اقتصادی

انتخابات اتحادیه مشاوران املاک به دور دوم کشیده شد

به دلیل به حد نصاب نرسیدن انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

به گزارش ترند روز، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران از ساعت 9 صبح امروز آغاز و قرار بود ساعت 15 به پایان برسد که با توجه به تعداد شركت كنندگان. به حد نصاب رسید، اما در نهایت چون تعداد رای دهندگان 300 نفر کمتر از حد نصاب بود، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

حدود 11 هزار مشاور املاک دارای جواز کسب در تهران مشغول به کار هستند و پیش بینی می شود حدود 3700 رای دهنده در انتخابات امروز رای دهند. اما تعداد رای دهندگان به حدود 3400 نفر رسید که 300 نفر کمتر از حد نصاب رای دهندگان است، بنابراین انتخابات به دور دوم کشیده شد.

بر اساس قانون، انتخابات دور دوم باید 20 روز طول بکشد، اما گفته می شود این زمان ممکن است بسته به عجله کار بیشتر باشد. انتخابات اتحادیه املاک ممکن است در سه تا چهار ماه آینده برگزار شود.

انتخابات اتحادیه مشاوران املاک به دور دوم کشیده شد

انتخابات هیئت مشاوران املاک هر چهار سال یکبار برگزار می شود و در آبان ماه 1395 انتخابات مشاوران دوره قبل در مورد املاک برگزار شد و مصطفی قلی خسروی به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد. سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتخابات به تعویق افتاد و امروز در هفتم شهریور 1401 برگزار شد.

بنابراین گزارش حاضر مصطفی قلی خسروی – رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران است که به دلیل محدودیت سنی نتوانست در این دوره از انتخابات شرکت کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا