علمی و پزشکی

هشتمین انتخابات نظام پزشکی در کشور آغاز شد+ عکس

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی صبح روز شانزدهم ژوئیه در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ترند روز ، هشتمین دوره انتخابات انجمن سیستم های پزشکی دقایقی پیش در سراسر کشور آغاز شد و حدود 6000 نفر در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، علوم آزمایشگاهی ، مجوزها و گروه های برتر و مامایی در سراسر کشور رقابت می کنند.

در انتخابات امسال ، به دلیل شرایط تعیین شده توسط کرونا ، استفاده از تمبر و اثر انگشت از روند انتخابات حذف شد ، اما رأی گیری با هزینه کاغذ برگزار می شود.

به گفته مقامات قبلی ، انتخابات در شهرهای دارای هیئت های حاکم 17 نفره حداقل 12 ساعت طول می کشد. همچنین می توان با نظر هیئت بازرسی شهرستان حداقل تا 2 ساعت افزایش داد.

همچنین انتخابات در شهرها با 11 عضو هیئت مدیره حداقل 8 ساعت ادامه دارد و از نظر هیئت نظارت بر شهر می تواند به حداقل 4 ساعت نیز افزایش یابد.

به گفته مقامات انتخابات ، 222 مرکز اخذ رأی در سراسر کشور وجود دارد که 14 مورد به انتخابات میان دوره موکول می شود.

در استان تهران 13 شهر واجد شرایط انتخاب نظام پزشکی وجود دارد (شهر تهران دارای 12 شهر مرتبط است). یک شعبه سیستم پزشکی در تهران و یک شعبه سیستم پزشکی در 12 شهر دیگر وجود دارد.

به گفته جلیل کوهپایه زاده ، رئیس کمیسیون انتخابات استان تهران ، تهران دارای 16 شهر است که در سه شهر آنها سیستم پزشکی وجود ندارد. از 13 شهر که دارای شاخه های سیستم پزشکی هستند. 3 شهر در این انتخابات به حد نصاب نرسیدند و به انتخابات میان دوره ای می روند. این 3 روستا پیشوا ، رباط کریم و پاکدشت است. بنابراین ، انتخابات امروز با هم در تهران و 9 شهر برگزار می شود.

همچنین ، انتخابات فقط در یک مکان یا یک بخش در هر شهر برگزار می شود و محلی که انتخابات در تهران برگزار می شود دانشگاه علوم ایران است.

در تهران روند انتخابات آغاز شده و در شهرهای کمتر از 500000 نفر جمعیت تا ساعت 4 بعدازظهر ادامه خواهد داشت. البته تمدید ساعت رأی گیری تا پایان 4 ساعت امکان پذیر است. ساعات رأی دهی در شهرهایی با جمعیت بیش از 500000 نفر تا ساعت 8 شب ادامه دارد و تا 2 ساعت بعد قابل تمدید است.

به گفته کوهپایه زاده ، حدود 190 نامزد در تهران رقابت می کنند و البته این تعداد در شهرهای دیگر کمتر است. همچنین حدود 98000 رأی دهنده واجد شرایط در تهران هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا