علمی و پزشکی

نیم میلیون نفر در آلمان از عوارض بلندمدت کووید ۱۹ رنج می‌برند

به گزارش شفاف ، یک سال و نیم از شیوع بیماری کرونا می گذرد. تاکنون بیشترین تمرکز روی تعداد مرگهای ناشی از بیماری Covid’s 19 و اندازه کلینیک های سرپایی مرتبط با این بیماران بوده است.

در آلمان ، جایی که این تعداد برای چندین هفته در حال کاهش است ، زمان بررسی وضعیت بهبودی کوید 19 است. افرادی که ماهها درمان شده اند هنوز از اثرات این بیماری رنج می برند و برنامه های روزمره آنها مختل می شود.

وزیر آموزش و تحقیقات آلمان روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که تخمین زده می شود از هر 10 نفری که از Covid 19 بهبود می یابند ، یک نفر دچار عوارض مزمن خواهد شد.

آنیا کارلیچک گفت: “برای آلمان ، این بدان معناست که حدود 350،000 نفر درگیر هستند ، و من فکر می کنم این یک فرد دارای پروفایل بسیار بالا است.”

استفان شرایبر ، مدیر مرکز زیست شناسی مولکولی بالینی در کلینیک دانشگاه ایالتی دانشگاه اشلسویگ-هولشتاین ، که در یک کنفرانس مطبوعاتی با وزیر آموزش و تحقیقات ملی صحبت کرد ، گفت که فکر می کند این اعداد حتی ممکن است بیشتر باشد.

شرایبر گفت: “اولین اطلاعاتی که از یک مطالعه طولانی مدت به دست آوردیم نشان داد که درصد افرادی که بین شش تا 10 ماه پس از بهبودی دچار حمله قلبی شدید می شوند ، دو رقم است.”

به گفته این متخصص ، تأثیرات شریان کرونا ویروس بر روی این افراد به حدی شدید است که یا آنها به هیچ وجه قادر به کار نیستند یا اگر کار می کنند ، نمی توانند به طور موثر کار کنند و کیفیت زندگی آنها کاملا تغییر می کند. شرایبر میانگین 500000 را تعیین کرد.

اما چرا برخی از افراد از عوارض مزمن با تاج و دیگران رنج می برند؟

برای پاسخ به این س ،ال ، وزارت آموزش و تحقیقات آلمان 5 میلیون یورو به م institutionsسسات تحقیقاتی کمک کرده است. به گفته وزیر تحقیقات ، این اولین قدم است زیرا اثرات طولانی مدت Covid 19 بر سلامت عمومی یک چالش اساسی برای دولت آلمان است.

استفان شرایبر همچنین تأکید کرد که سرمایه گذاری در بررسی این موضوع بسیار مهم است زیرا تعداد مبتلایان به بیماری مزمن قلب در آلمان از تعداد مبتلایان به بیماری مشترک بیشتر است و باید علت آن در اسرع وقت توضیح داده شود. .

سردرد ، خستگی ، مشکل در تمرکز و حدود 50 بیماری دیگر از درمان Covid 19 شناسایی شده است. محققان در حال بررسی این هستند که چرا بیماران ماهها پس از یک عفونت ویروسی از مشکلات جدیدی رنج می برند ، که بیشتر آنها ارتباطی با بیماری نداشتند و در طول بیماری وجود نداشتند .

وزارت آموزش و تحقیقات آلمان 50 مشکل را “بسیار خاص و گاه به گاه” توصیف کرده و از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

به گزارش دویچه وله ، استفان شرایبر همچنین گفت که اینها دیگر عوارض طولانی مدت Covid نیستند ، بلکه فقط بیماری های جدید هستند. علاوه بر این ، این عوارض به شدت بیماری کووید مربوط نیستند ، یعنی هر چقدر بیماری شدید یا خفیف باشد ، این عوارض در برخی افراد رخ می دهد.

به گفته محققان ، هیچ درمان یا درمانی خاص برای این عوارض وجود ندارد و در بیشتر موارد بیماران حتی نمی دانند پزشک چه چیزی را مشاهده خواهد کرد.

کشورهای دیگر با تجربه مشابه در این زمینه انگلستان هستند و اکنون کارشناسان و محققان در آلمان آماده هستند تا در یک سری پروژه های مطالعاتی به این س answerال پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا