برترین های ترند روزعمومی

فروش یا دریافت وام بر روی طلا؟

مزایای وام روی طلا چیست؟

  • آسان‌ ترین روش دریافت وام

این وام در واقع جزو یکی از ساده‌ترین و سودمندترین وام‌ها به شمار می‌رود. دریافت وام از این طریق، راحت است زیرا همه ما مقداری طلا در خانه داریم که می‌توانیم بابت آن، وام بدون وثیقه و فوری، دریافت کنیم.

دریافت این وام، پیچیدگی سایر وام‌های دیگر را ندارد و در این روش می‌توانید به آسانی در مدت زمان کمی بدون ضامن مبلغ توافق شده از طرف موسسه را بعنوان وام دریافت کنید.

  • دریافت وام معادل ارزش کل طلا

موسسه‌هایی وجود دارند که گاهی معادل ارزش کل طلا، به شما وام می‌دهند و شما می‌توانید، بر اساس توانایی مالی خود، اقساط این وام را پرداخت کنید. ارزش طلای شما بر اساس مقدار طلای خام و ذوب شده، محاسبه می‌شود.

عموماً افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، از این کار، قصد تبدیل این سرمایه به سود و پول نقد را دارند. در هر حال، وقتی در هر بازاری سرمایه‌ گذاری می‌کنید، هدف شما این است که روزی پول خود را برداشته و از سود آن، استفاده کنید.

با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز، فروش آن‌ها در این شرایط، کار هوشمندانه‌ای نیست و ممکن است زیان مالی هنگفتی به دنبال داشته باشد، یا حتی ممکن است در آینده پشیمان شوید که چرا طلاهای خود را فروختید، در حالی قیمت آن، افزایش چشمگیری داشته است. وام روی طلا، به شما این امکان را می‌دهد که مشکلات مالی خود را بدون فروش طلا، حل کنید. جهت دریافت وام طلا میتوانید به موسسه وام پایتخت مراجعه کنید.

مهمترین مزیت دریافت وام روی طلا چیست؟

وام طلا مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان دریافت فوری وام، عدم نیاز به ضامن، دریافت وام معادل ارزش کل طلا و جلوگیری از ضرر مالی اشاره کرد. اما در میان این موارد، مهمترین مزیت آن عدم نیاز به ضامن است.

اگر تا به حال از بانک وام دریافت کرده باشید، احتمالا با پروسه سخت پیدا کردن ضامن مواجه شده‌اید. اما وام طلا شما را درگیر مراحل پیچیده و فرایندهای زمان‌بر اداری نمی‌کند. بلکه به راحتی و در سریع‌ترین زمان می‌توانید وام طلا فوری دریافت کنید. البته این تنها وامی نیست که می‌توان بدون ضامن دریافت کرد، ما در وام آفر پیشنهادهای مختلفی را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

وام تا ارزش 100% طلای شما

معمولا بانک‌ها برای وام از طلا محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند و شما نمی‌توانید معادل همه طلاهای خود وام دریافت کنید. به‌عنوان مثال سقف وام طلا 1402 در بانک رسالت 20 الی 30 میلیون است. سایر بانک‌ها نیز همین وضعیت را دارند. اما در این میان، برخی از موسسات گاهی معادل 100 درصد ارزش کل طلا وام می‌دهند. یکی از این موسسات وام آفر می‌باشد بنابراین می‌توانید با توجه به وضعیت مالی خود، به سراغ دریافت این وام‌ از شرکت خصوصی وام آفر بروید. دقت داشته باشید که پیش از دریافت وام روی طلا از سایر موسسات، حتما بررسی‌های لازم را انجام دهید.

آیا دریافت وام روی طلا به‌ صرفه است؟

از گذشته‌های دور تا الان، یکی از راه‌های مطمئن برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول، خرید طلا و نگهداری از آن بود. در گذشته افراد با سپردن طلای خود به عنوان ضمانت، وجهی را دریافت می‌کردند و پس از پرداخت کامل، طلای خود را پس می‌گرفتند. در حال حاضر نیز اینکار توسط بانک‌ها و موسسات انجام می‌شود.یکی از مزیت‌های اصلی دریافت وام روی طلا، حفظ سرمایه است. یعنی لازم نیست سرمایه خود را به فروش برسانید.

درصورت فروش طلا، خرید دوباره آن کار بسیار سختی است؛ به ویژه در عصر کنونی که قیمت آن روز به روز افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر حفظ سرمایه، احتمال دارد ارزش طلای شما تا زمان بازپرداخت اقساط بیشتر شود. یعنی نه تنها با دریافت وام روی طلا هیچ ضرری نمی‌کنید، بلکه با افزایش ارزش طلا، سرمایه شما نیز بیشتر می‌شود. بنابراین وام طلا یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها شرایط وام طلا چیست؟

انواع مختلف وام‌ها در موارد مختلفی مانند میزان سود، مدارک مورد نیاز، تعداد اقساط و… با یکدیگر تفاوت دارند. در هر وامی شما یک ضامن نیاز دارید. گاهی اوقات ضامن شما سپرده و سرمایه شماست، گاهی اوقات هم یک شخص ممکن است ضامن شما شود. این در صورتی است که در وام طلا ضامن شما طلای شما است و یک  به شمار می‌رود. طلایی که ممکن است در صندوق و کشوهای خانه باشد و مدت زیادی هم از آن استفاده نشود. اما شرکت طلای جم این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون فروش طلا، وجه نقد خود را دریافت نمایید.

دریافت وام فوری شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. شما می‌توانید معادل طلایی که به ضمانت می‌گذارید وام و تسهیالت مالی دریافت کنید. این پرداخت هیچگونه ضامن، چک یا سفته‌ای نیاز ندارد. در ادامه به توضیح شرایط این وام ساده و بدون ضامن می‌پردازیم.

وام به طلا برای چه کسانی مناسب است؟

  • آنهایی که ضامن کارمند ندارند.
  • کسانی که فرصت یا حوصله بروکراسی بانکی و ادارای را ندارند.
  • افرادی که طلا دارند، اما مایل به فروش آنها نیستند.
  • کسانی که برای مدت کوتاهی به وجه نقد نیاز دارند.
  • آنهایی که چک کارمندی ندارند.
  • آن دسته از افرادی که فرصت زیادی برای تامین وجه نقد مورد نیاز خود ندارند.
  • آنهایی که شرایط خاص برای دریافت وام بانکی را ندارند.
  • و….

شرایط وام با طلا دریافت یک روزه چیست؟

در شرکت طلای جم وام به طلا ساده‌ترین مراحل را دارد. برای دریافت این وام یک روزه کافی است که:

  • طلای خود را به عنوان ضمانت نزد شرکت قرار دهید
  • سپس براساس میزان طلای خود وجه نقد به عنوان وام دریافت کنید.

بازگردان وام با طلا دریافت یک روزه چگونه است؟

بازگردان این وام‌ها با شرایطی عالی، و برحسب انتخاب شما از یک تا 20 ماه قابل تغییر هستند. شما می‌توانید با پرداخت هر قسط به همان میزان از طلای خود را از طلای جم دریافت کنید. برای مثال زمانی که یک سوم از مبلغ کلی وام را پرداخت کردید امکان برداشت یک سوم از سپرده طلای خود را خواهید داشت.

چگونه وام طلا دریافت کنیم؟

در بانک‌ها و یا سایر موسسات ممکن است شرایط وام طلا سخت و دشوار باشند. اما در وام طلا شرکت طلای جم، شما با ساده‌ترین راه و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید وام خود را دریافت نمایید. پس در واقع هیچ شرایط خاصی وجود ندارد. همانطور که در بالا ذکر کردیم، کافی است طلای مورد نیاز را داشته باشید. پس اگر مایل به دریافت  هستید:

  1. طلای خود را که قصد دارید به عنوان وثیقه طلا، نزد شرکت طلای جم بسپارید را آماده کنید.
  2. با شرکت طلای جم، از طریق شماره و یا چت آنلاین داخل سایت ارتباط برقرار کنید.
  3. پس از ارزش‌گذاری طلای خود، در کمترین زمان وام خود را دریافت نمایید.

فروش طلا یا وام طلا – چرا وام طلا گزینه مناسبی است؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در این شرایط کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد. اما بسیاری از افراد به ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند. وام به طلا این امکان را برای آن دسته از عزیزانی که در عین داشتن طلا، نیاز به پول دارند، ایجاد می‌کند، که بدون فروش طلای خود، مسئله مالی خود را برطرف نمایند و پس از اتمام پرداخت اقساط وام گرفته شده، طلای خود را پس بگیرند.

شرایط بازپرداخت وام طلا

بعد از سپردن طلای خود نزد شرکت طلای جم و عقد قرارداد، تعداد اقساط را خودتان برحسب شرایط موجود از 1 تا 20 ماه تعیین می‌کنید. در این مدت که طلای شما نزد شرکت به امانت است، در گاو صندوق و یا صندوق امانات بانک نگهداری می‌شود. مبلغ وام را مقدار طلای شما مشخص می‌کند. به منظور رفاه حال شما مشتریان گرامی، شما با پرداخت هر قسط می‌توانید به همان مقدار از طلای خود را دریافت نمایید

پرداخت اقساط = تحویل طلا به همان مقدار

پس از دریافت وام، شما به میزانی که وام خود را تسویه می‌کنید به همان میزان هم از طلای خود را تحویل می‌گیرید برای مثال اگر شما ۹ میلیون تومان وام دریافت کردید هنگامی که جمع مبلغ بازپرداخت اقساط شما به ۳ میلیون برسد، معادل یک سوم از طلای خود را تحویل می‌گیرید و به همین ترتیب به میزان پرداختی شما قسمتی از طلا خود را دریافت می‌کنید، در انتها در روز تسویه، کل طلای به ضمانت گذاشته شده شما بازگردانده خواهد شد.

چرا وام به طلا پیشنهاد خوبی است؟

از گذشته‌های دور و حتی پیش از ایجاد نظام بانکداری امروزی و مدرن، همواره طلا به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای پس‌انداز بوده. افراد به وسیله اندوختن طلا برای خود پس‌اندازی برای روز مبادا ایجاد می‌کردند و در صورت نیاز آن را می‌فروختند. اما در همان زمان‌های گذشته هم امکان دریافت وام با وثیقه طلا وجود داشت. یعنی افراد طلای خود را به عنوان تضمین نزد افرادی مطمئن می‌سپردند، سپس وجهی را دریافت کرده و در قبال پرداخت مبلغی سود، پس از پرداخت کامل وجه، طلا را پس می‌گرفتند.

این روزها هم حتی با وجود تغییرات زیادی که در نظام پولی و سرمایه‌داری ما انسان‌ها بوجود آمده است، همچنان وام روی طلا رواج دارد، با این تفاوت که این روزها این کار توسط شرکت‌های معتبر، موسسات مالی و بانک‌ها انجام می‌شود.

دریافت وام طلا این مزیت را دارد که شما در عین حفظ سرمایه و طلای خود، می‌توانید در زمان کمی وجه نقد مورد نیاز را دریافت کرده و مشکلات مالی را برطرف کنید. چرا که در صورت فروش طلا، خرید مجدد آن کار ساده‌ای نیست، به علاوه اینکه با توجه به افزایش روز افزون قیمت طلا و شرایط تورم این روزهای ما، ارزش پول به سرعت افت کرده و خرید مجدد طلا را تقریبا غیرممکن می‌کند.

 یکی از راه‌های خوب برای تامین وجه مورد نیاز است. به اندازه طلای خود وام دریافت کنید. این نوع وام امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند و در مجموع در تمام نقاط دنیا، یکی از انواع معمول وام است

چرا دریافت وام با طلا به‌صرفه است؟

در اوضاع اقتصادی فعلی فروش طلا  کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد؛ اما بسیاری از افراد به‌ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود می‌شوند.در این بین دریافت وام روی طلا می‌تواند راهکار مناسبی باشد تا از فروش آن جلوگیری کنید و در عین حال نیاز مالی خود را برطرف کنید. وام طلا درواقع ساده‌ترین و در دسترس ترین نوع از وام‌ها هست. روش دریافت وام از این طریق، به این دلیل مناسب است که همه ما مقداری طلا در منزل داریم که می‌توانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد مجموعه طلا جم وام آنی و بدون ضامن دریافت کنیم.

در نهایت هم برای تسویه تسهیلاتی که به شما ارائه می‌شود راه‌های مختلفی وجود دارد که بر اساس خواسته مشتری انجام می‌گیرد. بعد از اینکه وام را دریافت کردید، هرچقدر از مبلغ وامی را که گرفته‌اید، تسویه می‌کنید به همان میزان از طلای خود را تحویل می‌گیرید. از دیگر مزایای این روش می‌توان به دریافت فوری وام تا سقف نامحدود اشاره کرد.

در طلای جم، وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک‌ماهه الی دوساله پرداخت می‌شود و نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را اخذ می‌نماییم.

مزایای وام طلا کدامند؟

  • از مهم‌ترین مزایای این وام می‌توان به سریع بودن روند آن اشاره کرد. این نوع از وام بهترین راه برای برآورده کردن نیاز ناگهانی به پول نقد است، چه برای فعالیت‌های تجاری، چه برای تحصیل فرزندن و یا ازدواج آنها و هر نیازی دیگر.
  • در وام با ضمانت طلا نیازی به قرار دادن سپرده بانکی برای دراز مدت وجود ندارد، برای دریافت آن لازم نیست مدت‌ها در انتظار بمانید تا نوبت شما بشود.
  • از دیگر مزایای وام فوری بدون ضامن بودن است. شما نیازی به ضامن ندارید، همچنین برای دریافت این وام هیچ چک و سفته‌ای هم لازم نیست. تنها ضمانت شما همان طلایی است که در نزد شرکت طلای جم قرار می‌دهید. همین امر پیچیدگی‌های دریافت این وام را کاهش می‌دهد.
  • نرخ سود یکی از موضوعات مهم در زمینه دریافت وام است که وام طلا با سود کم از نرخ سود مناسبی هم برخوردار است.

از کجا وام طلا بگیرم؟

برای بسیاری از افراد علاقه‌مند به دریافت وام با وثیقه طلا این سوال وجود دارد که وام خود را از کجا دریافت کنند. مجموعه طلای جم به عنوان یک شرکت ثبت شده تحت عنوان شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 یک مجموعه معتبر برای دریافت وام طلا و وام سیم کارت است که بیش از 15 سال سابقه فعالیت دارد و وجود بیش از هزار مشتری راضی پشتوانه ما برای ادامه فعالیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت وام، .

وام فوری با سقف نامحدود

به کمک وام به طلا از شرکت طلای جم وام فوری تا سقف نامحدود دریافت کنید. نظر بر اینکه دریافت تسهیلات یا وام بانکی آن هم در زمان نیاز همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است. در این میان برخی از مردم برای رفع نیاز ضروری‌شان به‌سراغ سیستم بانکی و برخی دیگر سراغ صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و … می‌روند.
اما در شرکت جم بینش سام وام فوری تا سقف نامحدود با بازپرداخت یک ماهه الی 20 ماهه پرداخت می‌شود ولی نکته اینجاست که ما پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن را در نظر می‌گیریم. امید است که در این شرایط بتوانیم به بهبود وضعیت اقتصادی هموطنان خود کمکی کنیم.

مراحل دریافت وام با ضمانت طلا کدامند؟

برای دریافت این وام تنها چند مرحله ساده پیش روی شما قرار دارند:

  1. مراجعه به شرکت طلا جم و ارزش‌گذاری طلای شما
  2. عقد قرارداد رسمی
  3. پرداخت آنی سرمایه و وجه نقدی مورد نیاز شما
  4. نگهداری طلای در صندوق امانات بانک یا گاو صندوق سازمانی
  5. قسط بندی از 1 تا 20 ماه
  6. تحویل طلا به ازای پرداخت هریک از اقساط پرداخت شده

چطور به طلای جم اعتماد کنم؟

یکی از دغدغه‌های مشتریان برای دریافت وام روی طلا، مسئله اعتماد است. البته لازم به ذکر است که در این بین یافتن افراد معتمد هم کار ساده‌ای نیست. شرکت جم بینش سام با شماره ثبت 556667 که بیشتر از 16 سال است که با نام تجاری طلای جم فعالیت دارد و سال‌هاست که تحت سایت  فعالیت می‌کند. این شرکت به جز سابقه درخشان تمامی مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را هم دارا می‌باشد. بیشتر بخوانید : سایت دنیای اقتصاد

آیا جای طلای من امن است؟

بله، از این بابت خیال شما کاملا راحت باشد. شرکت طلای جم با سال‌ها سابقه، یک مجموعه خوش‌نام و به ثبت رسیده است. برای دریافت وام به طلا شما طلای خود را به شرکت می‌سپارید و شرکت هم طلاهای شما را در صندوق امانات بانک نگهداری می‌کند. چرا که ما به خوبی از تعلق خاطر شما به طلاها و زیورآلات ارزشمندتان مطلع هستیم. لذا تمامی طلاها در صندوق امانات بانک نگهداری می‌شوند تا از هر جهت آسودگی خاطر برای مشتریان ما فراهم شود.

ما از اوایل سال 85 با شعار «شما شایسته خاص‌ترین‌ها هستید» در صنعت طلا و جواهر ایران شروع به کار کردیم

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت وام، .

به شمار می‌رود.

 

دکمه بازگشت به بالا