علمی و پزشکی

شناسایی 700 بیمار مبتلا به تاج در 4 روز در گیلان

آفتاب نیوز:

محمدحسین قربانی در مصاحبه عصر روز جمعه ، رفع محدودیت های بین منطقه ای در مورد ترافیک را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: “این امر باعث شده است تا شهروندان و هموطنان به این فکر برسند که ویروس تاج کنترل یا حتی کنترل شود.”

وی خاطرنشان کرد: به دلیل این مشکل ، پیک هایی را که از تاج در دو منطقه رنج می برند ، می افزاید: “در حال حاضر شاهد افزایش تعداد بیماران در ورودی های استان از جمله رودسر ، آستارا و لوشان هستیم.”

شناسایی 700 بیمار مبتلا به تاج در 4 روز در گیلان

سخنگوی وزارت بهداشت در گیلان با بیان اینکه اکثر بیماران در حوزه خانواده هستند ، اظهار داشت: این بدان معنی است که معمولاً افراد برای بازدید از دوستان ، بستگان و اعضای خود به این مکان مراجعه می کنند و به دلیل عدم مراجعه به هنگام عید در این ایام. خانواده را ترک کردند که متأسفانه منجر به انتقال کرو ویروس به خانواده شد.

وی افزود: متأسفانه 700 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس از 19 آوریل و اول ماه مه به آمار بیماران در استان گیلان اضافه شده است.

قربانی تأکید کرد: بحران کرون در استان گیلان هنوز پایان نیافته است و مردم باید همچنان در خانه بمانند و از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند. وی گفت: “شهروندان باید اصول ایمنی و بهداشت شخصی را در دستور کار خود قرار دهند و از حرکت غیر ضروری خودداری کنند.” به طور جداگانه اجتناب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا