زمینه صادرات محصولات صنعتی استان را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا