اقتصادی

صنعت پتروشیمی می‌تواند اقتصاد ایران را احیا کند

دبیرکل انجمن صنفی کارگران صنعتی با اشاره به حمایت از توسعه صنعت پتروشیمی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی می تواند اقتصاد ایران را احیا کند.

به گزارش ترند روز ، احمد مهدوی در دیدار اعضای کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و گروه مدیریتی پتروشیمی جم گفت: مشکل. “امید این است که به ما کمک کند ، زیرا اگر شما از ما حمایت نکنید ما دچار مشکل می شویم.

وی با تشکر از اعضای کمیته صنعت و هیئت رئیسه مجلس و فراکسیون توسعه و توسعه گفت: راه اندازی گروه پتروشیمی PDH Jam به تولید خاویار پتروشیمی کمک می کند ، یعنی ارزش بیشتری به پروژه های پیشرانه می دهد.

دبیرکل انجمن صنایع پتروشیمی که در مورد تحریم ها و مشکلات ناشی از آن صحبت کرد ، گفت: “اگر از صنعت پتروشیمی حمایت شود ، نیازی به 10 سال قبض سوخت و پتروشیمی نخواهد بود. حداقل 60 مورد را تأمین می کند – 70 درصد نیازهای ملت. »مجازات ها کاهش می یابد.

مهدوی یادآور شد: صنعت پتروشیمی به عنوان وسیله نجات و لوکوموتیو حرکت ملی ، در صورتی که از کار ما و نیازهای ما مطلع باشند ، می توانند نقش آفرینی کنند.

باید به قدرت صنعت پتروشیمی در کشور پی برد

رضا علیزاده-مدیرعامل پتروشیمی جم نیز در این نشست درباره موقعیت منحصر به فرد این قطعه از نظر تولید و تنوع در صادرات گفت: با صرف قانونگذاری و ایجاد زمان مناسب می توان به پتانسیل کشور در بخش پتروشیمی پی برد. . »

وی گفت: کمیسیون صنایع مجلس نقش ویژه ای در حل مشکلات و موانع تولید و توسعه بنگاه ها به ویژه در حوزه پتروشیمی ها دارد.

وی با بیان برخی از مشکلاتی که صنعت پتروشیمی در زمینه اشتغال با آن روبروست و امید است گروه کارکنان پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس حداکثر همکاری ، تمرکز و مساعدت را ارائه دهند ، در این زمینه افزود: مسائل و انتظارات نظر اتحادیه های کارگری و لایحه ای که در مورد مواد پتروشیمی به مجلس می آید باید توسط نمایندگان و ریاست مجلس ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی جم به تعهد رهبر معظم انقلاب در رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان و صنعت تولید اشاره کرد و گفت: در تحریم هایی که با آن روبرو هستیم ، پتروشیمی ها نقش عمده ای در تأمین اعتبارات لازم از کشور ایفا می کنند. ظرفیت این صنعت اغلب و با جلوگیری از فروش مواد اولیه و تمرکز بیشتر بر روی این بخش ، می تواند مزایای تجارت بیشتر با کشور و فرصت های شغلی بیشتر را ایجاد کند و با صرف قوانین و ایجاد زمان مناسب ، شاید می توان به تخصص کشور در بخش پتروشیمی پی برد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا