علمی و پزشکی

شبکه سلامت برای هفته معلولان برنامه‌ ویژه دارد

شبکه بهداشت و درمان سیما در آستانه هفته معلولیت ویژه برنامه و فیلم مناسبی برای این گروه تدارک دیده است که پخش می شود.

به گزارش ترند روز به نقل از قرارگاه رسانه سیما، شبکه بهداشت در هفته معلولان ضمن پخش برنامه های مطالبه گرانه و فرهنگی در حوزه معلولان، فیلمی را در جدول پخش قرار داده است.

هادی پرگیر، مدیر برنامه های شبکه بهداشت و درمان در آستانه هفته معلولیت (18 تا 24 آذرماه) با تشریح ضرورت رسیدگی به مسائل و مطالبات معلولان گفت: اگر بخواهیم بیشتر پخش شود اخبار و فرهنگ سازی بیشتر و رسانه ها بیشتر می شود. خواهد بود. همه و هر سازمانی متوجه و درک می‌کند که هنگام ساختن خانه‌ها، مدارس، مساجد، خوابگاه‌ها، دانشگاه‌ها، سینماها، مراکز فرهنگی، پارک‌ها و همه ساختمان‌ها و ساختمان‌ها باید افراد دارای معلولیت و دیگران را در نظر گرفت. و شرایط زندگی آنها. تسهیل و سازگاری جامعه.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صحیح رسانه‌ها می‌توانند دسترسی افراد دارای معلولیت را به زندگی عادی تسهیل کنند و باید به جای برنامه‌های ویژه معلولان، بلکه در رسانه‌های عمومی از محصولات معلولان استفاده کنیم.

مدیر برنامه های شبکه بهداشت و درمان در خصوص هفته معلولان نیز بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان در راستای وظایف و اهداف خود برنامه ویژه ای را برای هفته معلولان تدارک دیده است «به عنوان یک شبکه خصوصی رسانه ای در حوزه سلامت.

وی گفت: تمام برنامه های بزرگ مانند «مادر و کودک» و «ضربان قلب» بر روی افراد دارای معلولیت متمرکز است. «لعل درخشان» نیز مجموعه‌ای مستند درباره معلولانی است که از طریق تجارت به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند و در زندگی خود و دیگران قهرمان شده‌اند.

پرگیر در ادامه با تاکید بر اینکه از 8 تا 14 آذرماه به عنوان هفته معلولان و 12 آذر به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده است، گفت: پرداخت کنید. همچنین برنامه «سینما سلامت» با موضوع آسیب معلولان همزمان با پخش فیلم‌ها و سینماهای ایرانی در سراسر جهان با دعوت از متخصصان مراقبت و افراد دارای معلولیت از روز جمعه روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد: در برنامه «سینما نشانه» که جمعه از شبکه بهداشت و درمان پخش می شود، به طور ویژه درباره مسائل معلولیت این هفته صحبت می شود. فیلم مهمان «پای چپ من» که با تحلیل روانشناختی و الهام بخش پخش می شود. ، داستان معلولی است که تنها روی پای چپ نقاش ماهر و ماهر می شود.فیلم یک جشنواره بین المللی مختلف است.ویژه دیگر برنامه شبکه بهداشت در هفته معلولان «ایران فعال» است که روی آنتن می رود. به مدت 90 دقیقه در روز جمعه.در این برنامه از ورزشکاران پارالمپیک به صورت زنده دعوت شده و معلولین در رشته ورزشی و مصاحبه زنده انجام می شود.

مدیر برنامه های شبکه بهداشت و درمان گفت: «سلامت مثبت» در این هفته هر روز یک باکس 10 دقیقه ای دارد که به موضوعات معلولیت و شعارهای این هفته می پردازد. همچنین جلسات 30 دقیقه ای در هفته با موضوع معلولیت برگزار می شود.

به گزارش ترند روز، پرگیر با بیان شعار امسال «به سوی جهانی واقعی، در دسترس و پایدار پس از بیماری قلبی با رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت»، توضیح داد: سازمان مراقبت از قبل آماده است که به روی آنتن سلامت می رود. شبکه در فاصله مناسب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا