علمی و پزشکی

هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

امروز نباید از شنیدن خبر ورود هواوی به خاک جدید تعجب کنیم. این شرکت همچنین قصد دارد از فرمول م effectiveثر مورد استفاده در صنایع مخابراتی و تلفن های هوشمند با سایر شرکت ها استفاده کند. روشی مبتنی بر نوآوری مداوم و تحقیق و توسعه پرهزینه. اینترنت اشیا ، واقعیت افزوده و Artigence Intelligence مناطقی با فناوری پیشرفته هستند که Huawei در چند سال گذشته وارد آنها شده است.

موتور الکتریکی ، موتور آینده

بزرگترین تغییر در صنعت خودرو در سالهای اخیر محبوبیت خودروهای برقی بوده است. این نوع خودرو سالهاست که توانایی رقابت با اتومبیل های بنزینی را ندارد و از قدرت محدود ، سرعت و کم برای استفاده از آنها برخوردار است.

باتری مورد استفاده در موتورهای الکتریکی اتومبیل

اما در دهه گذشته ، به دلیل معرفی پدیده ای به اصطلاح “تسلا” در صنعت خودرو ، با خودروهای الکتریکی پیشرفته ای روبرو است که از راندمان بالایی در هر ساعت برخوردار هستند و هنوز هم خوب هستند. حتی برای اتومبیل های بنزینی. مسلماً این ماشین های الکتریکی برای آینده هستند و در واقع ماشین هایی با سوخت دیگر هستند.

در چنین حالتی ، هواوی اولین موتور الکتریکی را با نام DriveOne معرفی کرده است که طبق شواهد ، بهترین عملکرد شخصی را دارد. این موتور از 7 قسمت مختلف شامل “میکروکنترلر” (MCU) ، موتور ، کاهنده جریان ، مبدل برق DC ، شارژر ، واحد توزیع نیرو و مدیریت باتری تشکیل شده است. این اولین موتور Hyper-Converged در صنعت خودرو است.

این سیستم برای سهولت کار در سه زمینه طراحی شده است ، ساخت آسان ، ساختار ساده و انعطاف پذیر. این موتور 220 میلیمتری به فضای کمتری در محور Z نیاز دارد و علاوه بر این به شعاع حدود 5 متر ، 3 اتصال دهنده برق و 2 لوله کمتر از رقبای خود احتیاج دارد که هزینه تولید توسط از سطح تولید بالا

این موتور در کنار سایر محصولات هواوی قرار دارد که امکان رانندگی خودکار و جاده های هوشمند را فراهم می کند.

اتومبیلی که از رویا به واقعیت به تنهایی سفر می کند

قبل از راه اندازی موتور الکترونیکی DriveOne ، هواوی از یک پیشرانه هوشمند به نام AutoSar رونمایی کرد. این سیستم با استفاده از اینترنت اشیا the اتومبیل را به بیشتر اشیا around اطراف خود متصل می کند تا داده های محلی را بدست آورد. این داده ها ممکن است شامل ترافیک دقیق از منطقه ، شرایط آب و هوایی و اطلاعات شخصی و رویدادها در هر منطقه باشد.

این اطلاعات به سیستم حمل و نقل اجازه می دهد تا بهترین مسیر را برای راننده انتخاب کند. با به دست آوردن اطلاعات دقیق و دقیق ، سیستم ناوبری می تواند گزینه های بهتری را برای کاربران فراهم کند که نتایج بهتری نسبت به سیستم ناوبری فعلی که فقط به داده های ترافیکی متکی است ، خواهد داشت.

این نتایج از طریق ترکیبات قدرتمند هواوی و الگوریتم های پیچیده و پیشرفته آن محاسبه و بدست آمده اند. ویژگی مهم دیگر که به کمک این فناوری ها به دست آمده امکان وجود اتومبیل اتوماتیک بدون راننده در خودرو است که انتظار می رود از خودروی انسانی ایمن تر باشد. به این ترتیب ، وسیله نقلیه با دقت خطوط ، وسایل نقلیه و سایر موانع را بازرسی می کند و در صورت لزوم پاسخ می دهد.

آنچه مسلم است این است که اتومبیل های الکتریکی و وسایل نقلیه الکتریکی آینده خواهند بود. اگرچه مدل های زیادی از این خودروها در کشور ما وجود دارد ، اما باید منتظر تعداد بیشتری از آنها در آینده نزدیک باشیم.

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا