اقتصادی

نبود زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد اروند جهت استقرار گمرک

ترند روز/ خوزستان مدیرکل گمرک ایران گفت: در منطقه آزاد اروند 4 گیت بازرسی شد که اطراف آن قفل نیست و جمعیت در تردد هستند و کنترل و کنترلی وجود ندارد. اینجا یک منطقه باز نیست.

علیرضا مقدسی در پایان نشست فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند با وزیر اقتصاد که امروز (8 تیرماه) در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت های آن آماده است و مسکونی نیست و دارای ملزومات است. زیرساخت های عمرانی

به گزارش ترند روز، وی افزود: اکنون چهار دروازه در منطقه باز اروند بازرسی شده است که بسته نیست و جمعیت در حال تردد هستند و کنترل و کنترلی وجود ندارد. اینجا یک منطقه باز نیست.

رئیس گمرک ایران گفت: فضای باز جهان یا به صورت جزیره ای محصور طبیعی است یا با دیوار محصور شده است. اگر دیوارهای بسته شده اینجا به نظر می رسد که در اثر سیل ویران شده اند. اما گمرک با هم کار کردند و دم دروازه نشستند.

مقدسی گفت: منطقه آزاد برای موفقیت در ساخت آنها و رعایت ضوابط و مقررات باید این مناطق و زیرساخت ها و امکانات لازم از جمله پل های سنگین خودرو و خودرو که تجارت و کالا را از هم جدا می کند را محصور کند. یک ماشین از همه.” لازم است. همچنین فیبر نوری را در زیرساخت سیستم در نظر بگیرید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا