اقتصادی

قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی؛ فرصتی برای تولیدکنندگان

ترند روز / کردستان معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان گفت: “وی از تولیدکنندگان استانی و فعالان اقتصادی خواسته است تا از” قوانین برای تسهیل تسویه بدهی بدهکار بانکی “در پایان سال با تنظیم بدهی بانک.

خالد جعفری در صد و چهاردهمین جلسه گروه کار در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اعلام کرد: قانون تسهیل بازپرداخت وام به طلبکاران به دلیل مشکلات ناشی از گسترش تاج ، بانک برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گسترش یافت.

وی افزود: بر اساس این قانون کلیه فعالان اقتصادی و بستانکاران در معرض سرقت از بانک قرار دارند و می توانند بدهی های خود را تسویه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کل کشور ، تمدید این قانون را زمان مناسبی برای بستانکاران شبکه بانکی دانست و از بانک استان خواست مردم را از این امر مطلع سازد. این قانون برای ارسال پیام کوتاه است.

جعفری با اشاره به اینکه هفت بانک استان وظیفه پرداخت زیرساخت های بند 18 قانون بودجه را بر عهده دارند ، از دو بانکی که به این صنعت پول پرداخت نکردند خواست که تلاش بیشتری کنند. برای برداشت سهم استان.

شایان ذکر است که در این جلسه 4 موضوع تولید مورد بررسی قرار گرفت و با حمایت بانک و نهاد نظارتی مربوطه ، راه حلهای احتمالی برای رسیدگی به آنها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا