برترین های ترند روز

سریال پدر گواردیولا از کدام پلتفرم پخش میشود؟

سریال پدر گواردیولا از کدام پلتفرم پخش میشود؟

در این قسمت از باغیستون نیوز مطلبی در مورد زمان پخش و دانلود سریال پدر گواردیولا با لیست بازیگران آورده ایم.

تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا یک مجموعه سینمای خانگی ایرانی به کارگردانی سعید نعمت الله و کارگردانی جواد نوروزبیگی است که در سال 1401 منتشر شد. به زودی بر روی پلتفرم Charkhone در دسترس خواهد بود.

پدر گواردیولا داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها در اثر تصادف تغییر می کند و سرنوشت او را در مسیرهای متفاوتی قرار می دهد.

فیلمبرداری پدر گواردیولا در ماه جولای به پایان رسید و قسمت های اول آن آماده پخش است. حواشی مرتبط با فرخ نژاد بعید است هر چه زودتر این سریال را به خانه مردم بیاورد. اولین کار سعید نعمت الله احتمالاً موفقیت آمیز بود و مخاطبان زیادی را جذب می کرد. صرف نظر از عنوان جذاب فیلم و تجربه خوب سعید نعمت الله در نگارش فیلمنامه سریال، تیم بازیگری درگیر در محل کار می تواند حداکثر استقبال را از اثر داشته باشد.

بازیگر سریال پدر گواردیولا

در این سریال مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی جاول، علیرضا حمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجماد، فرینگهایم غنی شومی بام مهدی سلطانی، سارا هوینی ها و آرش عادل پرور حضور دارند و حضور این وزنه معتبر از پدر گواردیولا باعث محبوبیت سریال خواهد شد.

مدیر پروژه و سرمایه گذار: محسن حیدری، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، کارگردان و گروه برنامه ریزی: داود باقری، تهیه کننده: مصطفی سلطانی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح صحنه: آزاده قوام، صدابردار: میثم کیامرثی، تدوین: عماد خدابخش، طراح گریم: کامران خلج، آهنگساز: افشین عزیزی، صدابردار: امیرحسین شریفی، جلوه های کامپیوتری: کامیار شفیعی، جلوه های میدانی: حمید رسولیان، مدیر بدلکاری: امیرحسین خنجری، مدیر تدارکات: محمدسمیر کامرایرین محمد ترکی با صدای سالار عقیلی و آرش عادل پرور

خلاصه داستان پدر گواردیولا

پدر گواردیولا داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که روابطشان به دلیل تصادف تغییر می‌کند و سرنوشت مسیر دیگری را برای او رقم می‌زند.

زمان پخش در یک شبکه تلویزیونی

12 مرداد 1402

دکمه بازگشت به بالا