برترین های ترند روزعمومی

فواید لیزر موهای زائد + مزایای لیزر موی زائد صورت

اگر از اپیلاسیون، تیغ، ژیلت، قیچی مو و دستگاه اپیلاسیون خسته شده اید و موهای زیر پوستی و جوش های زیادی روی پوست خود دارید و به دنبال روشی مناسب و دائمی هستید در این مقاله با ما همراه باشید. .

مزایای لیزر موهای زائد

هر روز افراد بیشتری تصمیم به لیزر موهای زائد بدن خود می‌گیرند، زیرا همانطور که دیدیم، روش‌های حذف موهای زائد اغلب بی‌اثر، زمان‌بر و پرهزینه هستند. لیزر بدن در تمام نقاط بدن قابل استفاده است. دست ها، پاها، صورت، زیر بغل، بیکینی، معده، کمر و… در اینجا ده مزیت اصلی و مهم لیزر را برمی شمریم تا بتوانید آن را با روش های دیگر مقایسه کنید و در صورت نیاز روش مناسبی را برای رفع موهای زائد بدن انتخاب کنید. انجام دادن.

لیزر درمانی به دلیل سرعت بالا، اثربخشی طولانی مدت و عوارض کم به روشی محبوب برای رفع موهای زائد تبدیل شده است، به طوری که می توان گفت با لیزر موهای زائد صورت عوارض کم و موقتی را شاهد هستیم.

صرفه جویی در زمان

روش لیزر درمانی بسیار سریع و قابل اعتماد است و به همین دلیل است که اکثر افراد لیزر درمانی را ترجیح می دهند.

روش لیزر درمانی بسیار سریع و قابل اعتماد برای صرف زمان زیادی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است.

صرفه جویی در هزینه

هزینه لیزر موهای زائد ابتدا افراد را به دلیل هزینه های هنگفت نسبت به انجام آن مردد می کند.

تعداد جلسات تاثیر زیادی در تعیین هزینه ها دارد و هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه درمان نیز بیشتر می شود.

اما از آنجایی که نتایج لیزر طولانی مدت است و رشد موهای ناخواسته را برای مدت طولانی کاهش می دهد، هزینه آن موجه است و به عنوان مثال هزینه کمتری برای اصلاح، اصلاح، کرم های موبر، واکس و سایر لوازم جانبی صرف خواهید کرد.

در لیزر هیچ اشاره ای به موهای زیر پوستی نشده است

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که با از بین بردن فولیکول های مو، امکان ایجاد موهای زیر پوستی از بین می رود. حتی اگر یک موی جدید دوباره رشد کند، مستقیماً از پوست بیرون می‌آید و دیگر در زیر پوست پیچ نمی‌خورد که باعث صاف و شفاف شدن پوست می‌شود.

لیزر موهای زائد بدون درد است

انجام لیزر هم دردناک است و هم بدون درد و مثلا درد به این صورت است که یک نوار پلاستیکی روی پوست شما زده شود یا شبیه احساس خراش ملایم روی پوست یا بند است.

از آنجایی که آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است، می توان گفت که درد ناشی از لیزر مو در افراد مختلف نیز متفاوت است.

البته شدت درد در برخی از نقاط بدن که حساسیت بیشتری دارند بیشتر است و اکثر کسانی که لیزر کرده اند بر این باورند که درد وکس بسیار بیشتر از درد لیزر است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد را می توان بهترین روش در از بین بردن موهای زائد روییده در نقاط مختلف بدن دانست، انجام لیزر موهای زائد در کنار عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک یکی از رایج ترین روش ها برای بهبود ظاهر افراد است. و از این نظر در بین افراد مختلف بخصوص خانم ها طرفداران زیادی دارد. برای لیزر موهای زائد ابتدا بر اساس نوع و رنگ پوست فرد، دستگاه لیزر مناسبی به منظور از بین بردن موهای زائد در نظر گرفته می شود. انتخاب نوع دستگاه لیزر بسیار مهم است زیرا لیزر موهای زائد برای افراد مختلف با انواع پوست مورد نیاز است. وسیله ای ویژه برای رسیدن به نتیجه دلخواه است.

در ابتدای فرآیند لیزر موهای زائد، پزشک متخصص ناحیه ای از بدن فرد را که قرار است لیزر شود، با بی حسی موضعی تحت بی حسی موضعی قرار می دهد، سپس دستگاه لیزر موهایی را که از روی پوست روییده است با لیزر درخشان شناسایی می کند. اشعه می شود و سپس رنگدانه ها و فولیکول های مو را می سوزاند و از بین می برد. با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد، در صورتی که فرد قصد برداشتن موهای چند ناحیه مختلف بدن را داشته باشد، پزشک این عمل را بارها در چندین جلسه درمانی تکرار می کند تا موهای روییده به طور کامل از بین بروند. دارای بدن و اندام های خاص خود است، فرآیند لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر اهواز و در نواحی دیگر نیز انجام می شود و آنها را از بین می برد.

چرا لیزر موهای زائد بدن بهتر از سایر روش های اصلاح است؟

با توجه به مقاله منتشر شده در سایت لیزرالکلینیک: برای پاسخ به این سوال بهتر است با مضرات سایر روش های رفع موهای زائد بدن بیشتر آشنا شوید.

وکس

 اپیلاسیون علاوه بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. تحریک پوست، حساسیت به مواد موم، عدم دسترسی آسان به تمام نقاط بدن، کشیدگی پوست بدن و صورت و … از معایب استفاده از موم است.

ژیلت

از معایب استفاده از ژیلت می توان به خارش، سوزش، رشد موهای زیر پوستی، بریدگی، فولیکولیت و … اشاره کرد.

کرم های موبر

کرم های موبر نتایج کوتاه مدت دارند، به طوری که در عرض یک هفته موهای بدن شروع به رشد می کنند، رایحه این کرم ها می تواند باعث حساسیت پوستی شود، مواد شیمیایی به کار رفته در ساخت این کرم های موبر می تواند باعث ایجاد حساسیت شود.

الکترولیز

التهاب پوست، تاول، تورم، تحریک پوست، قرمزی، تغییر رنگدانه های پوست و… از عوارض الکترولیز است.

دکمه بازگشت به بالا