ورزشی

عکس‌| بزرگ‌ترین بازی زندگی یک پرسپولیسی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری ترند روز؛ در دقایق پایانی بازی پرسپولیس – تراکتور یک اتفاق مهم رخ داد که پیروزی سرخپوشان را تا حدی تحت تاثیر خود قرار داد. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت و 4 اخطاره شد تا بازی با ذوب‌آهن در هفته هجدهم را از دست بدهد.

پرسپولیس این فصل با جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال بود ولی این اتفاق رخ نداد تا کادر فنی این تیم از دروازه‌بان‌های رده سنی پایه استفاده کند. امیررضا رفیعی در حال حاضر دروازه‌بان دوم پرسپولیس است و شانس زیادی برای حضور در ترکیب این تیم مقابل ذوب‌آهن دارد. این گلر جوان در تاکنون در هیچ دیدار رسمی برای پرسپولیس به میدان نرفته ولی اعضای این تیم امیدوار هستند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد. دیدار با ذوب‌آهن می‌تواند نقش زیادی در آینده حرفه‌ای رفیعی ایفا کند و او با درخشش در این بازی جایگاه خود در پرسپولیس را محکم خواهد کرد.

عکس‌| بزرگ‌ترین بازی زندگی یک پرسپولیسی در اصفهان

258 258

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا