برترین های ترند روز

معرفی بهترین افزونه ها برای افزایش سرعت سایت وردپرس

بهترین افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت چیست؟

آیا می دانید سرعت سایت چه نقشی در سئو دارد؟ استفاده از افزونه سرعت سایت در وردپرس می تواند تاثیر بسزایی در بهبود سرعت سایت شما و به طور کلی هسته حیاتی وب شما داشته باشد. تاخیر کاربر در هنگام بارگذاری وب سایت باعث افزایش نرخ پرش و کاهش چشمگیر ترافیک سایت می شود. در این مقاله از جت سئو به معرفی بهترین افزونه برای افزایش سرعت وب سایت می پردازیم تا بتوانید رتبه وب سایت خود را ارتقا دهید و فروش محصولات/خدمات خود را افزایش دهید.

در سایت های وردپرسی یکی از راه های افزایش سرعت سایت استفاده از افزونه است. افزونه های افزایش سرعت وردپرس زیادی برای این منظور ساخته شده اند که برخی از آنها بهتر عمل می کنند. یکی از معیارهای تشخیص یک افزونه خوب نصب زیاد است که در توضیحات هر افزونه به آن اشاره شده است. ما به تعدادی از پرکاربردترین و مفیدترین افزونه ها برای افزایش سرعت سایت وردپرس شما نگاه خواهیم کرد.

افزونه سرعت سایت WP Rocket

بهترین سازگاری با وردپرس این افزونه را به بهترین و محبوب ترین افزونه برای سرعت بخشیدن به وب سایت تبدیل کرده است. یکی از دلایلی که ما افزونه WP Rocket را توصیه می کنیم رابط کاربری ساده و نصب سریع آن است. این افزونه است که می تواند وب سایت ها را به سرعت بارگذاری کند و مبتدیان به راحتی می توانند با آن بنشینند و با آن کار کنند. WP Rocket طوری طراحی شده است که هم حرفه ای ها و هم مبتدیان احساس راحتی کنند. سایر ویژگی های WP Rocket عبارتند از:

راه اندازی کاملا ساده برای همه کاربران

سازگاری کامل با افزونه ووکامرس

و بهینه سازی پایگاه داده

سازگار با برخی از چند زبانه ترین افزونه های موجود در بازار

فشرده سازی قوی کدهای css، html و جاوا اسکریپت

سازگاری با CloudFlare برای سرعت بیشتر سایت

پلاگین Pagespeed Ninja

PageSpeed ​​Ninja یک افزونه سرعت بارگذاری سایت وردپرس است. می توانید سایت خود را در دسکتاپ و موبایل سریعتر بارگذاری کنید و مشکلات Google PageSpeed ​​Insights را تنها با یک کلیک برطرف کنید. ویژگی های کلیدی این افزونه عبارتند از:

مسیر خروجی مورد نظر را افزایش دهید.

فشرده سازی فایل Gzip را به راحتی فعال کنید.

تمام تصاویر را برای بهینه سازی اندازه فشرده کنید.

امکان بارگذاری تنبل تصاویر (لود تنبل)

فایل های HTML، جاوا اسکریپت و CSS خود را ساده کنید.

جاوا اسکریپت و CSS را با هم ترکیب کنید.

بارگذاری جاوا اسکریپت و CSS را به تعویق بیندازید.

بهینه سازی ترتیب سبک/اسکریپت و…

افزونه Litespeed Cache برای افزایش سرعت سایت وردپرس

LiteSpeed ​​Cache for WordPress (LSCWP) یک پلاگین شتاب دهنده وب سایت همه در یک با ویژگی های کش و بهینه سازی در سطح سرور خود است. LiteSpeed ​​Cache از WordPress Multisite پشتیبانی می کند و با محبوب ترین افزونه ها مانند WooCommerce، bbPress، Yoast SEO و غیره سازگار است. کش لایت اسپید با وردپرس کلاسیک پرس نیز سازگار است. ویژگی های مهم افزونه عبارتند از:

بارگذاری کند تصویر (بارگذاری تنبل)

تصحیح تصویر یکپارچه با دو روش اتلاف و بدون اتلاف

پاک کننده و بهینه ساز پایگاه داده

سازگار با Cloudflare CDN

رابط کاربری جذاب و شهودی

می تواند به طور انبوه کدهای CSS، HTML و Javascript را فشرده کند و…

اگر می خواهید سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهید، افزونه ها را در هر صفحه غیرفعال کنید

با نصب هر افزونه مجموعه ای از فایل های css و javascript بر روی سرور ایجاد می شود. همانطور که می دانید این کدها نقش بسیار مهمی در کاهش حجم وب سایت دارند. می توانید از افزونه Disable Plugins Per Page برای غیرفعال کردن و جایگزین کردن کدهای استفاده نشده استفاده کنید. به این ترتیب کد جاوا اسکریپت (که معمولاً با اسلایدرها و فرم های صفحه همراه است) در صفحاتی که دارای اسلایدر یا فرم هستند استفاده می شود و در صفحات دیگر غیرفعال می شود. این کار سرعت وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت
افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت

افزونه W3 Total Cache

W3 Total Cache یکی از افزونه های سرعت وب سایت وردپرس است. این افزونه فراتر از یک پلاگین کش ساده است و دارای ویژگی های بسیاری است. از طیف گسترده ای از گزینه ها و روش های ذخیره سازی پشتیبانی می کند. پشتیبانی پیشرفته از CloudFlare و سایر سرویس های CDN از دیگر ویژگی های این افزونه است. اما از آنجایی که این افزونه امکانات زیادی دارد، راه اندازی آن کمی سخت است و اگر نحوه استفاده از آن را ندانید ممکن است به مشکل بر بخورید. به همین دلیل این افزونه را به کاربران حرفه ای پیشنهاد می کنیم. ویژگی های مهم این افزونه:

پشتیبانی از CDN

ذخیره مرورگر

پایگاه داده را ذخیره کنید

ذخیره سازی اشیاء (ذخیره اطلاعات کاربر در صفحات وب).

کاهش و…

افزونه Wp Super Cache

WP Super Cache یکی از پرکاربردترین افزونه های رایگان شتاب دهنده سایت وردپرس است. نصب آن بسیار ساده است اما پیکربندی آن برای کاربران عادی مناسب نیست و باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. ویژگی های مهم این افزونه عبارتند از:

پشتیبانی از انواع مختلف کش (Mod_Rewrite، PHP و Legacy)

فایل های html ایستا تولید می کند.

پیش بارگیری کش

پشتیبانی CDN

افزونه Cache Enable برای افزایش سرعت سایت

Cache Enabler یک ابزار عالی برای افزایش سرعت وردپرس از تیم KeyCDN است. این دستگاه ذخیره سازی بسیار سبک است و شما می توانید در عرض چند دقیقه آماده و کار کنید. اگر نیاز به افزودن یک سرویس شبکه تحویل محتوا دارید، می توانید از افزونه خواهر این افزونه به نام CDN Enabler استفاده کنید. ویژگی های اصلی این افزونه عبارتند از:

راه اندازی آسان

کش را با یک کلیک پاک کنید

تغییر رفتار حافظه پنهان (به عنوان مثال حذف پست های جدید)

عملکرد کاهش یافته است

شناسه پست را از کش حذف کنید

تنظیم زمان انقضا

برنامه رایگان است

افزونه Autoptimize

افزونه Autoptimize یک افزونه سرعت سایت در مخزن وردپرس با بیش از یک میلیون نصب فعال و برای وردپرس نسخه 4.9 و بالاتر مناسب است. این افزونه یکی از بهترین و جذاب ترین گزینه هایی است که می توانید به آن اعتماد کنید. ویژگی های مهم این افزونه عبارتند از:

امکان فشرده سازی حرفه ای کدهای css، html و جاوا اسکریپت

ذخیره صفحات سایت

برای تهیه هر یک از افزونه ها میتوانید به سایت فروشگاهی ژاکت مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا